Rewitalizacja fabryki Norblina w blokach startowych

06/10/2017
dodany przez Admin Admin

W połowie listopada mają ruszyć prace nad rewitalizacją dawnej fabryki Norblina w Warszawie.

ArtN to nowy projekt handlowo-usługowy Grupy Capital Park. Inwestycja miała rozpocząć się już dwa lata temu, ale wtedy utknęła w urzędzie. Powodem opóźnień, był m.in. brak uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania. Teraz, według oficjalnych zapowiedzi, prace ruszą w połowie listopada - podaje warszawa.naszemiasto.pl.

Olbrzymi teren, o powierzchni 2 hektarów, ma zostać częściowo zrewitalizowany. Odnowione zostaną budynki z XIX wieku: stara odlewnia, rurownia i walcownia. W części z nich ma powstać nawet Muzeum Dawnej Fabryki Norblina. Historia to jedynie część gigantycznego projektu - wartego 740 mln zł. Poza zrewitalizowanymi halami, powstaną zupełnie nowe budynki. Właśnie powierzchnia nowych przestrzeni była przedmiotem żywej dyskusji na radach dzielnicy. Ostatecznie uchwalono, że w Norblinie może znaleźć się nie więcej niż 40 tys. mkw. biur. Reszta zostanie zmieniona w centrum handlowe. Rewitalizacja dawnej fabryki Norblina w Warszawie przy ul. Żelaznej 51/53, odbywa się na podstawie projektu stworzonego przez pracownię PRC Architekci.

ETC Swarzędz ma pozwolenie na użytkowanie

06/10/2017
dodany przez Admin Admin

Zakończyły się trwające ponad 14 miesięcy prace modernizacyjne na terenie centrum handlowego ETC Swarzędz. Projekt koordynowany przez Grupę Capital Park oraz Akron Group uzyskał już prawomocne pozwolenie na użytkowanie i zostanie udostępniony klientom już w 7 października.

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce. Modernizacja obiektu trwała od lipca ubiegłego roku. Prace obejmowały przede wszystkim połączenie trzech oddzielnych budynków w jeden, który zyskał nowoczesną, odświeżoną fasadę. W obiekcie utworzony został nowy układ komunikacyjny z przestronnymi korytarzami, wzbogacony jest także o udogodnienia dla rodzin oraz osób niepełnosprawnych. Powiększony został również parking, który mieści obecnie 750 bezpłatnych miejsc postojowych oraz stojaki na rowery. ETC Swarzędz po modernizacji zajmie 20 tys. mkw. Obiekt zostanie oddany do użytku już w najbliższą sobotę, 7 października – to, jak podkreśla zarząd obiektu, zwieńczenie pierwszego i największego etapu przebudowy dawnego centrum. Część prac będzie kontynuowana jeszcze przez kolejne miesiące.

– ETC Swarzędz ma ugruntowane tradycje handlowe i funkcjonuje tutaj od ponad 20 lat. Jesteśmy zadowoleni, że wraz z modernizacją udało nam się wnieść nową jakość i oddajemy do użytku mieszkańców nowoczesny, dostosowany do współczesnych standardów oraz oczekiwań konsumentów obiekt. Chcemy, by stał się on nie tylko miejscem zakupów, ale i relaksu, odpoczynku, a także spotkań. Oferta centrum jest tak skonstruowana, by odpowiadała na możliwie jak najszersze potrzeby naszych klientów, dzięki czemu nie będą musieli już oni jeździć do Poznania, by zrobić kompleksowe zakupy w jednym miejscu, co znacząco oszczędzi ich czas – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park, inwestora obiektu.

W zmodernizowanym ETC Swarzędz już od 7 października swoją działalność prowadzić będą zarówno znane marki sieciowe: Intermarché, Diverse, KiK, Martes Sport, Deichmann, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, Top Secret, Yes, Smyk, 5-10-15, RTV Euro AGD, jak także lokalni przedsiębiorcy: Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Klienci będą mogli ponadto korzystać z rozbudowanej oferty usługowej, w skład której wejdą m.in. restauracja Marhaba, szewc, pralnia, salony telefonii komórkowych i sieci kablowych czy punkt dorabiania kluczy. Niezmiennie otwarty będzie klub fitness 2 Be Active.

W następnych miesiącach będą pojawiać się kolejne salony, należące m.in. do marek Pepco, Reserved, Medicine, Vistula/Wólczanka, Vision Express, Maxi Zoo, a także restauracja Don Lucci, kantor czy Apteka Heureka. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są zainteresowane wynajmem lokalu w rozbudowanym ETC Swarzędz. Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG.

Inwestorami projektu modernizacji są Grupa Capital Park oraz Akron Group, a za realizację odpowiada generalny wykonawca – firma Doraco. Grupa Capital Park jest inwestorem i deweloperem działającym na rynku nieruchomości w Polsce. Specjalizuje się w wyszukiwaniu i wykorzystywaniu okazji rynkowych oraz modernizacji obiektów handlowych i usługowych. Od rozpoczęcia działalności w 2003 roku grupa przeprowadziła ok. 100 transakcji inwestycyjnych i zarządza portfelem nieruchomości obejmującym 69 projektów, zlokalizowanych w 34 miastach.

Akron Group to austriacka grupa specjalizująca się w inwestowaniu w nieruchomości biurowe, handlowe oraz logistyczne. Firma działa na rynku austriackim, polskim, węgierskim oraz holenderskim oferując możliwości inwestowania m.in. dla inwestorów indywidualnych oraz instytucjonalnych.

Tkalnia podpisuje umowy najmu na SCF 2017

29/09/2017
dodany przez Admin Admin

Nowo powstający obiekt handlowo-rozrywkowy w Pabianicach powiększa się o kolejnych najemców. Na targach Shopping Center Forum zawarto umowy na niemal 2 tys. mkw. powierzchni handlowej w obiekcie.

CCC to największy producent obuwia i jedna z najszybciej rozwijających się sieci obuwniczych w Europie. W swojej ofercie posiada obuwie, torebki oraz akcesoria. Obecnie firma posiada blisko 900 salonów w 16 krajach, a do końca roku ta liczba ma się powiększyć do 1100.

– Salon w CH Tkalnia będzie drugim sklepem CCC w Pabianicach. Uważamy, że przebudowanie starych budynków pofabrycznych i zaaranżowanie tam centrum handlowego jest świetnym pomysłem, a miejsce będzie na tyle atrakcyjne, że przyciągnie mieszkańców miasta nie tylko możliwością zakupów, ale również odpoczynku. Salon CCC będzie otwarty w nowym koncepcie – sekcje produktowe, szerokie wejście, otwarta witryna, a także ekrany LED. Nasi klienci będą mieć zapewniony szeroki wybór marek m.in. Lasocki, Sprandi czy Clara Barson – komentuje Daria Sulgostowska, Kierownik ds. Komunikacji CCC

Martes Sport to sieć wielkopowierzchniowych obiektów sportowych – lider na rynku Europy Środkowej i Wschodniej. W jego ofercie znajdują się markowe artykuły sportowe. Posiada 232 sklepy w Polsce i poza jej granicami i stawia na intensywny rozwój.

– Martes Sport to marka oferująca odzież sportową dla ludzi ceniących komfort, swobodę i wysoką jakość. Nieustannie powiększamy sieć naszych salonów o kolejne lokalizacje z potencjałem. Współpraca z centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia jest kolejnym etapem ekspansji naszej sieci. Mamy nadzieje, że Martes Sport w Pabianicach będzie cieszył się równie dużym zainteresowaniem jak w pozostałych częściach kraju – mówi Katarzyna Puchałka, Martes Sport

Tkalnia dopełni proces rewitalizacji historycznej zabudowy miasta. Kilka tygodni temu na terenie inwestycji rozpoczęły się prace rozbiórkowe, które zgodnie z planem potrwają do końca października. Powierzchnia najmu obiektu wyniesie 14 tys. mkw. GLA. W centrum handlowo-rozrywkowym znajdzie się około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Projekt Tkalni powstał w pracowni architektonicznej MAAi, pod kierunkiem Marka Arciszewskiego. Pieczę nad realizacją inwestycji pełni Trebbi Polska. Otwarcie obiektu zaplanowano na przełom 2018/2019 r.

Zielone światło dla rozbudowy Dekady Skierniewice

28/09/2017
dodany przez Admin Admin

Rada Miejska w Skierniewicach uchwaliła Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego umożliwiający rozbudowę galerii handlowej Dekada. Obiekt zyska 4 kondygnacje o całkowitej powierzchni ponad 20 tys. mkw. Nowe marki pojawią się w segmencie modowym, gastronomicznym i usługowym.

– W maju br. uchwalony został Miejscowy Plan Zagospodarowania umożliwiający rozbudowę Dekady w Skierniewicach – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

– Obecnie prowadzone są uzgodnienia z Urzędem Miasta w sprawie pozyskania dodatkowego terenu. Ustalona została już koncepcja rozbudowy, obecnie przygotowywany jest projekt budowlany. Rozpoczęcie prac planujemy w II połowie 2018 roku, a zakończenie na początku 2020 roku – dodaje A. Walczak.

Centrum Handlowe Dekada w Skierniewicach zostało otwarte w 2011 roku i jest to największe centrum handlowe w 50-tysięcznym mieście. Galeria zlokalizowana jest w ścisłym centrum – przy ul. Reymonta, w bliskim sąsiedztwie śródmiejskiego Rynku. Na powierzchni 3,4 tys. mkw. GLA znajduje się 16 lokali handlowo-usługowych zajmowanych przez popularne marki, m.in. Tesco, Rossmann, Empik, RTV Euro AGD, CCC, Deichmann i wiele innych. Za proces komercjalizacji Dekady Skierniewice odpowiada BOIG Property Consulting.

Nowi najemcy modowi w ETC Swarzędz

28/09/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączają kolejne znane, sieciowe marki. Na trzy tygodnie przed otwarciem obiektu po modernizacji ofertę centrum wzmocnią Medicine, Vistula, Lambert oraz Wólczanka. Nowi najemcy zajmą ponad 400 mkw. powierzchni.

Odzieżowa marka Medicine, z sukcesem działająca na polskim rynku od 2011 r., zajmie lokal o powierzchni ponad 260 mkw. W salonie sieci Vistula (ok. 115 mkw. GLA) znajdzie się miejsce także dla marki Lambert, która oferuje bogaty asortyment koszul oraz akcesoriów dla kobiet i mężczyzn. Salon Wólczanka zajmie powierzchnię ok. 35 mkw. GLA, na której znajdzie się pełna oferta marki.

Obecnie w ETC Swarzędz prace modernizacyjne obejmują aranżację pasaży, części wspólnych i wyposażanie lokali najemców. Obiekt zostanie udostępniony klientom już 7 października b.r.

– Po modernizacji ETC Swarzędz stanie się w pełni nowoczesnym, dopasowanym do potrzeb konsumentów miejscem nie tylko zakupów, ale także spotkań i spędzania czasu wolnego. Będzie to pierwszy tego typu obiekt w Swarzędzu, który był przez mieszkańców miasta bardzo długo oczekiwany – mówi Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park. – Oferta centrum zaprojektowana jest tak, by możliwie najszerzej odpowiadać na potrzeby lokalnego rynku i zaspokoić podstawowe potrzeby zakupowe, bez konieczności wyjazdów do Poznania. Jesteśmy zadowoleni, że w obiekcie zagoszczą znane, sieciowe marki, ale także silni, lokalni przedsiębiorcy, którzy przez długie lata przyzwyczaili swarzędzan do swojej obecności w ETC. Dużą część naszej oferty stanowią również polskie marki, których istotnym wzmocnieniem jest pojawienie się właśnie Medicine oraz Vistuli i Wólczanki. Jesteśmy przekonani, że w zmodernizowanym ETC zaoferujemy im w pełni nowoczesne, dogodne warunki do dalszego rozwoju ich działalności – podsumowuje Juszczyk.

W zmodernizowanym ETC Swarzędz na powierzchni 20 tys. mkw. znajdzie się 80 sklepów i punktów usługowych. Najemcami centrum będą zarówno znane, sieciowe marki, takie jak Intermarché, Diverse, Reserved, Medicine, Vistula, Wólczanka, Lambert, KiK, Martes Sport, Deichmann, Pepco, Vision Express, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, RTV Euro AGD, Maxi Zoo, Top Secret, Yes, Smyk, Apteka Heureka, ale też lokalni przedsiębiorcy, których reprezentować będą sklepy Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Do dyspozycji klientów będzie również rozbudowana oferta usługowa, w skład której wejdą m.in. szewc, pralnia, salony telefonii komórkowych i sieci kablowych czy punkt dorabiania kluczy i kantor. Klienci będą mogli korzystać także z klubu fitness Be Active oraz sali zabaw dla dzieci Kulkids. Trwają zaawansowane rozmowy z kolejnymi markami, które są zainteresowane wynajmem lokalu w rozbudowanym ETC Swarzędz. Proces komercjalizacji centrum prowadzi grupa BOIG.

ETC Swarzędz od ponad 20 lat jest dla lokalnej społeczności obiektem silnie zakorzenionym w tradycjach zakupowych i zarazem jednym z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce. Modernizacja, której celem jest stworzenie w Swarzędzu pierwszego, nowoczesnego centrum handlowego, które stanie się jednocześnie miejscem spotkań i odpoczynku, trwa od lipca ubiegłego roku. Inwestorem projektu jest spółka joint venture, utworzona przez Grupę Capital Park orz Akron Group, a za realizację odpowiada generalny wykonawca – firma DORACO.

Cracovia Outlet na Shopping Center Forum

26/09/2017
dodany przez Admin Admin

Podczas SCF 2017 CEE Edition, Spółka KG Group zaprezentuje m. in. swój najnowszy projekt – centrum wyprzedażowe Cracovia Outlet. Na odwiedzających stoisko BOIG nr 4.4 czekać będzie wiele atrakcji, m. in.: obwarzanki nawiązujące do krakowskich inwestycji firmy. O godzinie 12:00 zabrzmi także hejnał mariacki.

Centrum wyprzedażowe Cracovia Outlet, będzie obiektem handlowym o powierzchni bliskiej 21 tys. mkw. GLA, wybudowanym w dwóch fazach. Powstanie w ramach unikalnego konceptu handlowego typu mixed-use m.in. z retail parkiem, wielkopowierzchniowym sklepem z wyposażeniem wnętrz, hipermarketem spożywczym oraz kompleksem wyposażeniowo-wykończeniowym. Łącznie inwestycja ma liczyć 60 tys. mkw. GLA, na których znajdzie się blisko 150 sklepów popularnych i pożądanych przez konsumentów marek. Przy kompleksie znajdzie się parking na 2,2 tys. pojazdów, co zapewni łatwy dostęp do budynków handlowych. Otwarcie zaplanowano na 2019 rok.

– Centra wyprzedażowe w Polsce cieszą się dużą popularnością wśród klientów i mają przed sobą korzystne perspektywy – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group. – Cracovia Outlet będzie obiektem handlowym z bogatą i atrakcyjną ofertą, którą uzupełnią pozostałe elementy konceptu. To projekt o bardzo dużym potencjale, na który dodatkowo wpływa lokalizacja w drugim co do wielkości mieście w Polsce. Ponadto kompleks usytuowany zostanie na terenie, który funkcjonuje już w świadomości mieszkańców jako miejsce handlu – dodaje K. Gaczorek.

Realizowane przez KG Group obiekty handlowe pod szyldem Atut to centra typu convenience, przeznaczone do robienia szybkich i wygodnych zakupów. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli lub przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Pięć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa i Pruszkowie, wkrótce też w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Suchej Beskidzkiej. Wszystkie te obiekty zostaną zaprezentowane na SCF 2017 CEE Edition.

Za komercjalizację Cracovia Outlet oraz obiektów Atut odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Pabianicka Tkalnia zapełnia się najemcami

26/09/2017
dodany przez Admin Admin

Znana marka odzieżowa poszerzy ofertę centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach. KiK zajmie powierzchnie o wielkości ponad 600 mkw.

KiK to firma oferująca ubrania, akcesoria, tekstylia domowe i artykuły gospodarstwa domowego w przystępnych cenach. Posiada ponad 3,1 tys. sklepów w 9 krajach.

– Zdecydowaliśmy się na ulokowanie punktu KiK w Tkalni ze względu na ciekawą architekturę nowo powstającego obiektu oraz atrakcyjny tenant-mix. Ponadto, duże znaczenie ma dla nas to, że projekt zakłada rewitalizację terenów pofabrycznych, zachowując historię miejsca i jednocześnie wpływając na aktualny wygląd Pabianic – mówi Renata Downar, Dział Ekspansji KiK.

Centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia to obiekt o wielkości 14 tys. mkw. GLA, który powstanie na terenie dawnej fabryki włókienniczej Krusche-Ender. Kilka tygodni temu na terenie inwestycji rozpoczęły się prace rozbiórkowe, które zgodnie z planem potrwają do końca października. Oferta handlowa obiektu, który dopełni proces rewitalizacji historycznej miasta obejmie około 40 sklepów. Wśród nich znajdą się reprezentanci branży gastronomicznej, usługowej, czy rozrywkowej. Klienci będą mogli skorzystać z 230 miejsc parkingowych. Komercjalizacją obiektu zajmuje się BOIG Property Consulting.

– Jestem zadowolony z postępów prac związanych z powstaniem centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia. Komercjalizacja nabiera tempa, wiadomo już, że w obiekcie pojawią się najemcy tacy jak m.in. KiK, Pepco,. Hebe, Empik, Smyk 4Tel, Verona i Medi-Optic. Chcemy, aby Tkalnia stała się miejscem spotkań i jednocześnie zapewnić szeroką ofertę handlową – tak, aby pabianiczanie mogli robić zakupy w dobrych warunkach i nie musieli jeździć w tym celu do Łodzi. – mówi Adrian Majsterek, inwestor spółki A&A.

Otwarcie obiektu zaplanowano na przełomie 2018/2019 r.

Dekada Konin skomercjalizowana w 80 proc.

25/09/2017
dodany przez Admin Admin

Powiększa się grono najemców Dekady Konin. BOIG Property Consulting skomercjalizował już 80 proc. powierzchni handlowej obiektu. Otwarcie zintegrowanego centrum handlowo – komunikacyjnego w Koninie zaplanowano na I połowę 2019 roku. Inwestycja realizowana jest we współpracy z Xcity Investment Sp. z o.o., spółką należącą do Grupy PKP.

– Dekada Konin to dobry przykład tego jak działa Xcity. Za pośrednictwem PKP S.A. mamy dostęp do ponad 100 tys. nieruchomości w Polsce, z których większość znajduje się w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach, często w bezpośrednim sąsiedztwie dworców kolejowych. Tworzy to idealne warunki do budowy zintegrowanych centrów komunikacyjno-handlowych. Dzięki współpracy z inwestorami wychodzimy naprzeciw potrzebom zarówno podróżnych jak i lokalnych społeczności – mówi Andrzej Bogusz, Członek Zarządu Xcity Investment Sp. z o.o.

Dekada Konin zlokalizowana będzie w ścisłym centrum miasta, przy ul. Kolejowej i ul. Dworcowej. Inwestycja obejmuje nowy dworzec kolejowy, autobusowy oraz centrum handlowe typu strip mall, które połączy oba budynki. Łączna powierzchnia obiektu wynosić będzie około 6 tys. mkw. Wygodny parking przed centrum umożliwi zaparkowanie 180 samochodów. Dodatkowo, na dachu wybudowanych zostanie 100 miejsc postojowych w systemie Park&Ride (Parkuj i Jedź). Otwarcie Dekady Konin planowane jest w I połowie 2019 roku. – Ogromną zaletą Dekady Konin jest połączenie funkcji komunikacyjnej i handlowej – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA. – Nowe dworce wygenerują napływ potencjalnych klientów. Szacujmy, że rocznie obsłużą one około 1 mln pasażerów. Dodatkowo, inwestycja zlokalizowana jest w samym centrum miasta, w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych. Rozwinięta sieć komunikacji miejskiej oraz wygodna infrastruktura drogowa zapewnią doskonały dostęp do obiektu. Dekada Konin z wygodnym parkingiem stanowić będzie funkcjonalne i wygodne miejsce na szybkie zakupy – dodaje A. Walczak.

– Najemcy w inwestycjach komercyjnych zintegrowanych z dworcami autobusowymi czy kolejowymi osiągają wyższe wyniki sprzedaży dzięki wysokiemu footfallowi i wysokiemu współczynnikowi konwersji – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA. – Dzięki temu obiekty takie cieszą się dużą popularnością wśród sieci handlowych. Dlatego też komercjalizacja centrum handlowego w Koninie przebiega bardzo sprawnie. Już teraz możemy pochwalić się 80 procentowym wynajmem części handlowej. Tenant mix stworzą m. in.: CCC, Martes Sport, Pepco, RTV Euro AGD, drogeria HEBE, piekarnia Pod Strzechą, biuro podróży TUI oraz E-smoking world. Wkrótce podpisujemy kolejne umowy – dodaje W. Nowakowski.

– Marka CCC oferuje szeroki wybór marek obuwniczych takich jak Lasocki, Sprandi, Clara Barson czy Jenny Fairy, a także torebki, plecaki i akcesoria – mówi Daria Sulgostowska, Kierownik ds. Komunikacji CCC. – Salon CCC w Dekadzie będzie drugim sklepem marki w Koninie i będzie liczył ponad 600 mkw. Zdecydowaliśmy się na jego otwarcie, ponieważ uważamy, że zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne umożliwi dotarcie nie tylko do mieszkańców miasta, ale również do podróżujących, czyli tak naprawdę do klientów z całej Polski – dodaje D. Sulgostowska.

– Centrum handlowe Dekada to połączenie przestrzeni handlowej z usługami komunikacyjnymi i dworcem PKP. Dzięki położeniu w centralnym punkcie Konina, drogeria Hebe będzie dostępna dla wszystkich mieszkańców miasta oraz podróżnych, oferując im szeroki wybór kosmetyków, zapachów i produktów pielęgnacyjnych – Biuro Prasowe Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Kolejni najemcy w Tkalni

21/09/2017
dodany przez Admin Admin

Sklep sieci dyskontowej Pepco, salon jubilerski Verona, salon optyczny Medi-Optic oraz sklep specjalizujący się w sprzedaży telefonów oraz akcesoriów GSM 4 TEL, poszerzą ofertę handlową centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach.

Pepco to międzynarodowa sieć sklepów oferujących odzież damską, męską i dziecięcą oraz artykuły przemysłowe codziennego użytku w przystępnych cenach. Punkt europejskiej sieci dyskontów zajmie w centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia niemal 600 mkw.

– Pepco nieustannie się rozwija i powiększa liczbę swoich sklepów. Obecnie sieć posiada ponad 1000 placówek w Polsce, Czechach, Rumunii, Chorwacji, na Słowacji, Węgrzech i na Słowenii. To samoobsługowe sklepy dyskontowe zlokalizowane blisko klientów, oferujące optymalny asortyment w najniższych cenach. Sklepy zlokalizowane są w parkach czy takich właśnie centrach handlowych jak Tkalnia, gdzie, wraz z sąsiadującymi najemcami, tworzą idealną, kompleksową ofertę handlową – komentuje Katarzyna Wilczewska, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Pepco.

Uzupełnieniem oferty handlowej będą również m.in. salon jubilerski Verona, salon optyczny Medi-Optic oraz sklep specjalizujący się w sprzedaży telefonów oraz akcesoriów GSM 4 TEL. Zróżnicowana oferta centrum handlowego jest dowodem na to, że dzięki indywidualnemu podejściu deweloper jest w stanie zapewnić warunki dopasowane do potrzeb zarówno dużych jak i mniejszych najemców.

– Postępy w komercjalizacji i niesłabnące zainteresowanie powierzchnią handlową w centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia potwierdzają słuszność kierunku przyjętej przez nas strategii. Obecnie finalizujemy rozmowy dotyczące wynajmu łącznie ponad 60 proc. powierzchni obiektu. Możemy już zdradzić, że wśród najemców, oprócz Pepco, 4Tel, Verony i Medi-Optic znajdą się m.in. Hebe, Empik oraz Smyk. Mamy nadzieję, że już niebawem będziemy mogli poinformować o kolejnych markach, które wybrały centrum Tkalnia – mówi Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting

Centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia na terenie dawnej fabryki włókienniczej Krusche-Ender dopełniając proces rewitalizacji historycznej zabudowy miasta. Powierzchnia najmu obiektu wyniesie około 14 tys. mkw. GLA. W Tkalni znajdzie się ok 40 sklepów, w tym reprezentanci zarówno sieci handlowych, jak i podmiotów z branży gastronomicznej, usługowej, czy rozrywkowej. Dla wygody klientów inwestor zaplanował także 230 miejsc parkingowych. Komercjalizacją obiektu zajmuje się BOIG Property Consulting. Kilka tygodni temu na terenie inwestycji rozpoczęły się prace rozbiórkowe, które zgodnie z planem potrwają do końca października.

Otwarcie obiektu zaplanowano na przełomie 2018/2019 r.

Przybywa najemców w Tkalni

14/09/2017
dodany przez Admin Admin

Kolejne znane sieci handlowe wzbogacają tenant-mix nowo powstającego obiektu handlowego w Pabianicach. Empik i Smyk zajmą w Tkalni łącznie niemal 700 mkw. powierzchni.

Obiekt zostanie zaprezentowany podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku BOIG 4.4

Empik to największa i najbardziej rozpoznawalna sieć dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku. Sklep o wielkości niemal 300 mkw. w centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia będzie pierwszym w Pabianicach punktem znanej sieci.

– Cieszymy się, że Empik będzie częścią tak wyjątkowego zespołu handlowo-rozrywkowego. Piękna architektura, zrewitalizowane z wielką pieczołowitością pofabryczne budynki będą wyjątkową przestrzenią, w którą Empik dobrze się wpisze jako firma z długą – blisko 70-letnią historią a przy tym nowoczesny, innowacyjny lider omnichannel w Polsce. Mamy nadzieję, że nowy salon idealnie odpowie na oczekiwania i potrzeby kulturalne, rozrywkowe i pasje mieszkańców Pabianic – komentuje Urszula Sekuła, dyrektor nieruchomości Empik.

Kolejny najemca, który wzbogaci tenant mix Tkalni to Smyk, który należy do sieci sklepów oferujących najszerszy w Polsce wybór zabawek, akcesoriów oraz ubranek dla dzieci w wieku 0-14 lat. Klienci mogą znaleźć tam produkty znanych i cenionych marek, w tym marek własnych Smyka – Cool Club i Smiki.

– Chcemy być coraz bliżej klientów, w lokalizacjach, które mogą stać się dla mieszkańców ważnymi miejscami na zakupowej oraz rozrywkowej mapie miasta. Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia w Pabianicach ma duży potencjał na takie właśnie miejsce. Cieszymy się z nowej lokalizacji i jesteśmy przekonani, że bogaty asortyment naszego sklepu przypadnie do gustu pabianiczanom – mówi Marek Łebek, PR & marketing maganer sieci Smyk.

Tkalnia to najnowsza inwestycja spółki A&A. Centrum handlowo – rozrywkowe stanie w bezpośrednim sąsiedztwie innych, już zrewitalizowanych budynków. Powierzchnia najmu obiektu wyniesie blisko 14 tys. mkw. GLA. Znajdzie się w nim 40 sklepów. Dla wygody klientów inwestor zaplanował także 230 miejsc parkingowych. Komercjalizacją obiektu zajmuje się BOIG Property Consulting.

– Ogromnie cieszy mnie to, że tenant mix powiększył się o rozpoznawalne, duże marki, takie jak Empik, Smyk, Hebe i Media Expert. Dobieramy nasz mix najemców w taki sposób, aby trafić w wymagania klientów i jednocześnie sprawić, aby zaspokoili swoje potrzeby zakupowe w naszym centrum handlowym. Chcemy, aby pabianiczanie mogli robić zakupy w dobrych warunkach i nie musieli jeździć w tym celu do Łodzi. Jednocześnie mamy nadzieje, że Tkalnia stanie się nie tylko destynacją zakupową, ale również miejscem spotkań pabianiczan – mówi Adrian Majsterek, inwestor spółki A&A.

Otwarcie obiektu zaplanowano na przełomie 2018/2019 r.