Tkalnia na Shopping Center Forum 2017

12/09/2017
dodany przez Admin Admin

Podczas tegorocznej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition spółka A&A zaprezentuje swoją najnowszą inwestycję – centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia w Pabianicach.

Udział w jesiennych targach zapowiedzieli przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Jednocześnie podczas wydarzenie zaprezentowanych zostanie aż 300 projektów. Jedną z najciekawszych inwestycji prezentowanych na SCF będzie centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia, które powstaje na terenie dawnej fabryki włókienniczej Krusche & Ender przy ulicy Grobelnej 8 w Pabianicach.

– Tkalnia będzie częścią miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Jest to wyjątkowy projekt – tworzymy nowe centrum miasta, miejsce spotkań dla pabianiczan, którego teraz bardzo brakuje. W ramach inwestycji powstanie miejski plac – z fontanną, rynkiem i zielenią. Chcemy, by Tkalnia przyciągała nie tylko miłośników zakupów, ale także ludzi pragnących smacznie zjeść i miło spędzić czas – wyjaśnia Adrian Majsterek, inwestor i współwłaściciel spółki A&A.

Pabianice to drugie pod względem liczby mieszkańców miasto w aglomeracji łódzkiej. Stabilna polityka budżetowa, wzrost wydatków na edukację, ponadprzeciętne wykształcenie mieszkańców, pozwalają oczekiwać jego szybkiego rozwoju w najbliższym czasie. Tkalnia dopełni proces rewitalizacji historycznej zabudowy miasta. Kilka tygodni temu na terenie inwestycji rozpoczęły się prace rozbiórkowe, które zgodnie z planem potrwają do końca października. Powierzchnia najmu obiektu wyniesie 14 tys. mkw. GLA. Znajdzie się w nim około 40 sklepów. Dla wygody klientów inwestor zaplanował także 230 miejsc parkingowych. Obecnie finalizowane są rozmowy dotyczące wynajmu 60 proc. powierzchni centrum a także toczą się negocjacje z kolejnymi zainteresowanymi najemcami. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Projekt Tkalni powstał w pracowni architektonicznej MAAi, pod kierunkiem Marka Arciszewskiego. Pieczę nad realizacją inwestycji pełni Trebbi Polska. Otwarcie obiektu zaplanowano na przełom 2018/2019 r.

Dekada Kraków podsumowuje 5 lat działalności

12/09/2017
dodany przez Admin Admin

Dokładnie 5 lat temu, w dniu 12 września 2012 miało miejsce otwarcie Dekady Kraków. Od tamtej pory obiekt notuje wysokie wyniki odwiedzalności oraz obrotów i wciąż stawia na rozwój.

Otwarta 5 lat temu Dekada Kraków to centrum handlowe w formacie convenience, przeznaczone do wygodnych, codziennych zakupów. Doskonała lokalizacja przy ul. Stojałowskiego 6, wśród dużych osiedli mieszkaniowych i domów jednorodzinnym czyni obiekt przyjaznym okolicznym mieszkańcom. Na powierzchni najmu 3,4 tys. mkw. znajduje się 16 lokali, galeria dysponuje także parkingiem na 100 miejsc. Od początku działalności obiektu sukcesywnie rośnie jego wskaźnik odwiedzalności, co przekłada się na bardzo dobre obroty najemców.

– Dekada Kraków zyskała bardzo dużą sympatię odwiedzających – mówi Bartosz Soból, Dyrektor Centrum Handlowego Dekada Kraków. – Sukces tkwi w dokładnym określeniu docelowej grupy klientów, którymi są mieszkańcy pobliskich osiedli. Lokalizacja obiektu, specjalnie dopasowany do jego charakteru mix najemców i wygodny parking sprawiają, że nasi klienci mogą oszczędzać swój cenny czas i robić podstawowe zakupy szybko i wygodnie – dodaje B. Soból.

Krakowska Dekada to obiekt typu strip mall – jednopoziomowe centrum podzielone na moduły, z wejściami bezpośrednio z parkingu, co dodatkowo usprawnia robienie zakupów. Odpowiednio dobrany mix najemców, dobra lokalizacja i duży potencjał okolicznych osiedli to czynniki decydujące o powodzeniu tej inwestycji.

– Nasz obiekt w Krakowie zlokalizowany jest przy dużych osiedlach, dlatego tenant mix dopasowaliśmy tak, żeby oferta w pełni odpowiadała na codzienne potrzeby mieszkańców – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA. – Wśród najemców Dekady Kraków znajdują się supermarket Carrefour, Empik, Pepco, Rossmann, Apteka Dbam o Zdrowie, Dominos Pizza, Kärcher, Pralnia Laguna, optyk Contempo, eSmoking, Wakacje.pl, PKO BP oraz Diagnostyka, która obecnie powiększa się dla swoich pacjentów. Z myślą o najmłodszych otworzyliśmy niedawno przedszkole Happy Kids, niebawem otwieramy także salonik prasowy Tabak – dodaje W. Nowakowski. Za komercjalizację Dekady Kraków odpowiada BOIG Property Consulting.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Spółka Dekada SA zaprezentuje swój najnowszy obiekt Dekadę Nysa podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku BOIG 4.4

KiK nowym najemcą centrum Atut Ruczaj

11/09/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców krakowskiego centrum handlowego Atut Ruczaj dołącza marka KiK, z salonem o powierzchni ponad 600 mkw. To kolejny etap komercjalizacji obiektu. Deweloper inwestycji, firma KG Group, planuje otwarcie centrum Atut w II połowie 2018 roku.

– Naszym priorytetem jest zadowolenie klientów. Przejawia się to zarówno w asortymencie sklepów KiK prezentującym modne, wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach, jak i w każdym naszym działaniu. Obraliśmy jasny kierunek rozwoju i konsekwentnie podążamy tą ścieżką. Mamy już blisko 200 sklepów w całej Polsce i ponad 3,4 tys. na terenie Europy, a już wkrótce do tego grona dołączy sklep KiK w Krakowie. Biorąc pod uwagę potencjał dotarcia do szerokiego grona konsumentów, jaki prezentuje Centrum Handlowe Atut Ruczaj podjęliśmy decyzję o lokalizacji naszego sklepu właśnie tutaj. Nie bez znaczenia jest też fakt, że centrum sprostało wymaganiom dotyczącym powierzchni handlowej i miejsc parkingowych, dzięki czemu nasi klienci będą mieli możliwość dokonania zakupów w maksymalnie komfortowych warunkach. Jestem przekonany, że CH Atut Ruczaj to dobry wybór, a zlokalizowany tam sklep KiK zaskarbi sobie sympatię krakowian – mówi Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci sklepów KiK.

– Cieszymy się, że marka KiK dołącza do grona najemców obiektu Atut Ruczaj. To nasza kolejna lokalizacja doceniona przez tę popularną i lubianą przez klientów sieć. Zainteresowanie wiodących sieci powierzchnią handlową w obiekcie nie słabnie, jesteśmy w trakcie negocjacji kolejnych umów i efektywnie budujemy tenant mix, który zaspokoi potrzeby zakupowe mieszkańców i pracowników okolicznych firm – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Nowo powstające, krakowskie centrum handlowe Atut Ruczaj zlokalizowane jest w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj, przy osiedlu Europejskim. Klientami centrum będą nie tylko mieszkańcy Ruczaju, usytuowanych jest tu kilka obszarów zabudowań jednorodzinnych: Pychowice, Mochaniec, Skotniki, Kobierzyn. W pobliżu centrum znajduje się także Krakowski Park Technologiczny oraz Kampus Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świetna lokalizacja łączy się tu z dużym catchmentem obiektu. W bezpośrednim pieszym zasięgu Atut Ruczaj znajduje się 30 tys. osób, ale już do 10 min. jazdy samochodem liczba ta rośnie do 150 tys. potencjalnych klientów. Inwestorem obiektu jest firma KG Group, która zaplanowała jego otwarcie na II połowę 2018 roku.

Pięć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa i Pruszkowie, wkrótce też w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz w Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli lub przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców. Za komercjalizację wszystkich obiektów Atut odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Postępuje komercjalizacja Tkalni

07/09/2017
dodany przez Admin Admin

Drogeria i elektromarket to tylko niektóre z firm, które wzbogacą ofertę nowo powstającego centrum handlowo rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach. Hebe i Media Expert zajmą łącznie ponad 1000 mkw. powierzchni handlowej w obiekcie.

Tkalnia to najnowsza inwestycja spółki A&A. Centrum handlowo – rozrywkowe stanie w bezpośrednim sąsiedztwie innych, już zrewitalizowanych budynków. Powierzchnia najmu obiektu wyniesie blisko 14 tys. mkw. GLA. Znajdzie się w nim 40 sklepów. Dla wygody klientów inwestor zaplanował także 230 miejsc parkingowych. Obiekt zostanie zaprezentowany podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku BOIG 4.4

Media Expert to marka, która dynamicznie rozwija się na polskim rynku już od 10 lat. Punkt sieci elektromarketów w centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia zajmie około 770 mkw.

– Tkalnia to bardzo ciekawa galeria, usytuowana w ścisłym centrum miasta, mająca ogromną szansę stać się ulubionym miejscem handlowo-rozrywkowym mieszkańców Pabianic. Jestem przekonany, że wszyscy odwiedzający to miejsce doceniają nie tylko walory architektoniczne obiektu, ale i interesujące, przemyślane grono najemców, którzy gwarantują kompleksowość oferty. Nasza obecność w Tkalni to efekt strategii umacniania naszej pozycji w Pabianicach. Miasto wspaniale się rozwija i chcemy być częścią tych pozytywnych zmian – mówi Michał Mystkowski, reprezentujący sieć Media Expert.

Hebe to nowoczesna drogeria, oferująca wyselekcjonowany asortyment, często produkty dostępne na wyłączność. W Tkalni, na niemal 400 mkw. klienci znajdą zarówno produkty do makijażu, pielęgnacji włosów i paznokci, jak i dermokosmetyki, czy szeroki wybór zapachów.

– Pabianice to lokalizacja, którą byliśmy zainteresowani już od dłuższego czasu i uwzględnialiśmy je w naszych planach rozwojowych. Zależało nam na znalezieniu miejsca dostępnego dla wszystkich mieszkańców, a nie tylko wybranej dzielnicy lub osiedla. Tkalnia ma szansę spełnić nasze oczekiwania dzięki centralnemu położeniu i dobrej komunikacji z możliwością dotarcia zarówno pieszo jak i samochodem. Dzięki obecnym tu już wcześniej obiektom handlowym, mieszkańcy znają Tkalnię jako lokalizację zakupową, która zostanie wzbogacona o szeroką i wyselekcjonowaną ofertę kosmetyczną drogerii Hebe. Dodatkową wartością jest architektura obiektu utrzymana w industrialnej tonacji, doskonale wpisującej się okoliczną zabudowę z uwzględnieniem również historii miejsca. Jesteśmy przekonani, że wspólnie z innymi najemcami zbudujemy ofertę spełniającą oczekiwania mieszkańców miasta, a Tkalnia stanie się dla nich miejscem codziennych zakupów – komentuje reprezentant Biura Prasowego Jeronimo Martins w Polsce.

– Obserwujemy duże zainteresowanie powierzchnią handlową wśród najemców – potwierdza to słuszność przyjętej przez nas strategii komercjalizacji. Obecnie finalizujemy rozmowy dotyczące wynajmu łącznie ponad 60 proc. powierzchni obiektu. Wśród najemców znajdą się reprezentanci zarówno sieci handlowych, jak i podmiotów z branży gastronomicznej, usługowej czy rozrywkowej – mówi Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

Najnowsze projekty KG Group na Shopping Center Forum 2017

07/09/2017
dodany przez Admin Admin

Centra handlowe Atut oraz centrum wyprzedażowe Cracovia Outlet zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017.

Z najnowszymi projektami Spółki KG Group będzie można się zapoznać, odwiedzając stoisko BOIG nr 4.4.



Realizowane przez KG Group obiekty handlowe pod szyldem Atut to centra typu convenience, przeznaczone do robienia szybkich i wygodnych zakupów. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli lub przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Pięć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa i Pruszkowie, wkrótce też w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Suchej Beskidzkiej.



– Obecność na Shopping Center Forum to dla nas przede wszystkim okazja do rozmowy z potencjalnymi najemcami, a ponadto do spotkań i wymiany doświadczeń z innymi deweloperami i inwestorami – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.



– Nasze centra handlowe to obiekty spełniające oczekiwania zakupowe konsumentów, ale również, ze względu na powierzchnię handlową i logistykę mają bardzo duży potencjał rozwoju regionalnego i pozwalają osiągać wyższą rentowność najemcom. Na targach zaprezentujemy również nasz najnowszy projekt – Cracovia Outlet, centrum wyprzedażowe w kompleksie mixed-use – dodaje K. Gaczorek.



Centrum wyprzedażowe Cracovia Outlet, będzie obiektem handlowym o powierzchni bliskiej 21 tys. mkw. GLA, wybudowanym w dwóch fazach. Powstanie jako część unikalnego konceptu handlowego typu mixed-use m.in. z retail parkiem, wielkopowierzchniowym sklepem z wyposażeniem wnętrz, hipermarketem spożywczym oraz kompleksem wyposażeniowo-wykończeniowym. Łącznie docelowo na 60 tys. mkw. powierzchni handlowej znajdzie się blisko 150 sklepów popularnych marek. Przy kompleksie znajdzie się parking na 2,2 tys. pojazdów, co zapewni łatwy dostęp do budynków handlowych. Otwarcie zaplanowano na 2019 rok.



Za komercjalizację wszystkich obiektów Atut oraz Cracovia Outlet odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Dekada Nysa na Shopping Center Forum 2017

05/09/2017
dodany przez Admin Admin

Podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition, spółka Dekada SA zaprezentuje swoją najnowszą inwestycję – Dekadę Nysa. Otwarcie obiektu planowane jest w połowie 2019 roku.

W tegorocznej edycji Shopping Center Forum zaprezentowanych zostanie ponad 300 projektów handlowych, w tym nowoczesne centrum handlowe Dekada Nysa. 9 sierpnia br. nastąpiło uprawomocnienie Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego uchwalonego przez Radę Miejską w Nysie na początku lipca 2017 roku. Spółka Dekada SA wkrótce rozpoczyna budowę obiektu.

– Obecnie przygotowujemy projekt budowlany i jeszcze przed końcem 2017 roku chcemy rozpocząć wyburzenia oraz prace archeologiczne – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

– Budowa obiektu będzie trwała około półtora roku, otwarcie planujemy w połowie 2019 roku. Autorem ostatecznego projektu architektonicznego Dekady Nysa jest pracownia JSK Architekci, znana m. in. z projektu Stadionu Narodowego w Warszawie – dodaje A. Walczak.

Galeria Dekada w Nysie będzie posiadać dwie kondygnacje handlowe o powierzchni ok. 20 tys. mkw. GLA, na której zlokalizowanych zostanie ponad 90 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-ekranowym multipleksem kinowym. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy, pomiędzy Rynkiem a dworcami PKS i PKP, tuż przy głównej arterii komunikacyjnej miasta.

W wielobryłową elewację budynku galerii wkomponowane zostanie historyczne ogrodzenie XIX-wiecznej Gazowni Miejskiej. Zastosowane będą także nowoczesne rozwiązania, takie jak corten – stal patynowana oraz „zielone ściany”. W miejscu przebiegu dzisiejszej ulicy Drzymały powstanie szklany pasaż z zachowaną przedwojenną kostką granitową.

– Dekada Nysa doskonale wpisze się w istniejącą tkankę urbanistyczną miasta i jednocześnie zachowa historyczny charakter okolicy. Dążymy także do tego, by jej oferta dostosowana była do potrzeb rynku i tym samym atrakcyjna dla konsumentów. Obecnie trwa komercjalizacja obiektu. Umowy najmu podpisały już takie marki jak m. in.: Rossmann, CCC, Martes Sport, Swiss, Briju, Yes, Quiosque, 4F oraz Grycan. Aktualnie trwają negocjacje z kolejnymi markami – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Za proces komercjalizacji Dekady Nysa odpowiada BOIG Property Consulting.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Vis à Vis Warszawa z Generalnym Wykonawcą

31/08/2017
dodany przez Admin Admin

Spółka celowa pod nazwą RM 1, której udziałowcami są Grupa Capital Park i Real Management SA, podpisała z firmą Erbud SA umowę na generalne wykonawstwo Parku Handlowego Vis à Vis przy skrzyżowaniu ulic Przyczółkowej i Pałacowej w Warszawie Wilanów.

Prace budowlane ruszą w pierwszych dniach września br. Otwarcie street mall Vis à Vis planowane jest w III kwartale 2018 r.

Za projekt architektoniczny nowego centrum handlowego odpowiada firma Archicon, autor koncepcji m.in. trójmiejskiej Ergo Areny. Komercjalizację obiektu prowadzi firma BOIG, która jest na etapie zaawansowanych negocjacji umów najmu. Street mall Vis à Vis w Warszawie będzie liczył 4,3 tys. mkw. GLA, na której znajdzie się od 22 do 25 lokali handlowo-usługowych.

Street mall Vis à Vis ma być dla mieszkańców południowego Wilanowa miejscem wygodnych zakupów w drodze z domu do pracy. Obiekt będzie się wyróżniać przyjazną architekturą i strefą rekreacyjną na świeżym powietrzu, która zlokalizowana zostanie pomiędzy dwoma budynkami. Dla mieszkańców Wilanowa jest to miejsce już kojarzące się z handlem – w bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się supermarket Biedronka, który uzupełni ofertę obiektu.

– Obecnie klienci oczekują od centrum handlowego nie tylko bogatej oferty handlowej ale też możliwości odpoczynku, relaksu i dodatkowych udogodnień. Musi to być miejsce klimatyczne, z charakterem. Taki właśnie będzie kameralny street mall Vis à Vis, który idealnie wpisze się w swoją wyjątkową lokalizację i zapotrzebowanie okolicznych mieszkańców. Cieszymy się, że za generalne wykonawstwo inwestycji będzie odpowiadać firma z wieloletnim doświadczeniem na rynku budowlanym – mówi Maciej Mędrek, Leasing Manager Grupy Capital Park.

Centrum będzie zlokalizowane w południowej części Warszawy przy ulicy Przyczółkowej, dzięki czemu zapewniony zostanie łatwy dojazd mieszkańcom Wilanowa, Ursynowa oraz Konstancina-Jeziornej. Dodatkowym komfortem dla klientów będzie parking na 104 miejsca oraz bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez 7 linii komunikacji miejskiej.

Street Mall „Vis à Vis” to sieć kameralnych centrów handlowych typu convenience zlokalizowanych przy głównych ulicach miast. Formuła obiektów jest oparta na idei dostępności i otwarciu handlu na zewnątrz. Wejścia do lokali dostępne są bezpośrednio z ulicy i parkingu, a powierzchnie wspólne zostały ograniczone do minimum. Projekty Street Mall „Vis à Vis” funkcjonują w Łodzi, Radomiu oraz Toruniu. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 12 tys. mkw.

Vis à Vis Warszawa kompletuje najemców

29/08/2017
dodany przez Admin Admin

Listę najemców nowopowstającego centrum handlowego Vis à Vis w Wilanowie otworzy renomowana klinika dentystyczna oraz Apteka Cosmedica.

Inwestorami projektu, który powstanie w południowej części warszawskiego Wilanowa, są firmy Capital Park oraz Real Management. Inwestorzy posiadają już prawomocne pozwolenie na budowę, która rozpocznie się w III kw. br. i potrwa ok. 11 miesięcy.

Klinika dentystyczna zajmie dwupiętrowy lokal o łącznej powierzchni blisko 800 mkw. i zaoferuje przyszłym klientom Vis à Vis kompleksowe usługi z zakresu stomatologii zachowawczej i estetycznej, ortodoncji, implantologii oraz higieny jamy ustnej. Ofertę segmentu healthcare Vis à Vis Warszawa wzmocni także sieć aptek Cosmedica, która zajmie powierzchnię 135 mkw.

Obiekt wybudowany zostanie przy skrzyżowaniu ulic Przyczółkowej i Pałacowej i będzie liczył 4 300 mkw. GLA, na której znajdzie się od 22 do 25 lokali handlowo-usługowych. Dla mieszkańców Wilanowa jest to miejsce już kojarzące się z handlem – w bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się supermarket Biedronka, który uzupełni ofertę obiektu. Komercjalizację prowadzi firma BOIG, która jest na etapie zaawansowanych negocjacji kolejnych umów najmu.

Street mall Vis à Vis ma być dla mieszkańców południowego Wilanowa miejscem wygodnych zakupów w drodze z domu do pracy. Obiekt będzie się wyróżniać przyjazną architekturą i strefą rekreacyjną na świeżym powietrzu, która zlokalizowana zostanie pomiędzy dwoma budynkami. Za projekt architektoniczny centrum odpowiada firma Archicon, autor koncepcji m.in. trójmiejskiej Ergo Areny.

– Projektując Vis à Vis chcieliśmy, by jak najlepiej wpisywał się w sąsiadującą z nim okolicę. Na terenie inwestycji znajdzie się dużo zieleni, a pomiędzy budynkami zaplanowaliśmy przestrzeń rekreacyjno-wypoczynkową. Ponieważ w niedalekiej odległości od obiektu znajduje się dużo terenów zielonych – m.in. Park Natoliński czy Park w Powsinie, przygotujemy ciekawe udogodnienia dla osób aktywnych, które spędzają tam czas. Vis a Vis będzie także przyjazne rowerzystom – przed centrum znajdą się miejsca postojowe dla jednośladów. Mamy nadzieję, że dla okolicznych mieszkańców Vis a Vis stanie się nie tylko miejscem zakupów, ale też spędzania wolnego czasu – mówi Maciej Mędrek, Leasing Manager Grupy Capital Park.

Centrum będzie zlokalizowane w południowej części Warszawy przy ulicy Przyczółkowej, dzięki czemu zapewniony zostanie łatwy dojazd mieszkańcom Wilanowa, Ursynowa oraz Konstancina-Jeziornej. Dodatkowym komfortem dla klientów będzie parking na 104 miejsca oraz bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez 7 linii komunikacji miejskiej.

Postępuje komercjalizacja Dekady Nysa

28/08/2017
dodany przez Admin Admin

Dekada SA, inwestor i deweloper śródmiejskiej galerii handlowej Dekada Nysa, pozyskuje kolejnych najemców. Otwarcie obiektu zaplanowano na 2019 rok.

– Dekada Nysa to jeden z naszych najnowszych projektów. Galeria powstanie w sercu 50-tysięcznego miasta. Nowoczesne, dobrze zaprojektowane obiekty w centrum przyciągają dużą liczbę konsumentów, co wpływa na pozytywne zmiany w strukturze handlu i usług w danej miejscowości. Zyskują zatem nie tylko klienci, ale również najemcy i lokalni przedsiębiorcy, którzy chętniej zainwestują w sprawdzone już miejsce – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

Galeria Dekada w Nysie będzie dwupoziomowym budynkiem o powierzchni liczącej przeszło 20 tys. mkw. GLA, na której zlokalizowanych zostanie ponad 90 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki. Dla wygody klientów w galerii powstanie podziemny parking na blisko 440 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy, pomiędzy rynkiem a dworcami PKS i PKP, tuż przy głównej arterii miasta. Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Powierzchnia handlowa obiektu budzi nieustająco duże zainteresowanie wśród potencjalnych najemców – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji Dekada SA. – Ostatnio dołączyły do nas takie marki jak: Swiss, Briju, Quiosque i 4F. W gronie najemców mamy już m. in.: salon Yes, sklep CCC, lodziarnio-kawiarnię Grycan, znaną sieć sklepów sportowych Martes Sport oraz drogerię Rossmann. Aktualnie trwają negocjacje z nowymi markami, niebawem będziemy informować o sfinalizowanych kolejnych umowach – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji Dekada SA.

– Tenant mix Dekady Nysa budujemy w odpowiedzi na trendy rynkowe i, co się z tym wiąże, oczekiwania konsumentów. Nowy obiekt stanie się ważnym punktem na mapie Nysy nie tylko ze względu na obecność popularnych i długo oczekiwanych przez mieszkańców marek, ale również ze względu na jego rozrywkowy charakter. Na klientów czekać będą restauracje i kawiarnie oraz rozbudowana strefa rozrywki – dodaje W. Nowakowski.

– W wielu miastach funkcjonuje tzw. turystyka zakupowa. Przykładem są właśnie mieszkańcy Nysy, którzy na większe zakupy muszą jeździć do dużych aglomeracji. To właśnie dla nich tworzymy projekt, który jest wygodny, miastotwórczy i stanowi przestrzeń codziennych zakupów bezpośrednio w ich mieście. Łatwy dostęp do obiektu, zlokalizowanego w samym centrum, pozwoli zaoszczędzić czas i szybko zrobić zakupy. Zadowolenie klientów przełoży się na obroty u naszych najemców – podsumowuje Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Jysk otworzy salon w Atut Ruczaj

24/08/2017
dodany przez Admin Admin

Powiększa się grono najemców centrum handlowego Atut Ruczaj, przy ul. Bunscha w Krakowie. Jysk – lider w zakresie wyposażenia wnętrz, zajmie lokal o powierzchni ponad 1 tys. mkw. Deweloper inwestycji, KG Group, planuje otwarcie obiektu w II połowie 2018 roku.

Jysk to znana sieć handlowa, która sprzedaje „wszystko dla domu”. Swoje korzenie ma w Skandynawii. Pierwszy sklep otwarto w Danii w 1979 roku. Obecnie grupa posiada ponad 2,4 tys. sklepów oraz 20 tys. pracowników w 45 krajach. Ambicją sieci jest oferowanie dobrego asortymentu dla każdego i obecność na każdym kontynencie. Swój pierwszy sklep w Polsce Jysk otworzył w 2000 roku. Obecnie ich liczba w naszym kraju wynosi 207.

– Cieszymy się, że dołączamy do grona najemców nowej inwestycji KG Group – mówi Jacek Wasilewski, Dyrektor ds. Rozwoju i Zarządzania Obiektami, Jysk Sp. z o. o.

– Atut Ruczaj to inwestycja o wielu zaletach. Świetna lokalizacja, duży catchment, a także wygodny dla klientów format obiektu typu strip mall z pewnością zapewnią nam dużą odwiedzalność. W naszym sklepie klienci spotkają się z najlepszą obsługą i ekspertami w dziedzinie snu. Oprócz materacy, kołder i poduszek, posiadamy w asortymencie meble oraz dodatki w skandynawskim wzornictwie, nowoczesne meble ogrodowe oraz ręczniki i akcesoria łazienkowe. Wszystko to, w połączeniu z mocnymi stronami Atut Ruczaj gwarantuje niewątpliwy sukces – dodaje J. Wasilewski.

Realizowane przez KG Group centrum handlowe Atut Ruczaj, przy ul Bunscha w Krakowie to obiekt handlowy typu convenience, przeznaczony na szybkie i komfortowe zakupy. Na 6,8 tys. mkw. powierzchni najmu zlokalizowanych będzie ok. 25 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 160 pojazdów. Wśród najemców znajdą się m.in. Lidl, Pepco, Rossmann, apteka Ziko, a także cukiernio-piekarnia Buczek. Tenant mix uzupełni elektromarket oraz sklepy modowe. Za komercjalizację Atut Ruczaj odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Atut Ruczaj: otwarcie w II połowie 2018 roku

– Ruczaj to rejon Krakowa, który nieustannie się rozrasta. Z roku na rok przybywa tam osiedli mieszkaniowych, a co za tym idzie – mieszkańców, czyli potencjalnych konsumentów, którzy codziennie chcą zaspokajać swoje bieżące potrzeby zakupowe – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes KG Group.

– Świetna lokalizacja łączy się z bardzo dużym catchmentem obiektu. W bezpośrednim zasięgu pieszym Atut Ruczaj znajduje się 30 tys. osób, natomiast do 10 min jazdy samochodem ponad pięć razy więcej – aż 150. tys. potencjalnych klientów. W bezpośrednim sąsiedztwie nie działa żaden większy obiekt handlowy. Atut Ruczaj będzie pierwszym centrum z kompleksową ofertą handlową, zaspokajającą codzienne potrzeby zakupowe okolicznych mieszkańców – dodaje K. Gaczorek.

Pięć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa i Pruszkowie, wkrótce też w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli lub przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.

BOIG zaprezentuje wszystkie centra Atut na jesiennej edycji Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku 4.4