Postępuje komercjalizacja w Tkalni

04/07/2018
dodany przez Admin Admin

Kolejni najemcy wzbogacają ofertę handlowo-usługową i gastronomiczną w nowo powstającym centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia w Pabianicach. Otwarcie obiektu planowane jest na I połowę 2019 roku.

Inwestor A&A odpowiedzialny za centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia od początku pracy nad projektem podkreśla jak ważna dla niego jest współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami i dopasowanie do rodzimego rynku.

Lokalni najemcy Tkalni

– Jestem ogromnie zadowolony z rozpoczęcia współpracy z firmą pochodzącą z Pabianic. To istotne dla nas, że lokalni przedsiębiorcy widzą możliwości rozwoju, które postanowiliśmy im zapewnić w naszej inwestycji. Na terenie Tkalni planujemy stworzenie pasażu, który będzie pełnił funkcję miejskiego rynku dla lokalnych sprzedawców. To serce miasta dające niegdyś rozwój i pracę zaczyna ponownie bić i dołożymy wszelkich starań, aby dla mieszkańców Pabianic było to coś więcej niż centrum handlowe. Zależy nam na tym, aby było nie tylko destynacją zakupową, ale również głównym miejscem spotkań– komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A

Kraina Słodkości to firma rodzinna pochodząca z Pabianic i funkcjonująca na lokalnym rynku już od 13 lat. W swojej ofercie posiada pyszną kawę, ciasta, lody włoskie i gałkowe, gofry, rurki z bitą śmietaną, różnego rodzaju desery, galaretki, musy i koktajle.

– Podpisanie umowy najmu lokalu z centrum rozrywkowo-handlowym Tkalnia pozwoli nam na dalsze kontynuowanie działalności, a tym samym na wykorzystanie doświadczenia zdobytego na przestrzeni 13 lat prowadzenia kawiarnio-lodziarni Kraina Słodkości. Tkalnia będzie jedynym w swoim rodzaju obiektem różniącym się od wszystkich istniejących w Pabianicach. W nowym centrum każdy klient będzie mógł dokonać zakupów, a także skorzystać z oferty gastronomicznej: cukierni, kawiarni, lodziarni czy też wypocząć w strefie kulturalno-rozrywkowej. Sądzę, że nowe centrum rozrywkowo-handlowe Tkalnia w Pabianicach jest przyszłością rozwoju dla mieszkańców i najemców. Liczymy na owocną współpracę i obopólny rozwój firm. Dołożymy wszelkich starań, żeby godnie reprezentować centrum Tkalnia i zadowolić naszymi produktami i usługami przyszłych klientów odwiedzających Krainę Słodkości – komentuje Barbara Mucha, Kraina Słodkości.

Kolejna firma, która wzbogaci grono najemców obiektu to Play – najszybciej rozwijająca się sieć telefonii komórkowej w Polsce, z której usług korzysta już ponad 15,2 mln Polaków. Jej udział w rynku to niemal 30 proc. Już w przyszłym roku kolejny punkt tej wiodącej sieci będzie funkcjonował w centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia.

– Obecnie już niemal 40 proc. klientów przybywa do galerii nie tylko po to, aby skorzystać z oferty handlowej, ale również po to, aby spotkać się ze znajomymi, ciekawie spędzić czas oraz załatwić niezbędne sprawy. Z tego względu, zgodnie z założoną przez nas strategią i w odpowiedzi na oczekiwania lokalnej społeczności postanowiliśmy rozszerzyć ofertę m.in. o firmy z branży gastronomicznej i handlowo-usługowej. Zarówno lokalna działalność – kawiarnia Kraina Słodkości jak i ogólnopolski lider w branży telefonii komórkowej Play doskonale wpisują się w obecne zapotrzebowanie pabianiczan. Oczywiście nie zwalniamy tempa – w tym momencie prowadzimy zaawansowane rozmowy z kolejnymi firmami, które wzbogacą ofertę handlowo-usługową Tkalni. O efektach będziemy mogli poinformować już niebawem – komentuje Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

Monnari i mBank wzmacniają ofertę ETC Swarzędz

02/07/2018
dodany przez Admin Admin

Kolejna marka odzieżowa wzmocni sektor mody damskiej w zmodernizowanym niedawno centrum handlowym ETC Swarzędz. Polska marka Monnari otworzy swój pierwszyw Swarzędzu lokal już w połowie lipca. W ostatnim czasie poszerzyła się także oferta usługowa centrum – do grona najemców dołączyła placówka mBanku, która otwarta została 20 czerwca b.r.

Monnari to marka o 20-letniej tradycji, od podstaw zbudowana i stworzona w Polsce. Oferuje odzież damską, uszytą z wysokiej jakości materiałów o wyszukanych krojach, łączących w sobie doskonale znaną klasykę z ponadczasową elegancją. Znakiem rozpoznawczym marki jest także niezwykła dbałość o detal. W butikach tej sieci dostepna jest zarówno rozmiarówka standardowa, jak również plus size (do rozm. 52). W ETC Swarzędz Monnari zajmie lokal o pow. 215 mkw., którego otwarcie zaplanowane jest na 12 lipca. Tym samym znacząco wzmocni się sektor mody damskiej w centrum, współtworzony m.in. przez takie sieci jak Reserved, Tatuum, Wólczanka, Medicine, Top Secret czy lokalną markę Must Have.

Równolegle do oferty modowej w ETC Swarzędz rozwija się sektor usługowy. Od 20 czerwca klienci mogą korzystać z nowo otwartego stoiska mBanku. Na miejscu pracownicy służą pomocą w zakresie obsługi kont indywidualnych, firmowych, kredytów oraz kart płatniczych, jak również udzielą informacji o pozostałych usługach tego banku. Przy okazji zakupów w ETC Swarzędz klienci mogą także m.in. skorzystać z usług pralni Landoo, zegarmistrza, punktu dorabiania kluczy i drobnych napraw, kantoru, szewca Doktor But, salonów sieci komórkowych: Play, T-mobile, Plus oraz telewizji cyfrowej Cyfrowy Polsat, wyspy manicure Neo Nail, biura podróży Jamajka oraz myjni samochodowej.

– Bardzo się cieszymy, że kolejni najemcy zaufali nam i zdecydowali się rozpocząć swoją działalność w ETC Swarzędz. Od momentu ponownego otwarcia centrum po modernizacji, odwiedza nas coraz więcej osób, a my sukcesywnie wprowadzamy kolejne nowości i udogodnienia, a także organizujemy szereg ciekawych wydarzeń, by przyciągnąć do nas nie tylko stałych klientów, ale przekonać do pojawienia się u nas osoby, które jeszcze nie widziały, jak bardzo się zmieniliśmy. Tylko w ostatnim czasie dołączyły do nas takie marki jak Tatuum, Big Star, Quiosque czy restauracja Sushi&More, a nasi klienci mogli się bawić i odpoczywać podczas Dnia dla Rodziny, turnieju tanecznego czy kina samochodowego. Nie poprzestajemy na tym i planujemy kolejne nowości – zarówno w ofercie handlowej, jak i rozrywkowo-rekreacyjnej – mówi Michał Najgrodzki, dyrektor działu zarządzania nieruchomościami Grupy Capital Park.

Oferta handlowa ETC Swarzędz

ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które działa nieprzerwanie od 1994 roku. Ze względu na konieczność dostosowania obiektu do współczesnych standardów architektonicznych oraz zwiększenia komfortu zakupów, nakładem wspólnych sił Akron Group oraz Grupy Capital Park, centrum zostało gruntownie zmodernizowane w okresie lipiec 2016-wrzesień 2017. ETC Swarzędz po przebudowie zajmuje 20 tys. mkw. powierzchni, na której mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura, Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Martes Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, Pizza Hut czy Vision Express, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep z zabawkami Kids, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi CP Property Management oraz BOIG Property Consulting. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

Capital Park jest doświadczoną i uznaną firmą inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od blisko 5 lat notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący przede wszystkim takie aktywa jak Eurocentrum Office Complex czy Royal Wilanów oraz jest w trakcie budowy flagowego projektu rewitalizacyjnego – ArtN w centrum Warszawy. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 304.000 m2 i wartości rynkowej 2,4 mld PLN, z czego 77% stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Akron Group to austriacka grupa specjalizująca się w inwestowaniu w nieruchomości biurowe, handlowe oraz logistyczne. Firma działa na rynku austriackim, polskim, węgierskim oraz holenderskim oferując możliwości inwestowania m.in. dla inwestorów indywidualnych oraz instytucjonalnych.

Dekada nabyła działki pod rozbudowę galerii handlowej w Skierniewicach

28/06/2018
dodany przez Admin Admin

Spółka Dekada zakupiła w Skierniewicach działki pod rozbudowę istniejącej galerii handlowej. Prace budowlane ruszą na początku przyszłego roku. Obiekt zyska 3 kondygnacje o całkowitej powierzchni ponad 18 tys. mkw. Otwarcie rozbudowanego obiektu planowane jest w 2020 roku. W maju 2017 roku Rada Miejska w Skierniewicach uchwaliła Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego umożliwiający rozbudowę galerii handlowej Dekada. Uzgodnienia w sprawie pozyskania dodatkowego terenu trwały dość długo, ale zakończyły się sukcesem i spółka Dekada kupiła w marcu br. większość działek pod planowaną rozbudowę.

– Od miasta Skierniewice kupiliśmy już cztery działki, w przypadku kolejnej, będącej własnością prywatną, mamy podpisaną umowę przedwstępną na jej nabycie. W maju rozpoczęliśmy budowę nowego parkingu dla Sądu Rejonowego w Skierniewicach. Budowa rozstała zakończona w tym tygodniu, teraz czekamy na odbiór. Umożliwi to zamianę gruntów pomiędzy Miastem a Sądem – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

Dekada Skierniewice będzie większa

Centrum Handlowe Dekada w Skierniewicach zostało otwarte w 2011 roku. Galeria zlokalizowana jest w ścisłym centrum – przy ul. Reymonta, w bliskim sąsiedztwie śródmiejskiego Rynku. Na powierzchni 3,4 tys. mkw. GLA znajduje się 16 lokali handlowo-usługowych zajmowanych przez popularne marki, m.in. Tesco, Rossmann, Empik, RTV Euro AGD, CCC, Deichmann i wiele innych. Za proces komercjalizacji Dekady Skierniewice odpowiada BOIG Property Consulting.

Projekt rozbudowy Dekady Skierniewice zakłada znaczące powiększenie istniejącego budynku. Po dobudowaniu 3 kondygnacji całkowita powierzchnia obiektu wyniesie ponad 20 tys. mkw. Do dyspozycji klientów oddany zostanie podziemny parking na ok. 250 miejsc postojowych. Piętra nadziemne przeznaczone zostaną na kilkanaście nowych lokali handlowych, dedykowanych nowym najemcom z sektora modowego, gastronomicznego i usługowego. Po rozbudowie całkowita powierzchnia najmu Dekady Skierniewice wynosić będzie 12 tys. mkw.

– Ze względu na duże nasycenie powierzchnią handlową, mocno inwestujemy w rozbudowy naszych obiektów. Szczególnie jeśli, tak jak Dekada w Skierniewicach, cieszą się dużą popularnością wśród lokalnej społeczności. Na początku sierpnia otwieramy rozbudowany obiekt w Grójcu, przygotowujemy też rozbudowy centrów handlowych w Żyrardowie, Sieradzu i Olsztynie – dodaje A. Walczak.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz, we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Wmurowano kamień węgielny pod budowę Tkalni

18/06/2018
dodany przez Admin Admin

16 czerwca 2018 roku odbyła się ceremonia wmurowania kamienia węgielnego pod budowę centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach. Uroczyste otwarcie obiektu planowane jest na I połowę 2019 roku.

Pabianice to miejsce z bogatą historią. W drugiej połowie XIX wieku były poważnym ośrodkiem przemysłowym. W tym czasie miało miejsce otwarcie fabryki włókienniczej Krusche&Ender, która będąc w krajowej czołówce dysponowała 60 tysiącami wrzecion oraz tkalnią z 1900 krosnami. Przez lata firma się rozwijała i przekształcała – przestała działać dopiero na początku XXI w. W latach 2006/2007 budynki nabyła firma A&A i postanowiła przywrócić im dawny blask tworząc zupełnie nowy projekt – centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia.

Tkalnia – więcej niż galeria handlowa

– Tkalnia to coś więcej niż galeria handlowa. To inwestycja, na którą zasługuje miasto i która bez wątpienia wyróżni się na mapie handlowo-rozrywkowej Pabianic. Uroczystość wmurowania kamienia węgielnego to dla nas ważny, symboliczny moment. Ta inwestycja powstaje z myślą o mieszkańcach. Już od etapu projektowania obiektu wychodziliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom konsultując zarówno preferencje odnośnie nazwy centrum handlowego jak i zapotrzebowania na ofertę handlową. W efekcie zaoferujemy mieszkańcom pierwszy multipleks w mieście, planujemy również cykliczne eventy, które będą odbywały się w specjalnie wydzielonej strefie. Dodatkowo, Tkalnia będzie połączona z polem golfowym A&A. Obecnie w budowie mamy kolejne atrakcje – całoroczne Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią z solanką oraz strzelnicę sportowo-rekreacyjną – mówi Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia to obiekt o powierzchni ok. 12 tys. mkw., na terenie którego będzie zlokalizowanych 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Za wynajem powierzchni handlowej odpowiada firma The Blue Ocean Investment Group. Wśród najemców znajdą się m.in. elektromarket Media Expert, sieć sklepów z artykułami dziecięcymi SMYK, salon Play, drogeria Hebe, czy sklep obuwniczy CCC. Ofertę handlową wzbogaci również Empik, sklep z ofertą sportową Martes Sport, oraz punkt sieci KiK. Ważnym miejscem – nie tylko w Tkalni, ale na mapie rozrywkowej w Pabianicach będzie pierwszy multipleks w mieście pod szyldem Helios. Generalnym wykonawcą obiektu jest firma Awbud która realizuje inwestycje w systemie design and build (zaprojektuj i wybuduj), a pieczę nad realizacją inwestycji pełni Trebbi Polska.



– Prace nad realizacją Tkalni przebiegają zgodnie z harmonogramem. To wyjątkowy obiekt – dzięki rewitalizacji historycznej wnętrza nabiorą blasku i staną się nowym miejscem spotkań. Jesteśmy zadowoleni, że możemy być częścią tej realizacji. Ceremonia wmurowania kamienia węgielnego symbolizuje zakończenie fazy robót ziemnych i przejście do głównej fazy budowy. Już w przyszłym roku będziemy mogli świętować otwarcie centrum handlowego – mówi Michał Wuczyński, Prezes Zarządu Awbud S.A.

Obecnie Pabianice to drugie pod względem liczby mieszkańców miasto w aglomeracji łódzkiej. Stabilna polityka budżetowa, wzrost wydatków na edukację i ponadprzeciętne wykształcenie mieszkańców, pozwalają oczekiwać jego szybkiego rozwoju w najbliższym czasie.

– Pabianice to miejsce z dużym potencjałem. Jestem zadowolony z faktu, że firma A&A postanowiła z niego skorzystać i wybudować nowoczesne centrum handlowe, rewitalizując przy tym tereny pofabryczne. Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia będzie miało istotny wpływ na dalszy rozwój miasta i życzę inwestorowi sukcesów w kolejnych etapach projektu– komentuje prezydent Pabianic, Grzegorz Mackiewicz.

Inwestor Tkalni, firma A&A działa na rynku nieruchomości w centralnej Polsce. Oferuje do wynajęcia blisko ćwierć miliona metrów kwadratowych powierzchni handlowej, magazynowej, produkcyjnej oraz biurowej, mieszczącej się w 18 zrewitalizowanych obiektach w Łodzi oraz okolicach.

Decathlon z zupełnie nowym konceptem w Vis à Vis Warszawa

15/06/2018
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców Vis à Vis Warszawa, inwestycji realizowanej przez Capital Park i Real Management na warszawskim Wilanowie, dołącza sieć sklepów sportowych Decathlon. Na ponad 600 mkw. GLA marka uruchomi zupełnie nowy koncept, w ramach którego pojawi się wiele ciekawych rozwiązań wykorzystujących nowe technologie. Decathlon zagospodaruje też część terenów zewnętrznych obiektu, na których stworzy strefę sportową.

Firma Capital Park zaprezentuje swoje portfolio obiektów handlowych podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference już 26-27 września 2018 r. w Warszawie.

Decathlon to marka o francuskim rodowodzie i zarazem największa sieć sklepów sportowych na świecie. Na polskim rynku działa od 2001 roku, i posiada w chwili obecnej 50 placówek na terenie kraju. Strategia Decathlon zakłada tworzenie i rozwój produktów marek własnych, niedostępnych nigdzie indziej (takich jak m.in. Quechua, B’Twin, Kalenji, Kipsta czy Wed’ze). Firma jest także autorem kilkunastu technologii i komponentów technicznych, które stosuje w swoich produktach. Misją Decathlon jest upowszechnianie radości i korzyści płynących z uprawiania sportu. Firma dokłada wszelkich starań, aby sport stał się dostępny dla wielu. Koncept Decathlon w warszawskim Vis à Vis będzie inny od tego, jaki można znaleźć w pozostałych placówkach sieci. Miejsce w dużej mierze służyć będzie budowaniu bliższych relacji z miłośnikami danego sportu. Zarówno wygląd, jak i układ przestrzenny oraz aranżacja zaskoczą klientów, gdyż będą różnić się od tego, z czym klienci mieli okazję spotkać się do tej pory.

Siódma lokalizacja Decathlon w stolicy

We wnętrzu Decathlon w Vis à Vis będzie można ćwiczyć wspólnie z pasjonatami sportu, zasięgnąć profesjonalnej sportowej porady, przetestować sprzęt, a w specjalnej strefie odpoczynku zregenerować się po treningu. Dla wszystkich użytkowników, oraz osób przebywających w okolicy centrum dostępna będzie specjalna strefa rekreacyjna zlokalizowana na zielonym terenie wokół obiektu, na której znajdzie się multisportowe boisko oraz siłownia zewnętrzna.

– Jako firma pragniemy, aby sport stał się dostępny dla wielu osób. Obecnie w Polsce mamy 50 placówek stacjonarnych oraz sklep internetowy, a projektem Decathlon Wilanów otwieramy zupełnie nowe miejsce, skoncentrowane na budowaniu relacji z użytkownikiem, opartej na wspólnej pasji sportowej i dzieleniu się nią w tym miejscu i czasie. Wybór lokalizacji nie był przypadkowy. Mieszkańcy Wilanowa to aktywna społeczność. Chcielibyśmy, aby nasz nowy koncept pomagał w wymianie unikalnych sportowych doświadczeń oraz budowaniu relacji na tym polu – mówi Bartosz Żochowski, Lider sklepu Decathlon Wilanów.

Nowy najemca zajmie powierzchnię przeszło 600 mkw. GLA i będzie siódmą lokalizacją Decathlon w stolicy.

– Dzięki obecności zupełnie nowatorskiego i niedostępnego nigdzie indziej konceptu Decathlon, Vis à Vis na warszawskim Wilanowie nabierze wyjątkowego charakteru oraz zyska wartość dodaną w postaci niezwykle ciekawej funkcji sportowo-rekreacyjnej. Zagospodarowana zostanie także zewnętrzna część naszego obiektu, co wpisuje się doskonale w lokalizację centrum – położone jest ono w bezpośrednim sąsiedztwie jednej z najpopularniejszych tras rekreacyjnych łączących Wilanów z Powsinem, a także w sąsiedztwie dużych kompleksów przyrodniczych, takich jak Park Natoliński czy Park w Powsinie. Dzięki temu Vis à Vis będzie mogło funkcjonować nie tylko jako centrum wygodnych, codziennych zakupów, ale również ciekawe miejsce relaksu, odpoczynku i spędzania wolnego czasu. Z pewnością pomoże w tym również bogata oferta gastronomiczna, jaką szykujemy dla naszych przyszłych klientów – mówi Anna Kotyńska, Head of Retail Leasing Department, Grupa Capital Park.

Komercjalizacja w toku

W chwili obecnej trwają zaawansowane rozmowy dotyczące wynajmu ostatnich wolnych powierzchni w obiekcie. Tylko w ostatnim czasie do grona najemców Vis à Vis dołączyły: pierwsza w Warszawie restauracja Max Burgers, klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Dębowy Dym oraz sklep Owoce i Warzywa Świata. Za komercjalizację Vis à Vis odpowiadają grupa Capital Park i dział Property Consulting firmy BOIG.

Vis à Vis Warszawa powstaje na Wilanowie, przy skrzyżowaniu ulic Przyczółkowej i Pałacowej, bezpośrednio przy powstającym Węźle Przyczółkowa, który połączy Ursynów z Wawrem i umożliwi łatwy dojazd mieszkańcom Wilanowa, Ursynowa oraz Konstancina-Jeziorny. Powierzchnia centrum liczyć będzie 4 300 mkw., na której funkcjonować będzie od 22 do 25 lokali handlowo-usługowych. Dodatkowym komfortem dla klientów będzie parking mieszczący 104 pojazdy oraz bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez 7 linii komunikacji miejskiej. Generalnym wykonawcą projektu jest firma ERBUD S.A.

Rozrywka magnesem dla klientów centrum handlowego

12/06/2018
dodany przez Admin Admin

Nowoczesne kino, centra fitness oraz strefy co-workingowe – w dobie konkurencyjności deweloperzy chętnie inwestują w ofertę rozrywkową i rekreacyjną. Kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie inwestycji i wysokim wskaźniku odwiedzalności jest dopasowanie oferty do oczekiwań mieszkańców.
>
Według raportu Colliers International nowo powstające inwestycje handlowe przeznaczają około 15-20 proc. swojej oferty na rozrywkę, rekreację i gastronomię. Jeszcze kilka lat temu współczynnik ten wynosił 5-7 proc. Prawie co 10 Polak regularnie z niej korzysta.

Coraz więcej atrakcji w centrach handlowych

Zarządcy centrów handlowych decydują się obecnie na liczne udogodnienia rozrywkowe i rekreacyjne takie jak: wprowadzenie obszarów o funkcji edukacyjnej (przedszkola, świetlice środowiskowe, biblioteki), punktów z instytucji kultury i sztuki (sceny teatralne, oddziały muzeum, przestrzenie wystawiennicze) czy nawet przestrzeni wzbogaconych o technologię VR (Time machine minigolf). Należy jednak pamiętać o tym, że zapotrzebowanie klientów różni się w zależności od wielkości miasta.

– Rozwój oferty rozrywkowej i rekreacyjnej jest przyszłością centrów handlowych. Już niemal 40 proc. klientów przybywa do galerii nie tylko po to, aby skorzystać z oferty handlowej, ale również po to, aby spotkać się ze znajomymi i ciekawie spędzić czas. Podczas jej planowania priorytetem jest jednak szczegółowa analiza rynku, która pozwoli poznać oczekiwania mieszkańców danego miasta. Może okazać się bowiem, że koncept rozrywkowy, który jest atrakcyjny dla klientów większego miasta nie sprawdzi się w innej lokalizacji. Warto szukać elementów, które będą wyróżniały centrum handlowe wśród konkurencji i jednocześnie odpowiadały na potrzeby klientów – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Unikatowa oferta

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia, którego otwarcie nastąpi już w I połowie 2019 dopełni proces rewitalizacji historycznej zabudowy miasta. Pabianice to miasto od wieków kojarzone z przemysłem. Za sprawą inwestycji spółki A&A stare zabudowania zakładów bawełnianych Krusche&Ender zyskają nowy blask i znowu będą służyć mieszkańcom – tym razem jako nowe miejsce spotkań.

– Lokalna społeczność jest dla nas najważniejsza – już od etapu projektowania obiektu wychodziliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom konsultując zarówno preferencje odnośnie nazwy centrum handlowego jak i zapotrzebowania na ofertę handlową. Tkalnia będzie bez wątpienia wyróżniała się na mapie handlowo-rozrywkowej Pabianic. Zaoferujemy mieszkańcom pierwszy multipleks w mieście, planujemy również cykliczne eventy, które będą odbywały się w specjalnie wydzielonej strefie. Dodatkowo, Tkalnia będzie połączona z polem golfowym A&A, na terenie którego znajdują się zwierzęta: konie, pawie, daniele, kury i owce. Obecnie w budowie mamy kolejne atrakcje – całoroczne Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią z solanką oraz strzelnicę sportowo-rekreacyjną. Jestem pewien, że pabianiczanie nie będą mogli narzekać na nudę – podsumowuje Adrian Majsterek.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia będzie częścią miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Powierzchnia najmu w obiekcie wyniesie około 14 tys. mkw. GLA. na których zlokalizowanych będzie około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Wśród grona najemców znajdą się m.in. salon Empik, sklep odzieżowo-przemysłowy Pepco, czy elektromarket Media Expert. Ofertę handlową wzbogaci również sieć sklepów z artykułami dziecięcymi Smyk, sklep z ofertą sportową Martes Sport, drogeria Hebe, sklep obuwniczy CCC, punkt sieci KiK oraz pierwszy multipleks w mieście pod szyldem Helios. Za wynajem powierzchni handlowej odpowiada firma The Blue Ocean Investment Group.

4F wchodzi do Silesia Outlet

11/06/2018
dodany przez Admin Admin

Centrum wyprzedażowe Silesia Outlet w Gliwicach poszerza swoją ofertę o kolejną popularną markę sportową. 4F otworzy salon o powierzchni ponad 300 mkw. Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Powstające centrum wyprzedażowe Silesia Outlet to największy obiekt tego typu na Górnym Śląsku. Salon 4F, który będziemy tam otwierać, uzupełni jego sportową ofertę. Inwestycje oceniamy bardzo dobrze z uwagi na jej lokalizację oraz propozycję zakupową dopasowaną do potrzeb mieszkańców tego regionu. Liczymy zatem na to, że ta siła nabywcza zapewni nam odwiedzalność, która przełoży się na obroty sklepu – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju.

Oferta sportowa w Silesia Outlet

W gliwickim outlecie oprócz 4F znajdą się takie marki sportowe jak m. in.: Puma, Adidas, Reebok, New Balance, Martes Sport, Trespass czy Umbro – brytyjska marka znana z wysokiej jakości ubrań sportowych przeznaczonych dla klubów i drużyn piłkarskich. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

62 proc. Polaków jest aktywnych fizycznie, a 48 proc. uprawia sport przynajmniej raz w tygodniu. Największy odsetek osób uprawiających sport co najmniej raz w tygodniu zamieszkuje województwo lubuskie (57 proc.), śląskie (56 proc.) i mazowieckie (54 proc.) [wg Multisport Index 2018, Benefit Systems i Kantar TNS].

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Centrum Handlowe Auchan Gliwice i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Otwarcie Silesia Outlet wiosną 2019 roku

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Działalność 6B47 Poland obejmuje nabywanie nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, projektowanie i planowanie inwestycji, rozwoju technicznego i biznesowego projektów, jak również wynajem i sprzedaż zrealizowanych przedsięwzięć.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Jest miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Cracovia Outlet

05/06/2018
dodany przez Admin Admin

Rada Miejska w Krakowie uchwaliła Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego umożliwiający budowę centrum wyprzedażowego Cracovia Outlet. Budowa zrealizowana zostanie w dwóch fazach. Otwarcie fazy pierwszej o powierzchni niemal 12 tys. mkw. GLA, z 80 sklepami najpopularniejszych i najbardziej pożądanych marek zaplanowano na początku 2020 roku. W II etapie outlet zostanie rozbudowany o kolejne 9 tys. mkw. GLA i powstanie około 70 nowych sklepów.

Cracovia Outlet powstanie w kompleksie handlowym przy ul. Nowohuckiej w ramach konceptu handlowego typu mixed-use. Wraz z retail parkiem, wielkopowierzchniowym sklepem z wyposażeniem wnętrz, marketem spożywczym oraz kompleksem wyposażeniowo-wykończeniowym, inwestycja liczyć będzie 60 tys. mkw. GLA (blisko 200 sklepów) i będzie największym obiektem kompleksowo łączącym tego typu funkcje w Krakowie.

– Cieszymy się, że uchwalono plan zagospodarowania przestrzennego. Umożliwia nam to wystąpienie o pozwolenie na budowę i zintensyfikowanie prac projektowych. Obecnie trwa już dynamiczna komercjalizacja obiektu – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group. – Zaakceptowany plan dotyczy nie tylko centrum wyprzedażowego, ale całego kompleksu liczącego 60 tys. mkw. GLA. Synergia oferty retailowej i outletowej będzie jednym z silniejszych czynników oddziaływania obiektu, a dodatkowa oferta poza outletowa wpłynie na większą częstotliwość odwiedzin w stosunku do typowych centrów wyprzedażowych – dodaje Krzysztof Gaczorek.

Mocną stroną całego projektu jest lokalizacja. Obiekt powstanie przy ul. Nowohuckiej (DW 776), jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta, pomiędzy dwiema dzielnicami: Czyżyny i Podgórze. Dodatkową zaletą projektu jest jego położenie w strefie znanej mieszkańcom jako miejsce handlu – w pobliżu funkcjonuje już M1, Selgros, Centrum Handlowe Czyżyny, Krokus czy otwarta niedawno Serenada. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się również Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO. Wygodne połączenie z autostradą A4 pozwoli klientom na sprawny dojazd zarówno od strony Rzeszowa, Tarnowa, Katowic, jak i Nowego Sącza czy Zakopanego. W strefie zasięgu obiektu do 90 min jazdy samochodem znajduje się blisko 4,3 mln osób.

Na klientów odwiedzających centrum czekać będzie około 2,2 tys. miejsc parkingowych. Otwarcie Atut Kraków wraz z centrum Cracovia Outlet zaplanowano na początek 2020 roku.

KG Group to holding spółek, których głównym celem jest ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa mieszkaniowego oraz komercyjnego. Grupa zrealizowała dotychczas projekty lokalnych centrów handlowych Atut – sześć obiektów pod wspólnym szyldem działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj – aktualnie w budowie I etap, II planowany na I połowę 2020, Atut Złocień, którego otwarcie planowane jest na grudzień 2018 roku, Atut Bielany, a także obiekt w Suchej Beskidzkiej. Za komercjalizację wszystkich obiektów Atut oraz Cracovia Outlet odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Kolejne postępy w budowie i komercjalizacji Vis à Vis Warszawa

03/06/2018
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców Vis à Vis Warszawa, inwestycji realizowanej przez Capital Park i Real Management na warszawskim Wilanowie, dołączyli dwaj nowi najemcy: salon prasowy GLM oraz pralnia Lemon Fresh. Na budowie prace postępują zgodnie z harmonogramem, a oficjalne otwarcie centrum zaplanowane jest na 5 października b.r.

Firma Capital park jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Nowi najemcy wzmocnią znacząco ofertę segmentu usługowego. Salon prasowy GLM oraz pralnia Lemon Fresh zajmą dwa lokale o łącznej powierzchni ok. 100 mkw. W chwili obecnej na budowie trwają zaawansowane prace zgodnie z założonym harmonogramem. Już na początku lipca ukończony zostanie etap zewnętrzny, a najemcy odbiorą swoje lokale i rozpoczną ich aranżację.

– Przed nami ostatnich kilka najintensywniejszych miesięcy pracy, które zwieńczy otwarcie centrum już na początku października tego roku. W chwili obecnej negocjujemy umowy najmu ostatnich wolnych lokali handlowo-usługowych w Vis à Vis Warszawa. Jesteśmy przekonani, że zróżnicowana oferta, nad którą nieustannie pracujemy, składająca się zarówno ze znanych marek handlowych, jak i gastronomii oraz punktów usługowych, odpowie na potrzeby przyszłych klientów, dzięki czemu centrum stanie się dla mieszkańców Wilanowa nie tylko miejscem zakupów, ale także przestrzenią do załatwienia wszystkich swoich codziennych spraw w komfortowej atmosferze – mówi Anna Kotyńska, Head of Retail Leasing Department, Grupa Capital Park.

Inwestycja w Wilanowie

Vis à Vis docelowo ma stać się dla mieszkańców Wilanowa oraz pobliskich podwarszawskich miejscowości nie tylko miejscem codziennych zakupów, ale też rozrywki i relaksu. Część terenów zewnętrznych centrum zostanie zaaranżowana na cele rekreacyjne. Do tej pory powierzchnia centrum wynajęta jest w ponad 80 proc. – trwają też zaawansowane negocjacje z kolejnymi, zainteresowanymi wynajmem lokali markami. Do tej pory w gronie najemców centrum znalazły się m.in. pierwsza w Warszawie restauracja Max Burgers, klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Dębowy Dym oraz sklep Owoce i Warzywa Świata. Za komercjalizację Vis à Vis Warszawa odpowiedzialny jest dział najmu Grupy Capital Park i oraz BOIG Property Consulting.

Vis à Vis Warszawa to czwarty obiekt sieci, funkcjonującej z sukcesem pod tym szyldem (pozostałe zlokalizowane są w Toruniu, Radomiu i Łodzi). Warszawskie Vis à Vis powstaje na Wilanowie i będzie zlokalizowane przy ul. Przyczółkowej 219/223. Położenie inwestycji bezpośrednio przy powstającym Węźle Przyczółkowa oraz Południowej Obwodnicy Warszawy umożliwi łatwy dojazd mieszkańcom Wilanowa, Ursynowa oraz Konstancina-Jeziorny, a także Wawra, Józefowa i Otwocka. Powierzchnia centrum liczyć będzie 4 300 mkw., na której funkcjonować będzie od 22 do 25 lokali handlowo-usługowych. Dodatkowym komfortem dla klientów będzie parking mieszczący 104 pojazdy oraz bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez 7 linii komunikacji miejskiej. Generalnym wykonawcą projektu jest firma ERBUD S.A.

Street Mall „Vis à Vis” to sieć kameralnych centrów handlowych typu convenience zlokalizowanych przy głównych ulicach miast. Formuła obiektów jest oparta na idei dostępności i otwarciu handlu na zewnątrz. Wejścia do lokali dostępne są bezpośrednio z ulicy i parkingu, a powierzchnie wspólne zostały ograniczone do minimum. Projekty Street Mall „Vis à Vis” funkcjonują w Łodzi, Radomiu oraz Toruniu. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 12 tys. mkw. Obecnie realizowany jest czwarty obiekt zlokalizowany w południowej części Warszawy. Jego otwarcie jest planowane w III kwartale 2018 r. Inwestorami projektu są Grupa Capital Park oraz Real Management S.A.

Inwestorzy obietku

Capital Park jest doświadczoną i uznaną firmą inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od blisko 5 lat notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący przede wszystkim takie aktywa jak Eurocentrum Office Complex czy Royal Wilanów oraz jest w trakcie budowy flagowego projektu rewitalizacyjnego – ArtN w centrum Warszawy. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 304 tys. mkw. i wartości rynkowej 2,4 mld zł, z czego 77 proc. stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Real Management S.A. jest firmą funkcjonującą od ponad 15 lat na polskim rynku nieruchomości. Przedmiotem jej aktywności jest działalność deweloperska i inwestycyjna na rynku Real Estate oraz zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi. Wartość rynkowa dotychczas zrealizowanych inwestycji wynosi ponad 500 mln. zł. Dynamiczny rozwój firmy i dobry standing finansowy pozwala na planowanie i wdrażanie kolejnych inwestycji na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych oraz ekspansję w sektorze zarządzania nieruchomościami.

Apart otworzy salon w Silesia Outlet

28/05/2018
dodany przez Admin Admin

Apart, największa sieć salonów jubilerskich w Polsce podpisała umowę najmu z centrum wyprzedażowym Silesia Outlet w Gliwicach. Salon marki zajmie lokal o powierzchni ponad 120 mkw.

Otwarcie największego centrum wyprzedażowego na Górnym Śląsku zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Rynek dóbr luksusowych rozwija się bardzo dobrze, a ekskluzywne zegarki i biżuteria cieszą się rosnącą popularnością. Podążając za potrzebami naszych klientów, otwieramy salony Apart w najlepszych lokalizacjach w całej Polsce, szukamy nowych ciekawych możliwości sprzedaży. Silesia Outlet w Gliwicach to obiekt, w którym znajdą się znane i lubiane marki, których sąsiedztwo będzie dla nas z pewnością korzystne – mówi Helena Palej, PR Manager Apart.

Sektor luksusowej biżuterii i zegarków jest jednym z najdynamiczniej rosnących segmentów rynku dóbr luksusowych w Polsce. Po blisko 10-procentowym wzroście w stosunku do 2016, szacuje się, że w 2021 roku wartość całego segmentu może osiągnąć niemal 1 mld zł, a więc wzrośnie o prawie 50 proc. w stosunku do 2017 roku [ wg raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2017”.

120 sklepów w ofercie Silesia Outlet

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Centrum Handlowe Auchan Gliwice i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Diverse, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano, Symbiosis i Molton. Sektor usługowy reprezentowany będzie m.in. przez restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumerię Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Działalność 6B47 Poland obejmuje nabywanie nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, projektowanie i planowanie inwestycji, rozwoju technicznego i biznesowego projektów, jak również wynajem i sprzedaż zrealizowanych przedsięwzięć.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Wszystkie projekty spółki zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference