18/09/2019
dodany przez Admin Admin

Trwa intensywna komercjalizacja centrum Cracovia Outlet, którego oferta właśnie wzbogaciła się o sklep Active. W ramach multibrandowej koncepcji na powierzchni 414 mkw. będzie on sprzedawać produkty cenionych marek tak jak między innymi: Adidas, Reebok czy Fila.

Active to sklep sportowy oferujący odzież, obuwie i akcesoria sportowe najlepszych marek, jak Adidas, Reebok, Fila. Wyróżnia się bogatą kolekcją, stworzoną z myślą o miłośnikach sportu i entuzjastach aktywnego trybu życia. Atutami Active MG są najkorzystniejsze ceny na rynku, a także duża częstotliwość dostaw i promocji. Firma ta – jako jedna z nielicznych na rynku – uzyskała certyfikat jakości „adidas Poland e-commerce QUALITY”.
– Sport zawsze wnosi do życia pozytywną energię. Nasza oferta z pewnością zaktywizuje zakupy w kierunku asortymentu sportowego. Klienci centrum zyskają szeroki wybór marek i produktów, a będą one tym atrakcyjniejsze, że w stałej przecenie – zapowiada Michalina Kaczmarska, Prezes Zarządu Active MG.
– Zależy nam, by oferta centrum outlet przyciągnęła jak największą rzeszę klientów. Dywersyfikujemy portfolio tak, aby produkty znalazły swoich fanów wśród osób o możliwie najszerszym zakresie zainteresowań. Wiemy, jak ważna dla centrum outlet jest oferta sportowa, dlatego multibrandowa koncepcja Active MG na pewno będzie cieszyć się popularnością – mówi Katarzyna Szabelska, Associate Director z firmy BOIG, która odpowiada za komercjalizację obiektu.

– Do wyboru Cracovia Outlet przekonała nas lokalizacja. Centrum będzie funkcjonować przy jednej z najruchliwszych krakowskich ulic, z dużym dziennym przepływem samochodów. Jest to trasa często wybierana przez krakowian, bo łączy różne części miasta. Położenie przy Nowohuckiej gwarantuje więc duży ruch samochodowy i łatwy dojazd do obiektu. Centrum będzie na tym korzystać. Ważną zaletą jest również to, że Cracovia Outlet powstaje w popularnej strefie handlowej, od dawna funkcjonującej w świadomości krakowian. To bez wątpienia ułatwi pozyskanie klientów, którzy mają już wypracowane ścieżki zakupowe na terenie miasta – dodaje Michalina Kaczmarska.