Nowy outlet powstanie w Krakowie

06/26/2017
dodany przez Admin Admin

W Krakowie powstanie nowoczesne i funkcjonalne centrum wyprzedażowe, zlokalizowane w kompleksie handlowym typu mixed-use. W zasięgu outletu znajdzie się aż 4,3 mln osób. Inwestorem i deweloperem obiektu jest spółka KG Group.

Cracovia Outlet będzie obiektem handlowym o powierzchni bliskiej 21 tys. mkw. GLA, wybudowanym w dwóch fazach. Powstanie w ramach unikalnego konceptu handlowego typu mixed-use m.in. z retail parkiem, wielkopowierzchniowym sklepem z wyposażeniem wnętrz, hipermarketem spożywczym oraz kompleksem wyposażeniowo-wykończeniowym. Łącznie inwestycja ma liczyć 60 tys. mkw. GLA, na których znajdzie się blisko 150 sklepów popularnych i pożądanych przez konsumentów marek. Przy kompleksie znajdzie się parking na 2 200 pojazdów, co zapewni łatwy dostęp do budynków handlowych. Otwarcie zaplanowano na 2019 rok.

– Cracovia Outlet będzie centrum wyprzedażowym z bogatą i atrakcyjną ofertą handlową, której uzupełnienie stanowiły będą pozostałe elementy kompleksu handlowego. Budowę outletu planujemy w dwóch fazach – w pierwszej powstanie blisko 12 tys. mkw. GLA, w drugiej zaś dobudujmy kolejne 9 tys. mkw. GLA – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes KG Group.

– To projekt o bardzo dużym potencjale, na który dodatkowo wpływa lokalizacja w drugim co do wielkości mieście w Polsce. Ponadto kompleks usytuowany zostanie na terenie, który funkcjonuje już w świadomości mieszkańców jako miejsce handlu – uzupełnia K. Gaczorek.

Mocną stroną inwestycji jest jej lokalizacja. Powstanie przy ul. Nowohuckiej (DW 776), jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta, która łączy ze sobą dwie dzielnice: Czyżyny i Podgórze. Dodatkową zaletą projektu jest jego położenie w strefie znanej mieszkańcom jako miejsce handlu – w pobliżu funkcjonuje już CH M1, Selgros, CH Czyżyny, CH Krokus, Galeria Plaza, a niebawem otwarta zostanie także Serenada. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się również wielofunkcyjne Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków oraz Tauron Arena Kraków. Wygodne połączenie z autostradą A4 oraz drogą ekspresową S7 pozwoli na sprawny dojazd klientom zarówno od strony Rzeszowa, Tarnowa, Katowic, jak i Nowego Sącza czy Zakopanego. Dziennie blisko 50 tys. pojazdów przejeżdża autostradą A4 w pobliżu Krakowa, a ponad 28 tys. drogą ekspresową S7. W strefie dojazdu do 90 minut samochodem znajduje się blisko 4,3 mln osób.

Za komercjalizację Cracovia Outlet odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG), agent specjalizujący się w wynajmie powierzchni komercyjnych w obiektach różnego typu, m.in. w outletach.

KG Group to holding spółek, których głównym celem jest ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa mieszkaniowego oraz komercyjnego. Grupa zrealizowała dotychczas projekty lokalnych centrów handlowych Atut – pod tym szyldem działają już obiekty w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Pruszkowie, Węgrzcach k/Krakowa. Prowadzi także kolejne inwestycje na terenie Suchej Beskidzkiej oraz Krakowa: Atut Grażyny, Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Atut Kraków i Cracovia Outlet.

Dwa debiuty w Dekadzie

06/22/2017
dodany przez Admin Admin

Marki SWISS i Briju dołączą do grona najemców Dekady Nysa, śródmiejskiej galerii handlowej, której inwestorem i deweloperem jest spółka Dekada. Otwarcie obiektu zaplanowano na IV kwartał 2018 r.

Postępuje komercjalizacja Dekady Nysa. Umowę najmu podpisała kolejna popularna marka – SWISS, oferująca klientom blisko 60 marek zegarków i około 10 marek biżuterii słynnych i cenionych producentów. Klasyka, elegancja i nowoczesne modne kształty to ich główne wyznaczniki. Salon SWISS będzie liczył 22 mkw.

- SWISS otwiera w Dekadzie Nysa swój kolejny sklep. Liczymy na to, że siła nabywcza w regionie przełoży się na wysoką odwiedzalność naszego butiku oraz, co za tym idzie, wysokie obroty. Wierzymy że lokalizacja obiektu w centrum miasta będzie bardzo atrakcyjna dla klientów. Jesteśmy przekonani, że nasze markowe zegarki przypadną do gustu mieszkańcom Nysy, co pozwoli nam zyskać grono lojalnych i zadowolonych klientów - mówi Iwona Przybylska, Development Magager, SWISS.

Do grona najemców dołączyła także marka Briju, która w Dekadzie Nysa zajmie lokal liczący 59 mkw. Briju oferuje wysokiej jakości wyroby jubilerskie ze złota, srebra oraz z kamieni szlachetnych i syntetycznych.

- Tenant mix Dekady Nysa dobieramy tak, by odpowiadał współczesnym trendom i potrzebom zakupowym konsumentów. Chcemy, żeby w obiekcie pojawiły się pożądane przez klientów marki, tj. m.in. SWISS i Briju, które reprezentują stale rosnący rynek dóbr luksusowych. Jak pokazuje raport KPMG za 2016 rok tylko w ciągu ostatnich dwóch lat jego wartość zwiększyła się o ponad 70 mln. zł., a według prognoz do 2020 roku ma urosnąć jeszcze o ponad 160 mln, co jest odzwierciedleniem coraz większego popytu na zegarki i biżuterię wysokiej jakości - mówi Wojciech Nowakowski, dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji, Dekada.

Za proces komercjalizacji Dekady Nysa odpowiada firma BOIG Property Consulting, która ostatnio podpisała umowy najmu m.in. z markami CCC, YES, lodziarnio-kawiarnia Grycan, drogeria Rossmann oraz jedna z wiodących na polskim rynku marek sportowych - 4F.

- Galeria Dekada będzie usytuowana w sercu Nysy oraz przy drodze nr 41 i dworcu kolejowym. Takie położenie gwarantuje świetne skomunikowanie zarówno dla mieszkańców Nysy jak i całego regionu. Obiekt przyciągnie klientów, przywracając handel do centrum miasta – w ten sposób powstanie nowoczesna przestrzeń handlowa, atrakcyjna dla konsumentów i marek. Zalety lokalizacji dostrzegają najemcy, wśród których obserwujemy duże zainteresowanie wynajmem powierzchni komercyjnej w obiekcie – dodaje W. Nowakowski.

Dekada Grójec będzie większa

05/31/2017
dodany przez Admin Admin

Spółka Dekada SA powiększy swój obiekt w Grójcu. W centrum handlowym typu convenience przybędzie 3 tys. mkw. GLA, które zajmie m.in. nowy najemca – Jysk, oraz marka Martes Sport przenosząca się do lokalu o większej powierzchni niż dotychczas przez nią zajmowany.

Zlokalizowana przy ul. Armii Krajowej Dekada Grójec to centrum handlowe typu convenience shopping centre, przeznaczone do szybkich, wygodnych zakupów. Obecnie liczy 5,7 tys. mkw. Powierzchni GLA, na której usytuowanych jest 17 lokali handlowo-usługowych. Niebawem obiekt zostanie rozbudowany o prawie 3 tys. mkw. GLA, dzięki czemu jego łączna powierzchnia najmu będzie wynosić 8,7 tys. mkw. GLA.

Zlokalizowana przy ul. Armii Krajowej Dekada Grójec to centrum handlowe typu convenience shopping centre, przeznaczone do szybkich, wygodnych zakupów. Obecnie liczy 5,7 tys. mkw. Powierzchni GLA, na której usytuowanych jest 17 lokali handlowo-usługowych. Niebawem obiekt zostanie rozbudowany o prawie 3 tys. mkw. GLA, dzięki czemu jego łączna powierzchnia najmu będzie wynosić 8,7 tys. mkw. GLA.

Do grona najemców obiektu dołączył Jysk –międzynarodowa sieć handlowa, oferująca klientom bogaty asortyment z segmentu wyposażenia domu. Obecnie liczy około 2,3 tys. sklepów w 41 krajach na całym świecie. W Dekadzie Grójec zajmie lokal o powierzchni 1 180 mkw.

– Zdecydowaliśmy się na nowy sklep w Dekadzie Grójec, gdyż doceniamy zalety tego obiektu, który bardzo dobrze wpisał się w mapę lokalnego handlu, o czym świadczy potrzeba jego rozbudowy. Uważamy, że inwestycja ma ogromny potencjał, a lokale, które powstaną, będą chętnie odwiedzane przez klientów. Wierzymy, że nasza oferta wpisze się w ich gusta – mówi Jacek Wasilewski, dyrektor ds. Rozwoju i Zarządzania Obiektami, Development Manager w firmie Jysk.

Na zmianę lokalu w grójeckiej Dekadzie zdecydowała się marka oferująca szeroką paletę produktów sportowych – Martes Sport, która przeniesie się do salonu większego niż dotychczas przez nią zajmowany, o metrażu wynoszącym 650 mkw. Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting.

– Dekada Grójec szybko przyjęła się na lokalnym rynku, stając się obiektem bardzo dobrze prosperującym, chętnie i często odwiedzanym przez mieszkańców miasta i okolic. Te czynniki przekładają się na satysfakcjonujące wyniki sprzedażowe najemców, którzy są zadowoleni z obecności w obiekcie. Ponieważ chcemy zaproponować mieszkańcom jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę, a najemcom miejsce handlu o wysokim potencjale sprzedażowym, podjęliśmy decyzję o rozbudowie grójeckiej Dekady. Inwestycja wynika też z dostrzegalnego zapotrzebowania na marki takie jak Jysk, które nie były wcześniej obecne w Grójcu– komentuje Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada SA.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Śląsk czeka na centrum outletowe

05/29/2017
dodany przez Admin Admin

W ciągu ostatnich dziesięciu lat zaobserwowałem 50-procentowy wzrost dochodów z metra kwadratowego powierzchni handlowej w polskich outletach. To dobra tendencja z punktu widzenia najemców i deweloperów – mówi dla Retailnet Wojciech Cieślak, prezes The Blue Ocean Investment Group.

W Gliwicach powstaje pierwsze na Śląsku centrum wyprzedażowe – Outlet Silesia, które wypełni na regionalnym rynku lukę w ofercie marek premium. Inwestorem centrum jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

Śląsk to aglomeracja z ogromnym potencjałem zakupowym, region o najwyższym w kraju wskaźniku gęstości zaludnienia wynoszącym 382 osoby/km2. Tak duża koncentracja ludności stwarza ogromny potencjalny rynek zbytu dóbr konsumpcyjnych. Mimo to w regionie brakuje centrum outletowego. Tę lukę doskonale wypełni Outlet Silesia w Gliwicach, którego budowa ruszy w drugiej połowie tego roku. Na 20 tys. mkw. GLA znajdzie się 120 salonów znanych i cenionych marek.

– W ciągu ostatnich dziesięciu lat zaobserwowałem 50-procentowy wzrost dochodów z metra kwadratowego powierzchni handlowej w polskich outletach. To dobra tendencja z punktu widzenia najemców i deweloperów. Śląsk jest po Warszawie drugim, co do zamożności, regionem w Polsce. Według danych GUS mieszka tu 2,5 mln osób, a Gliwice to drugie po Warszawie, miasto w Polsce, z najwyższym dochodem na mieszkańca – mówi dla Retailnet Wojciech Cieślak, prezes The Blue Ocean Investment Group.

W 2015 r. mieszkańcy województwa śląskiego zajęli drugie miejsce w krajowym rankingu osób zamożnych i bogatych z łącznym dochodem wynoszącym blisko 22 mld zł brutto. Wielu Ślązaków oczekuje w obiektach handlowych nie tylko popularnych sieciówek, ale również marek luksusowych. Dlatego w Outlecie Silesia powstanie dział z modą premium, który stworzą m.in. Guess, Umbro i Pierre Cardin. Outlet Silesia będzie usytuowany przy samej autostradzie A4, ale i bardzo blisko centrum Gliwic. Taka lokalizacja znacząco zwiększa strefę zasięgu i szybkość dotarcia do obiektu nawet z miejscowości oddalonych o 100 km. W bezpośredniej strefie zasięgu mieszka około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln klientów. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na 2018 r.

Śląsk od wielu lat jest atrakcyjną lokalizacją dla lokowania biznesu. Szczególnie prężnie działa Gliwicka podstrefa Katowickiej Specjalnej Strefa Ekonomicznej, która przyciąga przedsiębiorców z branży motoryzacyjnej oraz firmy produkcyjne. Dzięki nim powstają nowe miejsca pracy. A dzięki odprowadzanym podatkom realizowane są kolejne inwestycje. W tym roku m.in. zostanie oddana do użytku hala widowiskowo – sportowa w Gliwicach, która będzie najnowocześniejszym obiektem tego typu w regionie.

Zmodernizowana galeria ETC Swarzędz z szerszą ofertą gastronomiczną

05/12/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączają kolejne lokale z branży gastronomicznej. Podpisana została umowa najmu z siecią restauracji Olimp, a KFC przedłużyło umowę na kolejny okres dla swojej wolnostojącej restauracji znajdującej się na terenie centrum o powierzchni 550 mkw. Otwarcie centrum po modernizacji planowane jest na III kwartał 2017r.

Łączna powierzchnia lokali gastronomicznych w ETC Swarzędz wyniesie blisko 1 150 mkw., a w jej skład, oprócz restauracji KFC, wejdzie włoska restauracja Don Lucci (ok. 150 mkw.), lodziarnia Zielona Budka, cukiernia i piekarnia Piskorski oraz wyodrębniona strefa food court. Jej pierwszym najemcą jest restauracja Olimp, która zajmie powierzchnię blisko 75 mkw.

W strefie znajdzie się pięć lokali o łącznej powierzchni 300 mkw. oraz obszerna i wygodna część stolikowa. Kolejne umowy są w trakcie negocjacji. Komercjalizację centrum prowadzi firma BOIG.

Na powierzchni 20 tys. mkw. nowego ETC znajdzie się 80 sklepów i punktów usługowych, a wśród nich m.in.: Intermarché, Diverse, Reserved, KiK, Martes Sport, Deichmann, Pepco, Vision Express, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Maxi Zoo, Top Secret, Yes, Apteka Heureka i Organic Farma. Lokalnych najemców będą reprezentować m.in.: sklepy Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, PANI, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Ponadto w ETC po przebudowie klienci będą mogli skorzystać z usług fryzjerskich, kosmetycznych, pralni czy klubu fitness.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych obiektów handlowych w Wielkopolsce. Jest aktualnie w trakcie procesu modernizacji i rekomercjalizacji, których głównym celem jest dostosowanie centrum do aktualnych trendów architektonicznych i handlowych.

– Obecnie prowadzone są prace wewnątrz budynku polegające na wydzieleniu przestronnych pasaży, lokali najemców i pomieszczeń obsługi. Przystąpiliśmy również do prac wykończeniowych częściach wspólnych, a na zewnątrz obiektu trwa montaż elementów fasadowych – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park. – Generalny Wykonawca, firma DORACO, stopniowo oddaje przebudowane parkingi i przystępuje do wymiany oświetlenia zewnętrznego. Z początkiem lata planujemy przekazać lokale najemcom – dodaje.

Niezależnie od prowadzonych prac budowlanych, ETC Swarzędz funkcjonuje przez cały okres modernizacji. W lokalach tymczasowych operują Intermarché, drogeria Rossmann, Euro RTV AGD oraz jubiler YES. Dodatkowo na parkingu przed centrum działa miasteczko handlowe z 30 punktami handlowymi, usługowymi oraz gastronomicznymi.
Projekt jest realizowany w ramach spółki joint venture utworzonej przez Grupę Capital Park i Akron Group.

Atut Ruczaj wyróżnia lokalizacja

05/11/2017
dodany przez Admin Admin

Kluczem do sukcesu centrów handlowych convenience jest ich lokalizacja. To jedna z głównych zalet krakowskiego centrum Atut Ruczaj, które otworzymy w II połowie 2018 roku – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.

Realizowane przez KG Group centrum handlowe Atut Ruczaj to obiekt przeznaczony do robienia wygodnych zakupów, który powstanie w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj, przy ul. Bunsha.

– Ruczaj to rejon Krakowa, który co najmniej od dwóch dekad nieustannie się rozrasta. Z roku na rok przybywa tam osiedli mieszkaniowych, a co za tym idzie – mieszkańców, czyli potencjalnych konsumentów, którzy codziennie chcą zaspokajać swoje bieżące potrzeby zakupowe. Z tego punktu widzenia lokalizacja obiektu przy ul. Bunsha, przy Osiedlu Europejskim jest idealna – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.

Świetna lokalizacja łączy się z bardzo dużym catchmentem obiektu. W bezpośrednim zasięgu pieszym Atut Ruczaj znajduje się 30 tys. osób, natomiast do 10 min jazdy samochodem ponad pięć razy więcej – aż 150. tys. potencjalnych klientów.

– Klientami centrum Atut będą nie tylko mieszkańcy Ruczaju. W pobliżu lokalizacji, którą wybraliśmy pod inwestycję, usytuowanych jest kilka obszarów zabudowań jednorodzinnych tj. Pychowice, Mochaniec, Skotniki czy Kobierzyn. Ponadto w pobliżu centrum umiejscowiony jest Kampus Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Krakowski Park Technologiczny, dzięki którym liczymy na dodatkowych klientów – studentów, pracowników naukowych, czy pracowników korporacji. Co więcej, wspomniane instytucje czy firmy przyciągają do dzielnicy nowych mieszkańców, zarówno stałych, jak i studentów przebywających w mieście w roku akademickim – dodaje K. Gaczorek.

W dzielnicy Ruczaj zaplanowanych lub już prowadzonych jest szereg inwestycji mieszkaniowych, dzięki którym rejon jeszcze bardziej się powiększy.

– Inwestycje mieszkaniowe na Ruczaju sprawią, że wzrośnie poziom zagęszczenia ludności w dzielnicy, przez co catchment centrum Atut jeszcze bardziej się powiększy w przyszłości. Jesteśmy przekonani, że obiekt będzie bardzo atrakcyjną lokalizacją zakupową dla klientów, tym bardziej, że to jedyne tego typu centrum handlowe w promieniu kilku kilometrów – komentuje K. Gaczorek.

Na 6,8 tys. mkw. powierzchni najmu Atut Ruczaj zlokalizowanych będzie ok. 25 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 160 pojazdów. Wśród najemców obiektu znajdą się m.in. europejska sieć sklepów spożywczych Lidl, Pepco – sieć dyskontów oferująca odzież damską, męską i dziecięcą oraz asortyment wyposażenia i dekoracji domu, Apteka Ziko, a także popularna sieć krakowskich cukiernio-piekarni Buczek. Tenant mix obiektu uzupełni elektromarket oraz sklepy modowe. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Dodatkową zaletą inwestycji jest format typu strip mall. Dzięki niemu wejście do sklepów znajdzie się prosto z poziomu parkingu, co dodatkowo usprawni robienie zakupów. Otwarcie centrum zaplanowane jest na II połowę 2018 roku.

Pięć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa i Pruszkowie. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Grażyny, Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany, oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.

Marki premium w Silesia Outlet

05/10/2017
dodany przez Admin Admin

W Silesia Outlet w Gliwicach, największym centrum wyprzedażowym planowanym na Górnym Śląsku, powstaje silny sektor mody premium, który stworzą takie marki jak m.in.: Guess, Umbro i Pierre Cardin.

Inwestorem centrum jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG; obiekt komercjalizuje BOIG Property Consulting.

Rynek dóbr luksusowych w Polsce rośnie z roku na rok. W 2016 roku jego wartość wyniosła 16,4 mld zł, a do roku 2020 ma się zwiększyć o 27 proc., osiągając poziom bliski 21 mld zł.

– Najważniejszymi czynnikami, które podczas zakupów uwzględniają klienci zamożni są jakość produktu, jego wygląd i prestiż marki. Raporty wskazują, że tego typu zakupy odbywają się w blisko 90 proc. w sklepach stacjonarnych – co pozwala sądzić, że Silesia Outlet z takimi markami jak Guess, Pierre Cardin i Umbro będzie miała duży potencjał – komentuje Tomasz Rydlewski, Vice President, BOIG.

W 2015 roku mieszkańcy woj. śląskiego zajęli drugie miejsce w krajowym rankingu osób zamożnych i bogatych z łącznym dochodem wynoszącym blisko 22 mld zł brutto stąd wielu Ślązaków oczekuje w obiektach handlowych obecności marek luksusowych.

– Z przyjemnością dołączamy do najemców Silesia Outlet – mówi Waldemar Madajczyk, Guess, Regional Director CEE & Russia, oferta naszego salonu o powierzchni ponad 370 mkw. doskonale wpisze się w profil centrum oraz potrzeby mieszkańców regionu. Ostatnie dwa lata to okres intensywnego rozwoju marki w Polsce, ktora została dobrze przyjęta przez polskich konsumentów i zdobywa coraz szersze grono klientów. Wierzymy, że bardzo dobra lokalizacja projektu przy autostradzie będzie gwarantem jego sukcesu. Otwarcie sklepu w centrum Silesia Outlet wpisuje sie również w nasze plany rozwoju w Polsce.

W obiekcie na powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Swoje salony otworzą: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Umbro i Pierre Cardin oraz restauracja Olimp i kawiarnia Lodowa Manufaktura Lovit.

Duża zaletą inwestycji jest doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu mieszka około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Prace budowlane rozpoczną się w II połowie 2017 roku, a otwarcie zaplanowano na rok 2018.

6B47 Poln to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Główny inwestor spółki 6B47 Real Estate Investors AG jest jednym z współwłaścicieli znanego obiektu outletowego zlokalizowanego niedaleko Wiednia – Fashion Outlet Parndorf.

Silesia Outlet wzmacnia strefę usług

04/28/2017
dodany przez Admin Admin

Dynamicznie rozwija się strefa usług w Silesia Outlet – sektor ten wzmocni kolejna restauracja, biuro podróży, a także salon prasowy i punkt serwisowy dla użytkowników telefonów komórkowych.

Silesia Outlet w Gliwicach to największy obiekt wyprzedażowy na Górnym Śląsku, realizuje go 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a komercjalizuje BOIG Property Consulting.

Restauracja Mia Pizza, Biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak oraz punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel to kolejni najemcy, których oferta usługowa wzbogaci tenant-mix powstającego w Gliwicach największego centrum outletowego w regionie.

– Dla klientów obiektów handlowych coraz ważniejsza staje się szeroka oferta usługowa, dzięki której podczas jednej wizyty w centrum można załatwić wiele, z pozoru różnych, spraw – od wyboru wakacji po naprawę zepsutego telefonu – komentuje Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. – Z tego powodu systematycznie budujemy funkcjonalną i zróżnicowaną strefę usług, która odpowie na wszystkie potrzeby klientów. Dodatkowo, Silesia Outlet powstaje na terenie gliwickiego retail parku, obok supermarketu Auchan i sklepu budowlano-dekoracyjnego Leroy Merlin, co pozwoli uzyskać efekt synergii wszystkich trzech obiektów.

Silesia Outlet stanie się nowoczesną przestrzenią handlową z ponad 120 sklepami najbardziej znanych firm, których oferta dostępna będzie zawsze przynajmniej o 30 proc. taniej niż w regularnej sprzedaży. Obecnie trwa intensywna komercjalizacja centrum, a swoją obecność potwierdziło już wiele znanych marek m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone oraz restauracja Olimp. Ostatnio, grono najemców wzbogaciła jedna z najbardziej prestiżowych marek sportowych na świecie – Umbro.

Silesia Outlet zostanie zlokalizowana na terenie gliwickiego retail parku, obok supermarketu Auchan i sklepu budowlano-dekoracyjnego Leroy Merlin. Obiekt dysponował będzie parkingiem dla 950 pojazdów. Duża zaletą inwestycji jest doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Codziennie trasę tę pokonuje 50 tys. pojazdów. W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Otwarcie centrum zaplanowano na rok 2018.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Główny inwestor spółki 6B47 Real Estate Investors AG jest jednym z współwłaścicieli znanego obiektu outletowego zlokalizowanego niedaleko Wiednia – Fashion Outlet Parndorf.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 14 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

4F najemcą galerii Dekada Nysa

04/27/2017
dodany przez Admin Admin

Powiększa się grono najemców śródmiejskiej galerii handlowej Dekada Nysa. Segment sportowy poszerzy jedna z wiodących na polskim rynku marek – 4F, zajmując lokal o powierzchni 220 mkw.

– Zdecydowaliśmy się na Galerię Dekadę Nysa, ponieważ dostrzegamy potencjał tego obiektu. Jest nowoczesny i zaprojektowany zgodnie z nowymi trendami w technologii. To pierwszy sklep marki 4F w Nysie, niemniej jednak mając na uwadze rosnącą popularność odzieży sportowej i modę na sport, przewidujemy, że nasze produkty cieszyć się będą powodzeniem wśród klientów Galerii Dekada – mówi Małgorzata Gabryś, dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju spółki OTCF, właściciela marki 4F.

– Rynek produktów sportowych systematycznie rośnie. Popyt na tego typu produkty spowodowany jest modą na aktywny tryb życia, która nie słabnie lecz przybiera na sile. Według prognoz, ta tendencja nie ulegnie zmianie w najbliższym czasie – komentuje Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji, Dekada SA.

– Tenant mix Dekady Nysa budujemy w odpowiedzi na trendy rynkowe i, co się z tym wiąże, oczekiwania konsumentów, dlatego też stawiamy m.in. właśnie na segment sportowy. Ogromnie się cieszymy, że grono najemców nyskiej Dekady powiększyło się o polską markę 4F, która jest świetnym przykładem budowy w krótkim czasie bardzo silnej pozycji na niezwykle konkurencyjnym rynku i której produkty klienci bardzo doceniają – dodaje W. Nowakowski.

Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting, która w galerii Dekada Nysa podpisała ostatnio umowy m.in. z CCC, YES, lodziarnio-kawiarnią Grycan, znaną siecią sklepów sportowych oraz drogerią Rossmann.

Galeria Dekada w Nysie będzie dwupoziomowym budynkiem o powierzchni liczącej przeszło 20 tys. mkw. GLA, na której zlokalizowanych zostanie ponad 90 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z czteroekranowym multipleksem kinowym. Dla wygody klientów w galerii powstanie podziemny parking na ponad 440 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy, pomiędzy rynkiem a dworcami PKS i PKP, tuż przy głównej arterii miasta. Otwarcie Dekady Nysa, której inwestorem i deweloperem jest Dekada SA, nastąpi w ostatnim kwartale 2018 roku.

4F to jedna z wiodących marek sportowych na polskim rynku. Łącząc sport i modę, oferuje klientom szeroką gamę odzieży, obuwia oraz akcesoriów sportowych. Swoje produkty wykonuje z wysokiej jakości materiałów, używając w procesie produkcji najnowszych technologii. Od lat 4F promuje aktywny tryb życia oraz sponsoruje amatorów i profesjonalistów uprawiających różne dyscypliny sportu. W galerii handlowej Dekada Nysa marka otworzy salon o powierzchni 220 mkw.

Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce. Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Umbro otworzy salon w Silesia Outlet

04/26/2017
dodany przez Admin Admin

Umbro – marka, która dostarcza obuwie i stroje piłkarskie dla wielu znaczących klubów piłkarskich i reprezentacji narodowych na świecie, otworzy swój salon o powierzchni ponad 200 mkw. w Silesia Outlet.

Ten planowany w Gliwicach największy obiekt wyprzedażowy na Górnym Śląsku realizuje firma 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a komercjalizuje BOIG Property Consulting.

Obiekt stanie się nowoczesną przestrzenią handlową z ponad 120 sklepami znanych firm, których oferta dostępna będzie zawsze przynajmniej o 30 proc. taniej niż w regularnej sprzedaży. Obecnie trwa intensywna komercjalizacja centrum, a swoją obecność potwierdziło już wiele znanych marek m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lee Cooper, Lee Wrangler, Gee One, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone oraz restauracja Olimp. Ostatnio, grono najemców wzbogaciła jedna z najbardziej prestiżowych marek sportowych na świecie – Umbro.

– Umbro to lider rynku mody sportowej znany z wysokiej jakości ubrań sportowych przeznaczonych dla klubów i drużyn piłkarskich, lubiany także przez klientów masowych. – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. – Komfortowa, praktyczna i stylowa odzież oraz buty noszone przez znanych piłkarzy reprezentacji Anglii z całą pewnością znajdą swoich zwolenników także wśród klientów Silesia Outlet.

Umbro to marka założona w 1924 w Anglii przez dwóch braci H. i W. Humphreys. Obserwując coraz większe w tym czasie zainteresowanie piłką nożną postanowili wykorzystać ten moment i zaprojektować innowacyjną odzież sportową. Firma szybko zdobyła ogromną popularność, a jej ubrania stały się oficjalnie zakładane przez główne drużyny piłkarskie. Od 1954 roku aż do dziś Umbro jest oficjalną marką drużyny narodowej Anglii.

Silesia Outlet zostanie zlokalizowana na terenie gliwickiego retail parku, obok supermarketu Auchan i sklepu budowlano-dekoracyjnego Leroy Merlin. Obiekt dysponował będzie parkingiem dla 950 pojazdów. Duża zaletą inwestycji jest doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). Codziennie trasę tę pokonuje 50 tys. pojazdów. W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na rok 2018.

Inwestorem jest 6B47 Poland, a za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

Komentarze

Уже 3 года давлю в радио эфире эту российскую фашистскую мразь.
Новостной канал анти пропаганды фашистского кремля и игиловской России. https://rurik.us
Самые свежие новости, новые публикации топ блогов мира на языке Руси.
Личный Блог Рюрикова Станислава Станиславовича Украина.

Поддержите мой проект. Веду борьбу с пропагандой фашисткой россии на частотах радио эфира 7.050, 7.055. 3.688. 3.731. 3.735 Слава народу Украины
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
http://100mg-viagracanada.com/ - 100mg-viagracanada.com.ankor sertralinezoloftonline.com.ankor http://20mg-tadalafil-lowest-price.com/
Nowa wiadomość