Zmodernizowana galeria ETC Swarzędz z szerszą ofertą gastronomiczną

05/12/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączają kolejne lokale z branży gastronomicznej. Podpisana została umowa najmu z siecią restauracji Olimp, a KFC przedłużyło umowę na kolejny okres dla swojej wolnostojącej restauracji znajdującej się na terenie centrum o powierzchni 550 mkw. Otwarcie centrum po modernizacji planowane jest na III kwartał 2017r.

Łączna powierzchnia lokali gastronomicznych w ETC Swarzędz wyniesie blisko 1 150 mkw., a w jej skład, oprócz restauracji KFC, wejdzie włoska restauracja Don Lucci (ok. 150 mkw.), lodziarnia Zielona Budka, cukiernia i piekarnia Piskorski oraz wyodrębniona strefa food court. Jej pierwszym najemcą jest restauracja Olimp, która zajmie powierzchnię blisko 75 mkw.

W strefie znajdzie się pięć lokali o łącznej powierzchni 300 mkw. oraz obszerna i wygodna część stolikowa. Kolejne umowy są w trakcie negocjacji. Komercjalizację centrum prowadzi firma BOIG.

Na powierzchni 20 tys. mkw. nowego ETC znajdzie się 80 sklepów i punktów usługowych, a wśród nich m.in.: Intermarché, Diverse, Reserved, KiK, Martes Sport, Deichmann, Pepco, Vision Express, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Maxi Zoo, Top Secret, Yes, Apteka Heureka i Organic Farma. Lokalnych najemców będą reprezentować m.in.: sklepy Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, PANI, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Ponadto w ETC po przebudowie klienci będą mogli skorzystać z usług fryzjerskich, kosmetycznych, pralni czy klubu fitness.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych obiektów handlowych w Wielkopolsce. Jest aktualnie w trakcie procesu modernizacji i rekomercjalizacji, których głównym celem jest dostosowanie centrum do aktualnych trendów architektonicznych i handlowych.

– Obecnie prowadzone są prace wewnątrz budynku polegające na wydzieleniu przestronnych pasaży, lokali najemców i pomieszczeń obsługi. Przystąpiliśmy również do prac wykończeniowych częściach wspólnych, a na zewnątrz obiektu trwa montaż elementów fasadowych – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park. – Generalny Wykonawca, firma DORACO, stopniowo oddaje przebudowane parkingi i przystępuje do wymiany oświetlenia zewnętrznego. Z początkiem lata planujemy przekazać lokale najemcom – dodaje.

Niezależnie od prowadzonych prac budowlanych, ETC Swarzędz funkcjonuje przez cały okres modernizacji. W lokalach tymczasowych operują Intermarché, drogeria Rossmann, Euro RTV AGD oraz jubiler YES. Dodatkowo na parkingu przed centrum działa miasteczko handlowe z 30 punktami handlowymi, usługowymi oraz gastronomicznymi.
Projekt jest realizowany w ramach spółki joint venture utworzonej przez Grupę Capital Park i Akron Group.

Atut Ruczaj wyróżnia lokalizacja

05/11/2017
dodany przez Admin Admin

Kluczem do sukcesu centrów handlowych convenience jest ich lokalizacja. To jedna z głównych zalet krakowskiego centrum Atut Ruczaj, które otworzymy w II połowie 2018 roku – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.

Realizowane przez KG Group centrum handlowe Atut Ruczaj to obiekt przeznaczony do robienia wygodnych zakupów, który powstanie w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj, przy ul. Bunsha.

– Ruczaj to rejon Krakowa, który co najmniej od dwóch dekad nieustannie się rozrasta. Z roku na rok przybywa tam osiedli mieszkaniowych, a co za tym idzie – mieszkańców, czyli potencjalnych konsumentów, którzy codziennie chcą zaspokajać swoje bieżące potrzeby zakupowe. Z tego punktu widzenia lokalizacja obiektu przy ul. Bunsha, przy Osiedlu Europejskim jest idealna – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.

Świetna lokalizacja łączy się z bardzo dużym catchmentem obiektu. W bezpośrednim zasięgu pieszym Atut Ruczaj znajduje się 30 tys. osób, natomiast do 10 min jazdy samochodem ponad pięć razy więcej – aż 150. tys. potencjalnych klientów.

– Klientami centrum Atut będą nie tylko mieszkańcy Ruczaju. W pobliżu lokalizacji, którą wybraliśmy pod inwestycję, usytuowanych jest kilka obszarów zabudowań jednorodzinnych tj. Pychowice, Mochaniec, Skotniki czy Kobierzyn. Ponadto w pobliżu centrum umiejscowiony jest Kampus Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Krakowski Park Technologiczny, dzięki którym liczymy na dodatkowych klientów – studentów, pracowników naukowych, czy pracowników korporacji. Co więcej, wspomniane instytucje czy firmy przyciągają do dzielnicy nowych mieszkańców, zarówno stałych, jak i studentów przebywających w mieście w roku akademickim – dodaje K. Gaczorek.

W dzielnicy Ruczaj zaplanowanych lub już prowadzonych jest szereg inwestycji mieszkaniowych, dzięki którym rejon jeszcze bardziej się powiększy.

– Inwestycje mieszkaniowe na Ruczaju sprawią, że wzrośnie poziom zagęszczenia ludności w dzielnicy, przez co catchment centrum Atut jeszcze bardziej się powiększy w przyszłości. Jesteśmy przekonani, że obiekt będzie bardzo atrakcyjną lokalizacją zakupową dla klientów, tym bardziej, że to jedyne tego typu centrum handlowe w promieniu kilku kilometrów – komentuje K. Gaczorek.

Na 6,8 tys. mkw. powierzchni najmu Atut Ruczaj zlokalizowanych będzie ok. 25 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 160 pojazdów. Wśród najemców obiektu znajdą się m.in. europejska sieć sklepów spożywczych Lidl, Pepco – sieć dyskontów oferująca odzież damską, męską i dziecięcą oraz asortyment wyposażenia i dekoracji domu, Apteka Ziko, a także popularna sieć krakowskich cukiernio-piekarni Buczek. Tenant mix obiektu uzupełni elektromarket oraz sklepy modowe. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Dodatkową zaletą inwestycji jest format typu strip mall. Dzięki niemu wejście do sklepów znajdzie się prosto z poziomu parkingu, co dodatkowo usprawni robienie zakupów. Otwarcie centrum zaplanowane jest na II połowę 2018 roku.

Pięć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa i Pruszkowie. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Grażyny, Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany, oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.

Marki premium w Silesia Outlet

05/10/2017
dodany przez Admin Admin

W Silesia Outlet w Gliwicach, największym centrum wyprzedażowym planowanym na Górnym Śląsku, powstaje silny sektor mody premium, który stworzą takie marki jak m.in.: Guess, Umbro i Pierre Cardin.

Inwestorem centrum jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG; obiekt komercjalizuje BOIG Property Consulting.

Rynek dóbr luksusowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2016 roku jego wartość wyniosła 16,4 mld zł, a do roku 2020 ma się zwiększyć o 27 proc., osiągając poziom bliski 21 mld zł.

– Najważniejszymi czynnikami, które podczas zakupów uwzględniają klienci zamożni są jakość produktu, jego wygląd i prestiż marki. Raporty wskazują, że tego typu zakupy odbywają się w blisko 90 proc. w sklepach stacjonarnych – co pozwala sądzić, że Silesia Outlet z takimi markami jak Guess, Pierre Cardin i Umbro będzie miała duży potencjał – komentuje Tomasz Rydlewski, Vice President, BOIG.

W 2015 roku mieszkańcy woj. śląskiego zajęli drugie miejsce w krajowym rankingu osób zamożnych i bogatych z łącznym dochodem wynoszącym blisko 22 mld zł brutto stąd wielu Ślązaków oczekuje w obiektach handlowych obecności marek luksusowych.

– Z przyjemnością dołączamy do najemców Silesia Outlet – mówi Waldemar Madajczyk, Guess, Regional Director CEE & Russia, oferta naszego salonu o powierzchni ponad 370 mkw. doskonale wpisze się w profil centrum oraz potrzeby mieszkańców regionu. Ostatnie dwa lata to okres intensywnego rozwoju marki w Polsce, ktora została dobrze przyjęta przez polskich konsumentów i zdobywa coraz szersze grono klientów. Wierzymy, że bardzo dobra lokalizacja projektu przy autostradzie będzie gwarantem jego sukcesu. Otwarcie sklepu w centrum Silesia Outlet wpisuje sie również w nasze plany rozwoju w Polsce.

W obiekcie na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Swoje salony otworzą: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Umbro i Pierre Cardin oraz restauracja Olimp i kawiarnia Lodowa Manufaktura Lovit.

Duża zaletą inwestycji jest doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu mieszka około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Prace budowlane rozpoczną się w II połowie 2017 roku, a otwarcie zaplanowano na rok 2018.

6B47 Poln to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Główny inwestor spółki 6B47 Real Estate Investors AG jest jednym z współwłaścicieli znanego obiektu outletowego zlokalizowanego niedaleko Wiednia – Fashion Outlet Parndorf.

Silesia Outlet wzmacnia strefę usług

04/28/2017
dodany przez Admin Admin

Dynamicznie rozwija się strefa usług w Silesia Outlet – sektor ten wzmocni kolejna restauracja, biuro podróży, a także salon prasowy i punkt serwisowy dla użytkowników telefonów komórkowych.

Silesia Outlet w Gliwicach to największy obiekt wyprzedażowy na Górnym Śląsku, realizuje go 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a komercjalizuje BOIG Property Consulting.

Restauracja Mia Pizza, Biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak oraz punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel to kolejni najemcy, których oferta usługowa wzbogaci tenant-mix powstającego w Gliwicach największego centrum outletowego w regionie.

– Dla klientów obiektów handlowych coraz ważniejsza staje się szeroka oferta usługowa, dzięki której podczas jednej wizyty w centrum można załatwić wiele, z pozoru różnych, spraw – od wyboru wakacji po naprawę zepsutego telefonu – komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. – Z tego powodu systematycznie budujemy funkcjonalną i zróżnicowaną strefę usług, która odpowie na wszystkie potrzeby klientów. Dodatkowo, Silesia Outlet powstaje na terenie gliwickiego retail parku, obok supermarketu Auchan i sklepu budowlano-dekoracyjnego Leroy Merlin, co pozwoli uzyskać efekt synergii wszystkich trzech obiektów.

Silesia Outlet stanie się nowoczesną przestrzenią handlową z ponad 120 sklepami najbardziej znanych firm, których oferta dostępna będzie zawsze przynajmniej o 30 proc. taniej niż w regularnej sprzedaży. Obecnie trwa intensywna komercjalizacja centrum, a swoją obecność potwierdziło już wiele znanych marek m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone oraz restauracja Olimp. Ostatnio, grono najemców wzbogaciła jedna z najbardziej prestiżowych marek sportowych na świecie – Umbro.

Silesia Outlet zostanie zlokalizowana na terenie gliwickiego retail parku, obok supermarketu Auchan i sklepu budowlano-dekoracyjnego Leroy Merlin. Obiekt dysponował będzie parkingiem dla 950 pojazdów. Duża zaletą inwestycji jest doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Codziennie trasę tę pokonuje 50 tys. pojazdów. W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Otwarcie centrum zaplanowano na rok 2018.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Główny inwestor spółki 6B47 Real Estate Investors AG jest jednym z współwłaścicieli znanego obiektu outletowego zlokalizowanego niedaleko Wiednia – Fashion Outlet Parndorf.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 14 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

4F najemcą galerii Dekada Nysa

04/27/2017
dodany przez Admin Admin

Powiększa się grono najemców śródmiejskiej galerii handlowej Dekada Nysa. Segment sportowy poszerzy jedna z wiodących na polskim rynku marek – 4F, zajmując lokal o powierzchni 220 mkw.

– Zdecydowaliśmy się na Galerię Dekadę Nysa, ponieważ dostrzegamy potencjał tego obiektu. Jest nowoczesny i zaprojektowany zgodnie z nowymi trendami w technologii. To pierwszy sklep marki 4F w Nysie, niemniej jednak mając na uwadze rosnącą popularność odzieży sportowej i modę na sport, przewidujemy, że nasze produkty cieszyć się będą powodzeniem wśród klientów Galerii Dekada – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.

– Rynek produktów sportowych systematycznie rośnie. Popyt na tego typu produkty spowodowany jest modą na aktywny tryb życia, która nie słabnie lecz przybiera na sile. Według prognoz, ta tendencja nie ulegnie zmianie w najbliższym czasie – komentuje Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji, Dekada SA.

– Tenant mix Dekady Nysa budujemy w odpowiedzi na trendy rynkowe i, co się z tym wiąże, oczekiwania konsumentów, dlatego też stawiamy m.in. właśnie na segment sportowy. Ogromnie się cieszymy, że grono najemców nyskiej Dekady powiększyło się o polską markę 4F, która jest świetnym przykładem budowy w krótkim czasie bardzo silnej pozycji na niezwykle konkurencyjnym rynku i której produkty klienci bardzo doceniają – dodaje W. Nowakowski.

Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting, która w galerii Dekada Nysa podpisała ostatnio umowy m.in. z CCC, YES, lodziarnio-kawiarnią Grycan, znaną siecią sklepów sportowych oraz drogerią Rossmann.

Galeria Dekada w Nysie będzie dwupoziomowym budynkiem o powierzchni liczącej przeszło 20 tys. mkw. GLA, na której zlokalizowanych zostanie ponad 90 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z czteroekranowym multipleksem kinowym. Dla wygody klientów w galerii powstanie podziemny parking na ponad 440 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy, pomiędzy rynkiem a dworcami PKS i PKP, tuż przy głównej arterii miasta. Otwarcie Dekady Nysa, której inwestorem i deweloperem jest Dekada SA, nastąpi w ostatnim kwartale 2018 roku.

4F to jedna z wiodących marek sportowych na polskim rynku. Łącząc sport i modę, oferuje klientom szeroką gamę odzieży, obuwia oraz akcesoriów sportowych. Swoje produkty wykonuje z wysokiej jakości materiałów, używając w procesie produkcji najnowszych technologii. Od lat 4F promuje aktywny tryb życia oraz sponsoruje amatorów i profesjonalistów uprawiających różne dyscypliny sportu. W galerii handlowej Dekada Nysa marka otworzy salon o powierzchni 220 mkw.

Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce. Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Umbro otworzy salon w Silesia Outlet

04/26/2017
dodany przez Admin Admin

Umbro – marka, która dostarcza obuwie i stroje piłkarskie dla wielu znaczących klubów piłkarskich i reprezentacji narodowych na świecie, otworzy swój salon o powierzchni ponad 200 mkw. w Silesia Outlet.

Ten planowany w Gliwicach największy obiekt wyprzedażowy na Górnym Śląsku realizuje firma 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a komercjalizuje BOIG Property Consulting.

Obiekt stanie się nowoczesną przestrzenią handlową z ponad 120 sklepami znanych firm, których oferta dostępna będzie zawsze przynajmniej o 30 proc. taniej niż w regularnej sprzedaży. Obecnie trwa intensywna komercjalizacja centrum, a swoją obecność potwierdziło już wiele znanych marek m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone oraz restauracja Olimp. Ostatnio, grono najemców wzbogaciła jedna z najbardziej prestiżowych marek sportowych na świecie – Umbro.

– Umbro to lider rynku mody sportowej znany z wysokiej jakości ubrań sportowych przeznaczonych dla klubów i drużyn piłkarskich, lubiany także przez klientów masowych. – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. – Komfortowa, praktyczna i stylowa odzież oraz buty noszone przez znanych piłkarzy reprezentacji Anglii z całą pewnością znajdą swoich zwolenników także wśród klientów Silesia Outlet.

Umbro to marka założona w 1924 w Anglii przez dwóch braci H. i W. Humphreys. Obserwując coraz większe w tym czasie zainteresowanie piłką nożną postanowili wykorzystać ten moment i zaprojektować innowacyjną odzież sportową. Firma szybko zdobyła ogromną popularność, a jej ubrania stały się oficjalnie zakładane przez główne drużyny piłkarskie. Od 1954 roku aż do dziś Umbro jest oficjalną marką drużyny narodowej Anglii.

Silesia Outlet zostanie zlokalizowana na terenie gliwickiego retail parku, obok supermarketu Auchan i sklepu budowlano-dekoracyjnego Leroy Merlin. Obiekt dysponował będzie parkingiem dla 950 pojazdów. Duża zaletą inwestycji jest doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Codziennie trasę tę pokonuje 50 tys. pojazdów. W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na rok 2018.

Inwestorem jest 6B47 Poland, a za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Atut Węgrzce z nowym operatorem spożywczym

04/25/2017
dodany przez Admin Admin

Lewiatan otworzy sklep w podkrakowskim centrum handlowym Atut Węgrzce. Operator spożywczy zajmie lokal o powierzchni 560 mkw., zastępując poprzedniego najemcę – Delikatesy Alma.

– Jesteśmy przekonani, że nasz nowy sklep w centrum handlowym Atut Węgrzce będzie się cieszył dużą popularnością wśród mieszkańców Węgrzc i okolicznych miejscowości – to atrakcyjna lokalizacja m.in. z uwagi na bliskość licznych osiedli domów jedno- i wielorodzinnych oraz brak tego typu obiektu handlowego w pobliżu. Centrum posiada wartościowych najemców, m.in. Rossmana, Pepco, Media Ekspert i innych i dlatego dołączenie do tych firm sklepu Lewiatana uważam za dobry wybór – mówi Jacek Niemczyk, Prezes Lewiatan Małopolska, współwłaściciel firmy Market Punkt, najemcy lokalu w centrum Atut Węgrzce.

– Lewiatan to największa polska franczyzowa sieć handlowa, realizująca 10 mld zł obrotu i skupiająca ponad 3 tys. sklepów. Działamy już ponad 2 dekady i rozwijamy się w tempie dwucyfrowym (w ubiegłym roku wzrost 11 proc.). Prowadzimy obiekty handlowe w wysokim standardzie, oferując praktycznie wszystkie produkty oczekiwane przez naszych klientów w sklepach typu Supermarket – dodaje J. Niemczyk.

Atut Węgrzce to podkrakowskie centrum handlowe w formacie convenience. Na powierzchni 2,5 tys. mkw. GLA znajdują się lokale handlowo-usługowe najemców tj. m.in. dyskont odzieżowy Pepco, elektromarket Media Expert, drogeria Rossmann, restauracja Burger King, apteka Ziko i piekarnia Buczek. Przy centrum usytuowana jest stacja benzynowa należąca do popularnego koncernu paliwowego – Shell. Za komercjalizację Atut Węgrzce odpowiada BOIG Property Consulting. W pobliżu nie działa żaden większy obiekt handlowy – to pierwsze centrum z kompleksową ofertą zaspokajającą codzienne potrzeby zakupowe okolicznych mieszkańców.

– Centrum Atut w Węgrzcach to obiekt usytuowany w świetnej lokalizacji, co znajduje potwierdzenie m.in. w bardzo dobrym i stale rosnącym poziomie odwiedzalności, dzięki czemu centrum jest atrakcyjne dla najemców. Niezmiernie się cieszymy, że do ich grona dołączyła tak znana i popularna w Polsce sieć handlowa jak Lewiatan – komentuje Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.

Galeria Zaspa: 850 tys. odwiedzających w 6 miesięcy

04/24/2017
dodany przez Admin Admin

Rok temu zakończyła się modernizacja Galerii Zaspa, obiektu który jest jednym z najstarszych centrów handlowych w Trójmieście. Tylko w ciągu ostatniego półrocza galerię odwiedziło blisko 850 tysięcy klientów.

Modernizacja była prowadzona przez Grupę Capital Park i Akron Grup w oparciu o koncepcję 4RE zakładającą repozycjonowanie, redesign, rekomercjalizację oraz rebranding dawnego ETC w celu dostosowania go do aktualnych standardów rynkowych. Centrum handlowe przeszło gruntowną przebudowę obejmującą m.in. wzmocnienie konstrukcji oraz unowocześnienie wnętrz i elewacji obiektu, a także całkowitą zmianę układu komunikacyjnego. Obiekt został również przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Galeria Zaspa stale nawiązuje do pierwotnej funkcji obiektu – hangaru lotniczego, zarówno poprzez elementy architektoniczne, jak i wizualne. Na ścianach znajdują się grafiki z historycznymi zdjęciami, a elementy konstrukcyjne stylizowane są na skrzydła samolotu.

– Galeria Zaspa to przede wszystkim centrum codziennych, wygodnych zakupów dla mieszkańców okolicznych osiedli. Naszym głównym celem było zachowanie handlowych tradycji tego miejsca, które sięgają lat 90-tych, i tchnięcie w nie nowego życia – podsumowuje Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park. Dotychczasowa frekwencja potwierdza, że udało nam się zrealizować ten plan, a przygotowana oferta spotkała się z bardzo dobrym odbiorem klientów. Swój sukces biznesowy potwierdzają także najemcy operujący w Galerii Zaspa, co daje powody do dużej satysfakcji – dodaje.

Na powierzchni ponad 8.800 mkw. znajduje się 40 ogólnopolskich oraz lokalnych marek. Wśród nich m.in. supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, salon RTV Euro ADG, Fitness Club Calypso, sklepy odzieżowe Textil Market, Natalia Strojna i Exxelent, cukiernia Sowa, salon prasowy Inmedio oraz apteka Dbam o Zdrowie. Lokalnych najemców reprezentują m.in. piekarnia Szydłowski, ZOO Karina czy sklep kolonialny Camellia.

W Galerii Zaspa można także skorzystać z usług krawieckich, pralni, punktu dorabiania kluczy, kantoru, kwiaciarni, bankomatu, serwisu GSM, salonu fotograficznego czy laboratorium diagnostycznego Synevo. Od kwietnia 2016 do grona najemców dołączyli również KiK oraz Domino’s Pizza, a supermarket Intermarche przedłużył umowę najmu z Galerią na kolejne 10 lat.

Pierre Cardin zainwestuje milion na Śląsku

04/23/2017
dodany przez Admin Admin

Jedna z najbardziej znanych marek na świecie - Pierre Cardin - zainwestuje milion złotych w zatowarowanie swojego salonu w powstającym w Gliwicach centrum Silesia Outlet.

Oferta handlowa Silesia Outlet rośnie w siłę, przybywa najemców, także tych z sektora premium. Swój salon w Silesia Outlet otworzy francuska marka oferująca elegancką odzież męską - Pierre Cardin. Na powierzchni ponad 160 mkw. dostępny będzie zarówno pełen asortyment marki, jak i pełna gama rozmiarów. Najemca widzi duży potencjał obiektu i planuje zainwestować milion złotych, by zapewnić w salonie szeroką ofertę odzieżową.

- Śląsk to miejsce z dużym potencjałem zakupowym, dlatego salon Pierre Cardin w Silesia Outlet będzie naszym drugim sklepem w tym regionie. Poza odzieżą z metką Pierre Cardin dostępne będą także ubrania innych znanych marek - Bugatti i Milestone - mówi Bogdan Bembenek – prezes firmy Klasyka, dystrybutora marki Pierre Cardin.

Ponad 370 mkw. dla Guess w Silesia Outlet

04/14/2017
dodany przez Admin Admin

Wzbogaca się grono najemców powstającego w Gliwicach centrum wyprzedażowego Silesia Outlet. Swój salon o powierzchni 375 mkw. otworzy jedna z najpopularniejszych na świecie marek klasy premium – amerykański Guess.

– Z przyjemnością dołączamy do najemców Silesia Outlet. Oferta naszego salonu doskonale wpisze się w profil centrum oraz potrzeby mieszkańców regionu. Ostatnie dwa lata to okres intensywnego rozwoju marki w Polsce, ktora została dobrze przyjęta przez polskich konsumentów i zdobywa coraz szersze grono klientów. Wierzymy, że bardzo dobra lokalizacja projektu przy autostradzie będzie gwarantem jego sukcesu. Otwarcie sklepu w centrum Silesia Outlet wpisuje sie również w nasze plany rozwoju w Polsce – mówi Waldemar Madajczyk, Guess, Regional Director CEE & Russia.

Markę Guess założyli bracia Marciano, którzy połączyli francuską elegancję z amerykańskim luzem. Guess kojarzony był przez lata głównie z odzieżą jeansową, a obecnie oferuje kolekcje w stylu casual z odzieża damską, męską, dziecięcą oraz bogatą gamę akcesoriów.

W Silesia Outlet na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Swoje salony otworzą: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Umbro i Pierre Cardin oraz restauracja Olimp.

– Bardzo precyzyjnie budujemy tenant mix Silesia Outlet, chcemy, aby ofertę modową tworzyły znane, silne marki, także te kojarzące się z luksusem – komentuje Tomasz Rydlewski, Vice President, BOIG.

– W 2015 roku mieszkańcy woj. śląskiego zajęli drugie miejsce w krajowym rankingu osób zamożnych w Polsce, chcemy, aby oferta handlowa Silesia Outlet była odpowiedzią na oczekiwania właśnie tej grupy klientów – dodaje.

Silesia Outlet to inwestycja realizowana przez firmę 6B47 Poland, spółkę z grupy 6B47 Real Estate Investors AG; obiekt komercjalizuje BOIG Property Consulting. Dużą zaletą inwestycji jest doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Prace budowlane rozpoczną się w II połowie 2017 roku, a otwarcie zaplanowano na rok 2018

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Główny inwestor spółki 6B47 Real Estate Investors AG jest jednym z współwłaścicieli znanego obiektu outletowego zlokalizowanego niedaleko Wiednia – Fashion Outlet Parndorf.

Komentarze

Postów nie znaleziono

Nowa wiadomość