Ponad 370 mkw. dla Guess w Silesia Outlet

04/14/2017
dodany przez Admin Admin

Wzbogaca się grono najemców powstającego w Gliwicach centrum wyprzedażowego Silesia Outlet. Swój salon o powierzchni 375 mkw. otworzy jedna z najpopularniejszych na świecie marek klasy premium – amerykański Guess.

– Z przyjemnością dołączamy do najemców Silesia Outlet. Oferta naszego salonu doskonale wpisze się w profil centrum oraz potrzeby mieszkańców regionu. Ostatnie dwa lata to okres intensywnego rozwoju marki w Polsce, ktora została dobrze przyjęta przez polskich konsumentów i zdobywa coraz szersze grono klientów. Wierzymy, że bardzo dobra lokalizacja projektu przy autostradzie będzie gwarantem jego sukcesu. Otwarcie sklepu w centrum Silesia Outlet wpisuje sie również w nasze plany rozwoju w Polsce – mówi Waldemar Madajczyk, Guess, Regional Director CEE & Russia.

Markę Guess założyli bracia Marciano, którzy połączyli francuską elegancję z amerykańskim luzem. Guess kojarzony był przez lata głównie z odzieżą jeansową, a obecnie oferuje kolekcje w stylu casual z odzieża damską, męską, dziecięcą oraz bogatą gamę akcesoriów.

W Silesia Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Swoje salony otworzą: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Umbro i Pierre Cardin oraz restauracja Olimp.

– Bardzo precyzyjnie budujemy tenant mix Silesia Outlet, chcemy, aby ofertę modową tworzyły znane, silne marki, także te kojarzące się z luksusem – komentuje Tomasz Rydlewski, Vice President, BOIG.

– W 2015 roku mieszkańcy woj. śląskiego zajęli drugie miejsce w krajowym rankingu osób zamożnych w Polsce, chcemy, aby oferta handlowa Silesia Outlet była odpowiedzią na oczekiwania właśnie tej grupy klientów – dodaje.

Silesia Outlet to inwestycja realizowana przez firmę 6B47 Poland, spółkę z grupy 6B47 Real Estate Investors AG; obiekt komercjalizuje BOIG Property Consulting. Dużą zaletą inwestycji jest doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Prace budowlane rozpoczną się w II połowie 2017 roku, a otwarcie zaplanowano na rok 2018

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Główny inwestor spółki 6B47 Real Estate Investors AG jest jednym z współwłaścicieli znanego obiektu outletowego zlokalizowanego niedaleko Wiednia – Fashion Outlet Parndorf.

Dekada Kraków zyskuje operatora spożywczego

04/12/2017
dodany przez Admin Admin

Supermarket Carrefour dołącza do grona najemców krakowskiej Dekady – centrum handlowego w formacie convenience. Operator spożywczy zajmie lokal o powierzchni 1330 mkw., dotychczas wynajmowany przez Delikatesy Alma.

Dekada Kraków to ważny obiekt w naszym portfolio, dlatego tym bardziej się cieszymy, że do grona jego najemców dołączył Carrefour, jeden z wiodących operatorów spożywczych w Polsce. Nasz obiekt w Krakowie zlokalizowany jest przy dużych osiedlach, dlatego tenant mix dopasowaliśmy tak, żeby oferta Dekady w pełni odpowiadała na codzienne potrzeby mieszkańców, a operator spożywczy stanowi jej istotną część – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

– Supermarket Carrefour w krakowskiej Dekadzie będzie w mieście czwartym sklepem sieci w tym formacie. Cieszymy się, że bogata oferta Carrefour będzie dostępna w centrum handlowym charakteryzującym się zaufaniem klientów i mocną pozycją na bardzo konkurencyjnym, lokalnym rynku – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych.

Otwarta we wrześniu 2012 roku Dekada Kraków, o powierzchni bliskiej 3,4 tys. mkw. GLA, to centrum handlowe w formacie convenience, przeznaczone do wygodnych, codziennych zakupów. Taka formuła handlu doskonale się sprawdza – od początku działalności obiektu sukcesywnie rośnie jego wskaźnik odwiedzalności, co przekłada się na coraz lepsze obroty najemców. Dekada Kraków to jeden z 11 obiektów handlowych w portfolio spółki Dekada SA.

W supermarkecie Carrefour o powierzchni 1330 mkw. klienci dokonają codziennych zakupów, mając do dyspozycji szeroki wybór produktów świeżych. Nowy najemca wzbogaci ofertę handlową obiektu, na którą składają się obecnie takie marki, jak Empik, Pepco, Rossmann, Apteka Dbam o Zdrowie, Dominos Pizza, salonik prasowy Presso, Kärcher, Pralnia Laguna, optyk Contempo, eSmoking, Wakacje.pl, Diagnostyka czy PKO BP. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

Dobre przyjęcie Tkalni na SCF 2017 Spring Edition Autor Katarzyna Łabuz - 11/04/2017

04/11/2017
dodany przez Admin Admin

Shopping Center Forum jak zwykle zgromadziło wielu uczestników rynku handlowego. Forum to doskonała okazja, aby w jednym miejscu i czasie mogli się spotkać deweloperzy, przedstawiciele sieci handlowych, a także firmy doradcze – mówi w rozmowie z Retailnet Adrian Majsterek, współwłaściciel firmy A&A, która jest właścicielem centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia.

Projekt Tkalni realizowanej w Pabianicach, jak podkreśla inwestor, cieszył się dużym zainteresowaniem najemców podczas SCF.

– SCF to nie tylko miejsce, gdzie negocjowane są umowy. To przede wszystkim niezwykle efektywny czas, poświęcony na rozmowy, poszerzenie kontaktów i umocnienie znajomości. Wiosenne targi SCF skupiają się na idei networkingu. Mniej niż podczas jesiennej edycji jest stoisk, na których inwestorzy prezentują swoje projekty, a więcej okazji do bezpośrednich kontaktów. Reprezentując spółkę A&A miałem okazję przybliżyć obecnym na targach reprezentantom sieci handlowych ideę centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia, które będzie nie tylko kolejnym obiektem handlowym, ale przede wszystkim nowym centrum Pabianic – podkreśla Adrian Majsterek.

Centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia powstanie na terenie dawnej fabryki włókienniczej Krusche & Ender. Obiekt będzie miał około 14 tys. mkw. powierzchni najmu, na których znajdzie się ponad 40 lokali handlowo-usługowych. Klienci będą mogli skorzystać z parkingu, który pomieści aż 230 samochodów. Obiekt jest aktualnie w trakcie komercjalizacji.

 – Już od wielu miesięcy – poprzez bardzo duże zainteresowanie projektem wśród potencjalnych najemców – otrzymujemy pozytywne sygnały z rynku dotyczące przyjęcia naszego najnowszego projektu, a na SCF otrzymaliśmy tego kolejne potwierdzenie. Poza firmami z którymi prowadzimy już rozmowy dotyczące wynajmu powierzchni w Tkalni pojawili się także nowi poważni gracze zainteresowani otworzeniem swoich sklepów w naszej inwestycji, wśród nich jest m.in. operator spożywczy, czy sieć handlowa z branży budowlanej – podsumowuje Adrian Majsterek, współwłaściciel firmy A&A.

Postępuje komercjalizacja centrum Atut Bielany

04/10/2017
dodany przez Admin Admin

KG Group, inwestor i deweloper krakowskiego centrum handlowego Atut Bielany, pozyskuje nowych najemców. Otwarcie obiektu zaplanowano na II połowę 2018 r.

– W centrum Atut Bielany będzie m.in. cukiernio-piekarnia Buczek oraz jeden z obecnie najbardziej popularnych operatorów spożywczych w kraju. Komercjalizacja postępuje, jesteśmy w trakcie negocjacji z innymi, znanymi sieciami handlowymi – informuje Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.

Atut Bielany usytuowany będzie przy jednej z głównych arterii zachodniej części miasta, ul. Księcia Józefa (DW 780), prowadzącej do autostrady A4 oraz na podkrakowskie lotnisko w Balicach, gdzie tylko w godzinach szczytu przejeżdża blisko 8 tys. pojazdów.

Obiekt powstanie w dwóch fazach. Zwieńczeniem pierwszego etapu budowy będzie otwarcie 8 lokali handlowo-usługowych, drugiego – oddanie do użytku dodatkowych 850 mkw. powierzchni GLA. Finalnie metraż obiektu convenience będzie liczył blisko 3,8 tys. mkw. GLA. Projekt inwestycji zakłada stworzenie 230 miejsc parkingowych oraz centrum medycznego o wielkości 4 tys. mkw.

Wśród najemców znajdują się m.in. jeden z najbardziej rozpoznawalnych na rynku operatorów spożywczych z lokalem o powierzchni sali sprzedaży wynoszącej blisko 790 mkw. oraz cukiernio-piekarnia Buczek (lokal liczący blisko 50 mkw.) z szerokim asortymentem wyrobów cukierniczo-piekarniczych. Za komercjalizację centrów handlowych Atut odpowiada BOIG Property Consulting.

– Współczesny klient jest zabiegany, brakuje mu czasu na częste zakupy w dużej galerii lub w kilku mniejszych sklepach, dlatego centrum convenience w pobliżu miejsca zamieszkania lub w drodze z pracy do domu jest dla niego doskonałym rozwiązaniem. Niezwykle istotne jest takie dobranie tenant mixu, żeby idealnie wpisał się w potrzeby konsumentów, dlatego zależy nam na podpisaniu umów ze znanymi i pożądanymi markami – dodaje K. Gaczorek.

McDonald’s dołącza do centrum Handy Bolesławiec

04/05/2017
dodany przez Admin Admin

McDonald’s zamierza wybudować restaurację typu drive thru o powierzchni 400 mkw., która będzie częścią centrum handlowego typu convenience pod nazwą Handy w Bolesławcu.

Nowa inwestycja będzie realizowana przez spółkę Redmond Development Sp. z o.o. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG, Blue Ocean Investment Group.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że McDonald’ s stanie się częścią naszej inwestycji. Restauracja przyciągnie klientów mieszkających w promieniu 20 minut jazdy samochodem, co daje innym najemcom fantastyczną okazję, skorzystania z silnego przepływu klientów – mówi Justin Pearce, prezes Redmond Development Sp. z o.o.

– Widzimy potencjał dużego ruchu tranzytowego połączonego z rozległym obszarem oddziaływania. W związku z powyższym potwierdzamy nasze plany budowy w tej lokalizacji restauracji McDonald’ s, McCafe oraz drive thru, a także naszą współpracę z Redmond Development i BOIG – dodaje Krystian Karaś, Real Estate Supervisor z McDonald’ s.

– BOIG widzi wielki potencjał w połączeniu silnej lokalizacji przy najważniejszym rondzie w centrum miasta, niskim nasyceniu powierzchni handlowej oraz silnym partnerze w postaci sieci McDonald’ s. Obecnie jesteśmy w trakcie finalizowania umów z zainteresowanymi najemcami dla pozostałych lokali – podsumowuje Tomasz Rydlewski, Vice President firmy BOIG, odpowiedzialnej za proces komercjalizacji obiektu Handy w Bolesławcu.

Centra handlowe sieci Handy zostały zaplanowane jako niewielkie obiekty handlowe typu convenience, umiejscowione w mniejszych i średnich miastach Polski. Pierwszym z zaprezentowanych przez Redmond Development projektów będzie Handy Park zlokalizowany w Bolesławcu – 40-tysięcznym mieście w woj. dolnośląskim, słynącym z produkcji porcelany i będącym popularną destynacją turystyczną zarówno dla gości z Polski, jak i Czech oraz Niemiec. Obiekt zaprojektowany został jako nowoczesny strip mall, położony przy najważniejszym węźle komunikacyjnym miasta – skrzyżowaniu ulic Kościuszki i Cieszkowskiego oraz jednocześnie przy drodze krajowej nr 94, która jest jedną z ważniejszych tras tranzytowych w regionie.

Na powierzchni ok. 2,5 tys. mkw. GLA znajdzie się kilkanaście lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu będą m.in. operator spożywczy, drogeria, apteka, marki odzieżowe, obuwnicze i sportowe, sklep z branży RTV AGD oraz inne punkty handlowo-usługowe.

Dekada Ciechanów już otwarta

04/03/2017
dodany przez Admin Admin

11. centrum handlowe zrealizowane przez spółkę Dekada SA zostało otwarte 31 marca 2017 r. Dekada Ciechanów to jednocześnie 4. zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne w portfolio firmy. Komercjalizację obiektu przeprowadziła firma BOIG Property Consluting

Dekada Ciechanów to nowoczesne centrum, integrujące handel i transport. Na powierzchni 2,2 tys. mkw. GLA mieści się 7 lokali handlowo-usługowych, w części dworcowej natomiast 5 stanowisk autobusowych. Do każdego ze sklepów w jednopoziomowym budynku typu strip mall klienci wejdą bezpośrednio z parkingu. Ciechanowska Dekada, umiejscowiona przy ul. Sienkiewicza, obejmuje swoim zasięgiem do 20 minut jazdy samochodem ponad 90 tys. mieszkańców.

– Nowo otwarta Dekada Ciechanów to już czwarte, zrealizowane przez nas zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne i jednocześnie 11. obiekt pod szyldem Dekada. Jesteśmy przekonani, że połączenie handlu i transportu to bardzo perspektywiczna gałąź rynku nieruchomości komercyjnych. Centra tego typu cieszą się popularnością wśród konsumentów, m.in. ze względu na wygodę dokonywania w nich zakupów, co wpływa na popyt na tego typu obiekty – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu, Dekada SA.

Wśród najemców Dekady Ciechanów znajdują się m.in. Smyk, sklep z bogatym asortymentem dla dzieci do 14. roku życia, salon sportowy Martes Sport z produktami i odzieżą sportową, elektromarket RTV Euro AGD ze sprzętem elektronicznym oraz gospodarstwa domowego. Ofertę handlową obiektu tworzą również Rossmann, popularna drogeria z szeroką paletą kosmetyków do makijażu oraz ciała, perfum i wód toaletowych, produktów dla dzieci, artykułów dla zwierząt i domu oraz chemii gospodarczej; kiosk Relay z prasą dla osób podróżnych oraz Apteka z artykułami farmaceutycznymi. Za komercjalizację obiektu odpowiadał BOIG Property Consulting.

– Dekada Ciechanów to obiekt wygodny zarówno dla mieszkańców miasta, jak i przyjezdnych, których spora ilość dodatkowo powiększy odwiedzalność obiektu, a co za tym idzie, również obroty najemców. Tenant mix obiektu został tak zaprojektowany, żeby uwzględniał realne potrzeby mieszkańców Ciechanowa i okolic, dlatego jesteśmy pewni, że dobrze wpisze się w mapę handlową miasta – dodaje A. Walczak.

Projekt inwestycji wykonały biura architektoniczne z Warszawy: Air Projekt oraz Atelier. Za realizację odpowiadała nowosądecka firma eRSbet, za koordynację budowy BOIG Project Management.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Outlet Toruń z prawomocnym pozwoleniem na budowę

04/03/2017
dodany przez Admin Admin

Outlet Toruń – centrum wyprzedażowe planowane w województwie kujawsko-pomorskim, otrzymało prawomocne pozwolenie na budowę.

Start budowy zaplanowano na III kwartał tego roku, obecnie trwają prace przygotowawcze zmierzające do rozpoczęcia tej inwestycji. Inwestorem obiektu jest Karawela sp. z o.o., a komercjalizację prowadzi The Blue Ocean Investent Group (BOIG).

Outlet Toruń zaplanowany został jako kompleks handlowy zlokalizowany przy głównej drodze wyjazdowej z Torunia w kierunki Bydgoszczy – Szosie Bydgoskiej oraz w sąsiedztwie Castoramy i oddanej właśnie do użytku stacji paliw Orlen. Tuż obok mieści się duży stadion żużlowy Motoarena Toruń. Po wybudowaniu, Outlet Toruń, stanie się częścią obszernego kompleksu zakupowego złożonego z salonów meblarskich, centrum handlowo-wystawienniczego, sklepów typu convenience shopping center, stacji benzynowej i restauracji typu fast-food.

Outlet Toruń, jako centrum wyprzedażowe w liczącym ponad 2 mln mieszkańców województwie kujawsko-pomorskim, jest atrakcyjnym kanałem sprzedaży dla wielu sieci handlowych ze względu na doskonałe zlokalizowanie.

Blisko połowa powierzchni handlowej w obiekcie jest już wynajęta a umowy najmu podpisały m.in. takie marki jak: Puma, Adidas, Reebok, Lavard, Kubenz, Bialcon i Dajar. Dodatkowo, planowane jest wzbogacenie inwestycji o funkcje rekreacyjno – rozrywkowe m.in. skate park oraz boiska do gier zespołowych. Usytuowanie Outletu Toruń tuż przy jednej z głównych dróg wyjazdowych z miasta w kierunku Bydgoszczy – Szosie Bydgoskiej – zapewni sprawny dostęp do obiektu klientom przybywającym do Torunia zarówno od strony Bydgoszczy, jak i Inowrocławia i Włocławka. Województwo kujawsko-pomorskie to region, w którym dynamicznie rozwija się 5 dużych miast: Toruń, Bydgoszcz, Inowrocław, Włocławek i Grudziądz.

Inwestorem przedsięwzięcia jest Karawela sp. z o.o., która zrealizuje projekt etapowo – w pierwszej fazie powstanie Outlet Toruń (13 tys. mkw. GLA – w dwóch fazach) oraz znany na rynku salon meblowy, a w kolejnym etapie park handlowy ( około 10 tys. mkw. GLA). Następnie na pozostałych kilkunastu tysiącach powierzchni powstaną m.in. salony wnętrzarskie i meblowe, centrum wystawiennicze oraz około 1,2 tys. miejsc parkingowych. Rozpoczęcie budowy zaplanowano na III kwartał tego roku.

Dziś otwarcie Dekady Ciechanów

03/31/2017
dodany przez Admin Admin

Dekada Ciechanów, jedenasty obiekt należący do sieci centrów handlowych realizowanych przez spółkę Dekada SA rusza 31 marca 2017 roku.

To zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne, łączące pasaż handlowy z dworcem autobusowym Mobilis Group PKS Ciechanów.

Dekada Ciechanów będzie pełnić funkcję węzła komunikacyjnego, będąc jednocześnie miejscem przeznaczonym do szybkich, wygodnych zakupów. Obiekt zlokalizowany jest przy jednej z głównych arterii miasta, ul. Sienkiewicza. W zasięgu oddziaływania centrum do 20 minut jazdy samochodem znajduje się 90 tys. osób. Za zarządzanie częścią komercyjną odpowiada spółka Dekada SA, natomiast częścią dworcową – Mobilis Group.

– Dekada Ciechanów to centrum typu convenience shopping center, czyli centrum „wygodne” – przeznaczone do szybkich, codziennych zakupów, które można zrobić przy okazji, po drodze z pracy albo ze szkoły – mówi Aleksander Walczak, Prezes Dekada SA. Dzięki integracji centrum z dworcem autobusowym z oferty handlowej skorzystają nie tylko mieszkańcy Ciechanowa i okolic, ale również przyjezdni, co pokazuje, że połączenie handlu z transportem jest dogodnym rozwiązaniem. Możliwość dokonania zakupów w oczekiwaniu na autobus to duży komfort dla pasażerów – dodaje A. Walczak.

– Dworzec PKS połączony z pasażem handlowym to dogodne dla mieszkańców rozwiązanie, które sprawdziło się już w wielu miastach. Dlatego wspólnie ze spółką Dekada SA zdecydowaliśmy się na stworzenie takiego obiektu. Ciechanów jest ważnym punktem na regionalnej i lokalnej mapie przewozów. Cieszę się, że do użytku oddajemy tak nowoczesny i funkcjonalny obiekt. W ten sposób tworzymy w Ciechanowie zróżnicowaną tkankę miejską, przyjazną dla społeczności lokalnej, która przez lata będzie dobrze służyć pasażerom – mówi Paweł Natkowski, Prezes Zarządu PKS Ciechanów.

Projekt Dekady Ciechanów został opracowany z myślą o stworzeniu przyjaznej i wygodnej przestrzeni publicznej, integrującej handel oraz transport. Mieszkańcy Ciechanowa oraz przyjezdni mają możliwość dokonania w centrum szybkich zakupów w drodze z pracy bądź w podróży. Wejścia do poszczególnych sklepów dostępne są z poziomu ulicy, co znacznie poprawia komfort dokonywania zakupów. Osobne wejście, zlokalizowane od strony wiat przystankowych, posiada także Dworzec Autobusowy Mobilis Group PKS Ciechanów, co ułatwi przemieszczanie się pasażerów. W pomieszczeniach dworcowych, o powierzchni blisko 85 mkw., znajdują się m.in. poczekalnia dla pasażerów oraz kasy biletowe, które otwarte są w dni robocze w godzinach: 7:30-15:00, i gdzie prowadzona jest m.in. sprzedaż biletów miesięcznych.

Dekada Ciechanów to kolejna inwestycja należąca do sieci kilkunastu obiektów handlowych typu convenience shopping center. Projekt centrum w Ciechanowie wykonały biura architektoniczne Air Projekt i Atelier, a generalnym wykonawcą robót była firma eRSbet. Za komercjalizację obiektów sieci Dekada odpowiada BOIG Property Consulting. Projekt dworca autobusowego Mobilis Group PKS Ciechanów, wraz z aranżacją wiat przystankowych, przygotowany został przez pracownię architektoniczną Air Projekt. Projekt wnętrza dworca wykonał architekt Piotr Klecan.

Tkalnia współpracuje z lokalną społecznością

03/30/2017
dodany przez Admin Admin

Na terenie centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach powstanie miejsce poświęcone osobom, które zapisały się w historii miasta.

Spółka A&A, inwestor centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach stawia na współpracę z lokalną społecznością. W przeprowadzonej na początku tego roku sondzie mieszkańcy wybrali nazwę inwestycji. Ponadto w planie centrum przewidziane są przestrzenie publiczne takie jak m.in. plac z fontannami, czy piesze pasaże, które zostaną oddane do użytku wszystkim pabianiczanom, nie tylko tym, którzy w Tkalni będą robić zakupy.

– Śladem innych miast takich jak na przykład Łódź czy Międzyzdroje na terenie Tkalni planujemy stworzyć miejsce poświęcone pabianiczanom, którzy w przeszłości i dziś przyczynili się do rozwoju miasta. Chcemy docenić osoby ważne dla historii Pabianic, a takich postaci w mieście nie brakuje – wyjaśnia Adrian Majsterek, współwłaściciel spółki A&A, inwestor centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia.

Będzie to kolejny element łączący centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia z lokalną społecznością. Na jednej z zewnętrznych ścian centrum zostaną umieszczone charakterystyczne czerwone cegiełki z wygrawerowanym nazwiskami takich osób. Będą one widoczne nie tylko dla klientów Tkalni, ale dla wszystkich spacerujących w jej okolicach.

– Na początek chcemy przy udziale władz miasta, wybrać kilka osób, których nazwiska znajdą się właśnie na jednej ze ścian centrum już w trakcie jego budowy. Później planujemy co roku dodawać nazwisko kolejnej osoby, która będzie wybierana przez specjalne jury. Jesteśmy jeszcze w trakcie dopracowywania odpowiedniej formuły i zasad, kto będzie mógł nominować zasłużone osoby i według jakich kryteriów oraz kto ostatecznie będzie decydował o ich wyborze – wyjaśnia Adrian Majsterek, współwłaściciel spółki A&A, inwestor centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia.

Usytuowanie Tkalni – między Starym a Nowym Rynkiem – sprawia, że w naturalny sposób stanie się ona centrum miasta – ośrodkiem życia gospodarczego i kulturalnego. Ze względu na położenie oraz niezwykłą historię miejsca ambicją inwestora jest nie tylko zbudowanie kolejnego miejsca na zakupy jakich wiele w całym kraju, ale stworzenie nowego miejsca spotkań dla mieszkańców, integrującego społeczność.

– Stawiamy na współpracę z lokalną społecznością. To dla mieszkańców chcemy zmienić centrum Pabianic w nowoczesne przyjazne miejsce do spędzania czasu i to dla nich budujemy centrum handlowo – rozrywkowe. Chcemy dać pabianiczanom i mieszkańcom okolicznych miejscowości nowoczesne i komfortowe miejsce na zakupy – zapewnia Adrian Majsterek, współwłaściciel spółki A&A, inwestor centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia.

Centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia będzie miało 14 tys. mkw. powierzchni. Znajdzie się w nim około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych dla samochodów. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

Atut Złocień z prawomocnym pozwoleniem na budowę

03/29/2017
dodany przez Admin Admin

KG Group, deweloper centrów handlowych Atut, otrzymał prawomocne pozwolenie na budowę obiektu na krakowskim osiedlu Złocień. Otwarcie obiektu zaplanowano na pierwszą połowę 2018 roku

– Posiadamy prawomocne pozwolenie na budowę centrum handlowego Atut Złocień. Pierwsze prace budowlane rozpoczniemy w drugim półroczu 2017, a obiekt planujemy otworzyć dla klientów w pierwszym półroczu przyszłego roku – komentuje Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

Atut Złocień będzie centrum handlowym w formacie convenience. Obiekt będzie usytuowany w Krakowie, na osiedlu Złocień, przy skrzyżowaniu ul. Domagały i Agatowej – w rejonie o niskim nasyceniu powierzchnią handlową oraz gęstym zaludnieniu. W pobliżu lokalizacji centrum Atut funkcjonują duże osiedla mieszkaniowe, których liczba w niedalekiej przyszłości ma się zwiększyć z uwagi na prowadzone przez deweloperów inwestycje. Po ich zakończeniu zasięg obiektu do 5 minut pieszo wyniesie 20 tys. osób.

Budowa obiektu w formacie convenience, liczącego 3 tys. mkw. GLA, będzie przebiegać w dwóch etapach. Po pierwszym z nich w Atut Złocień znajdzie się około 10 lokali handlowo-usługowych. Przy centrum zaparkuje 100 pojazdów. Deweloper zaplanował otwarcie na pierwszą połowę 2018 roku.

– Dążymy do tego, żeby Atut Złocień stał się miejscem codziennych zakupów mieszkańców okolicznych osiedli. Dzięki ofercie handlowej obiektu będą mogli nabyć produkty pierwszej potrzeby, niezbędne w każdym gospodarstwie domowym – mówi K. Gaczorek.

– Obiekty typu convenience są stosunkowo niewielkie, dlatego zakupy robi się w nich wygodnie – nie trzeba przemierzać długich pasaży handlowych, tak jak to ma miejsce w dużych galeriach handlowych. Budynek centrum przy osiedlu Złocień będzie strip mallem z układem wejść z ulicy bezpośrednio do danego sklepu, co jeszcze bardziej wpłynie na komfort klientów – dodaje Gaczorek.

Tenant mix Atut Złocień stworzą uznane na polskim rynku marki spożywcze, modowe, drogeryjne, farmaceutyczne oraz usługowe. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting, firma specjalizująca się w wynajmie powierzchni komercyjnych. Obecnie prowadzi zaawansowane negocjacje z popularnymi sieciami handlowymi.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Nowa wiadomość