Luksusowe marki w Silesia Outlet

22/02/2018
dodany przez Admin Admin

Oferta modowa Silesia Outlet sukcesywnie się powiększa. W gronie najemców znalazło się już wiele atrakcyjnych marek z segmentu fashion, m. in. Guess, Umbro, Pierre Cardin, Vistula i Wólczanka, Lavard, Lancerto, Kazar, Venezia i Unisono.

Silesia Outlet w Gliwicach to największy obiekt wyprzedażowy powstający na Górnym Śląsku. Inwestorem jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku. – Jak potwierdzają raporty, z roku na rok rośnie liczba zamożnych Polaków, których siła nabywcza napędza rynek dóbr luksusowych. Segment luksusowej odzieży, obuwia i akcesoriów stanowi drugą największą część tego rynku w Polsce. Jesteśmy przekonani, że obecność ekskluzywnych brandów w gronie najemców Silesia Outlet sprawi, że tenant mix obiektu będzie bardzo interesujący dla mieszkańców Gliwic i okolic oraz przyciągnie grono lojalnych klientów. Negocjujemy kolejne, atrakcyjne marki dla centrum – mówi Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano oraz Only. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumeria Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

Dekada umacnia pozycję. Nowe inwestycje w Koninie i Mińsku Mazowieckim

20/02/2018
dodany przez Admin Admin

Najnowsze inwestycje spółki Dekada są kontynuacją strategii, którą spółka realizuje od rozpoczęcia działalności na polskim rynku nieruchomości w 2011 roku. W ciągu 7 lat otwartych zostało 11 obiektów pod wspólną marką Dekada, a spółka efektywnie buduje pozycję lidera budowy centrów handlowych typu convenience i rozwija portfolio obiektów. W planach Dekady na 2018 rok jest budowa 3 nowoczesnych obiektów handlowych w Nysie, Koninie i Mińsku Mazowieckim.

Budowa wpisanej w historyczny charakter okolicy, dwupoziomowej śródmiejskiej galerii handlowej Dekada w Nysie ruszy już w I połowie tego roku, a jej otwarcie planowane jest w 2019 roku. W obiekcie o powierzchni najmu 19 tys. mkw., zlokalizowanych zostanie ok. 80 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie, a także strefa rozrywki z 4-salowym multiplexem kinowym.

Wielobryłowa nowoczesna konstrukcja budynku galerii połączona zostanie z historycznym ogrodzeniem XIX-wiecznej Gazowni Miejskiej. Powstanie także szklany pasaż z zachowaną przedwojenną kostką granitową, a nowoczesne rozwiązania architektoniczne z zastosowaniem stali patynowanej i „zielonych ścian” dodadzą obiektowi awangardowego charakteru.

Nowo powstające obiekty w Koninie i Mińsku Mazowieckim połączą funkcje komunikacyjne i handlowe. Układ funkcjonalny obiektu strip mall zintegrowany zostanie z powstającymi w ramach inwestycji dworcami kolejowymi i autobusowymi. Mińska Dekada zlokalizowana zostanie w ścisłym centrum miasta, a nowe dworce obsłużą rocznie ok. 2 mln pasażerów. Z kolei dworce PKP i PKS powstające w centrum Konina mają obsłużyć ponad 1 mln pasażerów. Oba projekty będą realizowane we współpracy z PKP SA i jej spółką zależną XCity Investment.

Inwestycje komercyjne zintegrowane z dworcami zapewniają wysoki footfall i współczynnik konwersji, a tym samym wyższe wyniki sprzedaży najemcom. Wytrwale realizowana idea promocji nowoczesnego handlu w centrach miast, wysokiej jakości powierzchnia handlowa i funkcjonalność obiektów umacniają pozycję Dekady i procentują rosnącym zainteresowaniem najemców. Nowe obiekty są już dziś skomercjalizowane na poziomie 60-80 proc. a do grona najemców dołączają kolejne znane i mocne marki. Tylko w pierwszej połowie stycznia 2018 roku spółka podpisała umowy najmu na ponad 2100 mkw. GLA, min. z liderem rynku księgarskiego, siecią Empik, która pojawi się w 3 nowopowstających obiektach oraz rozbudowywanej Dekadzie w Ciechanowie, siecią RTV Euro AGD z salonem o pow. 660 mkw. w Dekadzie Nysa czy Deichmann z lokalem o powierzchni ponad 400 mkw. w Mińsku Mazowieckim. To kolejne umowy na duży metraż w najnowszych inwestycjach spółki, lokale o powierzchni 200 mkw. -1 tys. mkw. zajmą w nich m.in. sieci CCC, Martes Sport, 4F i Rossmann.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Ciechanowie, Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Za proces komercjalizacji obiektów Dekada odpowiada BOIG Property Consulting.

Silesia Outlet rozbudowuje strefę usług

15/02/2018
dodany przez Admin Admin

Obok szerokiej oferty modowej w centrum wyprzedażowym Silesia Outlet powstanie także bogata strefa usług. Silesia Outlet w Gliwicach to największy obiekt wyprzedażowy powstający na Górnym Śląsku. Inwestorem jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

W strefie usług gliwickiego Silesia Outlet znajdą się m. in.: restauracje Olimp i Mia Pizza, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumeria Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

– W centrach wyprzedażowych ofertę uzupełniającą zapewniają coraz częściej pojawiające się restauracje i kawiarnie, kioski i usługi. Marki gastronomiczne i usługowe zwiększają atrakcyjność obiektu i podnoszą komfort zakupów. Najemcy z tych segmentów zazwyczaj nie mogą pozwolić sobie na tak dużą obniżkę cen jak w przypadku sklepów modowych, natomiast stanowią atrakcyjne dla klienta dopełnienie oferty obiektu outletowego i również osiągają satysfakcjonujące wyniki finansowe. W Silesia Outlet systematycznie budujemy funkcjonalną i zróżnicowaną strefę usług, która odpowie na wszystkie potrzeby klientów – komentuje Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Pepco powiększa lokal i przedłuża umowę z Dekadą Kraków

13/02/2018
dodany przez Admin Admin

Pepco, europejska sieć dyskontowa, przedłużyła umowę najmu w centrum handlowym Dekada w Krakowie. Dodatkowo lokal Pepco zostanie powiększony o ponad 140 mkw. Za komercjalizację Dekady Kraków odpowiada BOIG Property Consulting.

– Od początku funkcjonowania Pepco w Dekadzie Kraków, nasz sklep cieszy się dużą popularnością i jest odwiedzany przez coraz większą liczbę lojalnych klientów. Stąd decyzja o prolongacji na kolejnych 5 lat i powiększeniu salonu Pepco o ponad 140 mkw. Cieszymy się, że szeroka oferta Pepco będzie nadal dostępna w centrum handlowym odznaczającym się zaufaniem klientów i mocną pozycją na lokalnym rynku – mówi Katarzyna Wilczewska, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Pepco.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. Obecna powierzchnia sklepu Pepco w Dekadzie Kraków to 335 mkw., po powiększeniu lokal zajmie ponad 475 mkw. Powiększony sklep zostanie otwarty w maju br. Dekada Kraków to centrum handlowe w formacie convenience, przeznaczone do wygodnych, codziennych zakupów. Doskonała lokalizacja przy ul. Stojałowskiego 6, wśród dużych osiedli mieszkaniowych i domów jednorodzinnym czyni obiekt przyjaznym okolicznym mieszkańcom. Na powierzchni najmu 3,4 tys. mkw. znajduje się 15 lokali, galeria dysponuje także parkingiem na 100 miejsc.

Wśród najemców Dekady Kraków oprócz sklepu Pepco znajduje się m. in. supermarket Carrefour, Empik, Rossmann, Apteka Dbam o Zdrowie, Dominos Pizza, Kärcher, Pralnia Laguna, optyk Contempo, eSmoking, Wakacje.pl, PKO BP, Diagnostyka oraz przedszkole Happy Kids. Krakowska Dekada to obiekt typu strip mall – jednopoziomowe centrum podzielone na moduły, z wejściami bezpośrednio z parkingu, co dodatkowo usprawnia robienie zakupów. Odpowiednio dobrany mix najemców, dobra lokalizacja i duży potencjał okolicznych osiedli to czynniki decydujące o powodzeniu tej inwestycji.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Gniezno z nowym projektem handlowym

12/02/2018
dodany przez Admin Admin

Postępuje budowa i komercjalizacja nowego obiektu handlowego w Gnieźnie. Na powierzchni blisko 2 tys. mkw. Pasażu Gniezno znajdzie miejsce m.in. pierwszy w mieście salon Smyk oraz jeden z pierwszych sklepów sieci Dealz w Polsce.

Inwestor obiektu, N Group Development Sp. z o.o. planuje otwarcie obiektu już jesienią tego roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Pasaż Gniezno zlokalizowany zostanie przy ul. Gdańskiej w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Gniezno oraz sklepu Castorama. To ważne punkty handlowe na mapie miasta, a nowy obiekt uzupełni ich ofertę o nowe sklepy, które staną się dodatkowym magnesem dla klientów. Tenant mix Pasażu Gniezno stworzą salony liderów rynku w swoich kategoriach, wśród nich m.in. sieć specjalistycznych sklepów dla dzieci Smyk z salonem o powierzchni 500 mkw. Będzie to pierwszy sklep marki w Gnieźnie.

– Obecność naszego sklepu w Pasażu Gniezno to kolejny krok Grupy Smyk, który zbliża nas do klientów w mniejszych miastach i jest elementem szerszej strategii rozwoju Firmy. Mieszkańcy Gniezna już wkrótce będą mogli cieszyć się z szerokiej oferty dostępnej dla naszych klientów – mówi Marek Janeczko, Członek Zarządu Grupy Smyk.

Na lokalizację swojego sklepu w gnieźnieńskim obiekcie zdecydowała się także wchodząca na polski rynek sieć Dealz. Marka z sukcesem działa w Irlandii, Francji i Hiszpanii oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland i oferuje szeroki asortyment produktów przemysłowych, akcesoriów domowych i dekoracyjnych, artykuły drogeryjno-kosmetyczne oraz spożywcze w bardzo konkurencyjnych cenach. W Pasażu Gniezno otworzy salon o powierzchni 607 mkw.

Kolejny swój salon w mieście otworzy także polska sieć RTV Euro AGD działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego, gospodarstwa domowego i RTV, która w Pasażu Gniezno zajmie lokal o powierzchni 510 mkw.

Zainteresowanie najemców nowym projektem nie słabnie, obecnie trwają rozmowy z najemcami zainteresowanymi zajęciem ostatniego wolnego lokalu o powierzchni ponad 200 mkw., który wpisze się w strukturę tworzonego tenant mixu i stworzy kompleksową ofertę handlową Pasażu Gniezno, zapewniając klientom możliwość zrobienia wygodnych zakupów w jednym miejscu. Dogodne usytuowanie obiektu i przepływ konsumentów zapewniający wysoką odwiedzalność to doskonałe rozwiązanie dla najemców poszukujących atrakcyjnych lokalizacji z dużym potencjałem.

– Niewielkie formaty handlowe cieszą się dużą popularnością zarówno wśród konsumentów jak i najemców. Przy odpowiednio skonstruowanym tenant mixie optymalnie dopełniają ofertę funkcjonujących w okolicy obiektów handlowych i pozwalają szybko i wygodnie zaspokoić potrzeby zakupowe klientów. Poprzez dobór najemców w Pasażu Gniezno chcemy wypełnić niszę istniejącą na lokalnym rynku, a jednocześnie umożliwić najemcom zaistnienie w atrakcyjnej i dynamicznie rozwijającej się przestrzeni rynku obiektów handlowych w mniejszych miastach – mówi Jan Wciślak, Associate Director BOIG.

Pasaż Gniezno to najnowsza inwestycja spółki N Group Development Sp. z o.o. Oferuje blisko 2 tys. mkw. powierzchni handlowej mieszczącej się w centrum Gniezna. Otwarcie Pasażu Gniezno planowane jest w III kwartale 2018 roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada Blue Ocean Investment Group.

Duńska sieć modowa wchodzi do Silesia Outlet

07/02/2018
dodany przez Admin Admin

Poszerza się grono najemców Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego powstającego na Górnym Śląsku. Tenant mix wzmocni marka odzieżowa Only, należąca do międzynarodowej grupy odzieżowej Bestseller. Salon zajmie lokal o powierzchni ponad 200 mkw. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Widzimy cały czas duży potencjał na Śląsku. Ponadto rynek w Polsce jest jeszcze nienasycony outletami i uważamy, że nowy outlet w tak dużej konurbacji sprawdzi się rewelacyjnie – mówi Agnieszka Ulianiuk, Retail Finance Controller Manager, Bestseller Retail Sp. z o. o. – Mam nadzieję, że powstanie park handlowy, który przyciągnie klientów nie tylko z Gliwic, ale również z okolic. Ludzie poza zakupem żywności w Auchan będą mieli okazję znaleźć bogatą ofertę odzieżową w bardzo konkurencyjnych cenach, dzięki czemu zaoszczędzą czas i pieniądze. Powstanie bardzo korzystna synergia. Warunkiem powodzenia muszą być bardzo dobre akcje promujące centrum i przyciągające klientów, a także ciekawe oferty outletowe u każdego najemcy. W salonie Only poza kolekcją skierowaną do kobiet i nastolatek, mężczyźni i dzieci będą mogli również znaleźć coś dla siebie. Ponadto oferta będzie w bardzo konkurencyjnych cenach i co najważniejsze będzie odzwierciedlała trendy modowe – dodaje A. Ulianiuk.

Marka Only powstała w Danii w 1995 roku. Za rozwój brandu w Polsce odpowiada firma Bestseller Retail Sp. z o. o. Ubrania marki Only adresowane są przede wszystkim do młodych kobiet. W ofercie dostępny jest również asortyment męski oraz dziecięcy.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass i Volcano oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, a za komercjalizację obiektu odpowiada Grupa BOIG.

Postępy w rozbudowie Dekady Grójec

06/02/2018
dodany przez Admin Admin

Spółka Dekada SA realizuje rozbudowę centrum handlowego w Grójcu. Ponad 3 tys. mkw. GLA dobudowanej części zajmie m. in. Jysk, Takko Fashion oraz marka Martes Sport przenosząca się do lokalu o większej powierzchni. Otwarcie rozbudowanego obiektu zaplanowano w połowie 2018 roku.

Dekada Grójec to nowoczesne centrum handlowe przystosowane do szybkich i wygodnych zakupów, liczące obecnie 5,7 tys. mkw. GLA. Po rozbudowie obiekt osiągnie łączną powierzchnię najmu 8,7 tys. mkw., a ilość dostępnych lokali wzrośnie z 17 do 23.

Prace przy rozbudowie rozpoczęły się w sierpniu 2017 roku.

– Firma eRSbet z Nowego Sącza, która jest generalnym wykonawcą rozbudowy, wykonała już najważniejsze elementy konstrukcyjne budynku. Na najbliższy czas zaplanowano m. in. montaż konstrukcji stalowej ścian i dachu oraz pokrycie dachu. W kolejnym etapie będzie zabudowa ścian oraz montaż fasady aluminiowo-szklanej. W późniejszej fazie wykonane zostaną prace związane z układem drogowym i parkingami. Zadbamy również o plac i zieleń wokół obiektu – mówi Michał Belta, Dyrektor Galerii Handlowej Dekada Grójec.

W rozbudowanej części Dekady Grójec pojawią się m.in. Jysk, który otworzy salon o powierzchni 1 180 mkw., niemiecka sieć dyskontowa Takko Fashion, która zajmie lokal o powierzchni ponad 460 mkw. oraz powiększony sklep Martes Sport. Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting.

– Otwarta prawie 5 lat temu Dekada Grójec szybko przyjęła się na lokalnym rynku, stając się obiektem bardzo dobrze prosperującym, chętnie i często odwiedzanym przez mieszkańców miasta i okolic. Obroty najemców rosną z roku na rok – w 2017 roku wzrosły o ponad 11 proc. w porównaniu z 2016 – mówi Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada SA. – Ponieważ chcemy zaproponować mieszkańcom jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę, a najemcom miejsce handlu o wysokim potencjale sprzedażowym, podjęliśmy decyzję o rozbudowie grójeckiej Dekady – dodaje A. Walczak.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Dealz debiutuje na polskim rynku przy współpracy z BOIG

05/02/2018
dodany przez Admin Admin

The Blue Ocean Investment Group odpowiada za pierwszą na polskim rynku umowę sieci Dealz, działającej w Irlandii, Francji i Hiszpanii, oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland. Nowa marka oficjalnie zadebiutuje w naszym kraju już 9 lutego tego roku.

Istniejąca od 2002 roku grupa BOIG w ramach prowadzonej działalności oferuje kompleksowe działania na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od profesjonalnego doradztwa inwestycyjnego, poprzez koordynację prac projektowych i zarządzanie inwestycjami budowlanymi, po usługi komercjalizacji obiektów i zintegrowaną obsługę marketingową. BOIG od lat dynamicznie kształtuje rynek obiektów handlowych w Polsce.

W ciągu 15 lat funkcjonowania na polskim rynku grupa BOIG skomercjalizowała ponad 1 mln mkw. powierzchni handlowych m.in. dla takich obiektów oraz inwestorów jak Capital Park, Gemini Park, Dekada, Focus Mall, centra handlowe Atut, Fashion House Outlets, Ptak Outlet i Silesia Outlet.

Wieloletnia praktyka, mocne zaplecze merytoryczne i wypracowane przez lata relacje pozwalają BOIG tworzyć strategię najmu uwzględniającą potrzeby zarówno najemców jak i właścicieli obiektów. Jako partner BOIG odpowiada za realizację całego procesu komercjalizacji od określenia strategii i konstrukcji tenant mixu obiektu, stawek czynszowych i zwrotu z nieruchomości, przez podpisanie umów najmu, egzekwowanie zobowiązań kontraktowych i aranżację sklepów najemców aż po otwarcie lokalu i dalszą kontynuację strategii rozwoju obiektów wraz z ich zarządcami. Efektywna, zbudowana na doświadczeniu i zaufaniu współpraca znajduje odzwierciedlenie zarówno w dobrych wynikach finansowych obiektów jak i wzrostach obrotów notowanych po stronie najemców. Wynikiem zadowolenia ze strony najemców i wynajmujących są kolejne inwestycje oddawane w ręce zespołu BOIG i kontynuacja współpracy przy kolejnych projektach.

Należące do grupy Capital Park i Akron Group Centrum Handlowe ETC Swarzędz, po zakończonej w IV kwartale 2017 modernizacji, cieszy się wciąż dużym zainteresowaniem najemców, a do ich grona sukcesywnie dołączają nowe marki. Pierwszy sklep Dealz w Polsce, będący jednocześnie pierwszym punktem sieci w Europie Wschodniej, zostanie otwarty w ETC Swarzędz 9 lutego br. W ślad za nim planowane są kolejne otwarcia m.in. w komercjalizowanym również przez BOIG Pasażu Gniezno w Gnieźnie oraz kolejnych miastach regionalnych, m.in. Jarocinie i Kaliszu.

W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, akcesoria domowe i dekoracyjne, artykuły drogeryjno-kosmetyczne, oraz spożywcze. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu w bardzo konkurencyjnych cenach. Wg najnowszych badań Nielsen statystyczny Polak odwiedza dyskonty 13 razy w ciągu miesiąca, podobnie jak małe sklepy spożywcze blisko domu, w których bywamy średnio 12 razy w miesiącu. Robimy zakupy najczęściej w całej Europie, wolimy kupować częściej, polujemy na okazje i chcemy mieć wybór jakościowych produktów w korzystnych cenach. Satysfakcja, że dobrze wydaliśmy nasze pieniądze jest wartością dodaną do koszyka zakupowego.

Silesia Outlet z nowym najemcą modowym

01/02/2018
dodany przez Admin Admin

W Silesia Outlet, centrum wyprzedażowym powstającym na Górnym Śląsku pojawi się popularna marka Pepe Jeans. To obok Cross Jeans, Lee Cooper i Lee Wrangler kolejny salon oferujący w Silesia Outlet odzież jeansową. Inwestorem obiektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Systematycznie poszerzamy ofertę Silesia Outlet o kolejne znane marki, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów, oczekujących dostępu do najlepszych sklepów. Tenant mix poszerzamy o brandy, które w tradycyjnych centrach handlowych byłyby poza zasięgiem niektórych Polaków. Jestem przekonany, że szeroka oferta Silesia Outlet, dostępna w wyjątkowych, wyprzedażowych cenach spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców całego Górnego Śląska – mówi Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

Marka Pepe Jeans to niekwestionowany lider zarówno na światowym jak i polskim rynku odzieży denim i casualowej. Propozycja firmy to przede wszystkim odzież jeansowa, spodnie, kurtki, swetry, t-shirty, a także buty, okulary i wiele innych akcesoriów. Nowy sklep w Silesia Outlet zajmie lokal o powierzchni ponad 160 mkw.

Śląsk to region o najwyższym w kraju wskaźniku gęstości zaludnienia wynoszącym 382 osoby/km2. Tak duża koncentracja ludności stwarza ogromny potencjalny rynek zbytu dóbr konsumpcyjnych. Mimo to w regionie brakuje centrum outletowego. Tę lukę doskonale wypełni Silesia Outlet w Gliwicach.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass i Volcano oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Drugi krakowski Atut w budowie

30/01/2018
dodany przez Admin Admin

Postępują prace przy budowie centrum handlowego Atut zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Bunscha. Deweloper inwestycji, firma KG Group, planuje otwarcie obiektu w II połowie 2018 roku.

Krakowskie centrum handlowe Atut przy ul. Bunscha zlokalizowane jest w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj, przy osiedlu Europejskim. Klientami centrum będą nie tylko mieszkańcy Ruczaju, usytuowanych jest tu kilka obszarów zabudowań jednorodzinnych: Pychowice, Mochaniec, Skotniki, Kobierzyn. W pobliżu centrum znajduje się także Krakowski Park Technologiczny oraz Kampus Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świetna lokalizacja łączy się z dużym catchmentem obiektu. W bezpośrednim pieszym zasięgu obiektu znajduje się 30 tys. osób, ale już do 10 min. jazdy samochodem liczba ta rośnie do 150 tys. potencjalnych klientów.,br>
Koncepcję architektoniczną obiektu opracowało biuro projektowe BRK S.A. z Krakowa, a generalnym wykonawcą jest firma RE-Bau Sp. z o. o.

– Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpiło we wrześniu 2017 roku. Wykonano już prace fundamentowe oraz pionowe elementy konstrukcji części dwukondygnacyjnej. Obecnie trwają m. in. prace fundamentowe części jednokondygnacyjnej, rozpoczęto także prace drogowe i sieciowe związane z budową ulicy łączącej ul. Piltza z ul. Czerwone Maki. W najbliższym czasie planujemy m. in. dalsze prace przy części jednokondygnacyjnej – mówi Piotr Wołczański, dyrektor ds. Inwestycji KG Group.

Atut Ruczaj to obiekt handlowy typu convenience, przeznaczony na szybkie i komfortowe zakupy. Na 6,8 tys. mkw. powierzchni najmu zlokalizowanych będzie ok. 13 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 145 pojazdów.

– W bezpośrednim sąsiedztwie Atut Ruczaj nie działa żaden większy obiekt handlowy – budowany Atut będzie pierwszym centrum z kompleksową ofertą handlową, zaspokajającą codzienne potrzeby zakupowe okolicznych mieszkańców. Wśród najemców znajdą się m.in. Lidl, Pepco, Rossmann, apteka Ziko, a także cukiernio-piekarnia Buczek. Tenant mix uzupełni elektromarket oraz sklepy modowe. Aktualnie trwają negocjacje z kolejnymi najemcami – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Za komercjalizację Atut Ruczaj odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj – aktualnie w przygotowaniu, Atut Złocień, Atut Bielany oraz obiekt Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.