Dekada Olsztyn z lepszym dojazdem

24/05/2018
dodany przez Admin Admin

Dojazd do olsztyńskiej Dekady będzie łatwiejszy. Wykonawca prac remontowych przy ulicy Partyzantów zapowiada na czerwiec zamknięcie etapu prac, dzięki któremu nie tylko zmotoryzowani klienci Dekady znacznie wygodniej i szybciej dotrą do celu.

Na rozpoczęty w drugim półroczu 2017 roku remont ulicy Partyzantów czekali nie tylko mieszkańcy miasta, ale także okolicznych miejscowości, przede wszystkim ci korzystający z usług dworców PKP i PKS, znajdujących się w pobliżu centrum. Dzięki trwającej przebudowie układu ulicznego ulica Partyzantów zyska dwa pasy ruchu w każdym kierunku, bezzatokowe przystanki dla autobusów oraz ścieżki rowerowe. W ramach inwestycji zostanie przebudowany również obszar skrzyżowania ulic Partyzantów i 1-go Maja oraz przejście pod torami kolejowymi. Ulica otrzyma alejowy charakter z zadbaną miejską zielenią i dodatkowymi miejscami postojowymi. Olsztyńska Dekada dysponuje własnym parkingiem na 60 aut jednak dodatkowe miejsca postojowe i poprawa płynności ruchu w okolicy centrum, czyli dwóch kluczowych elementów dla centrum szybkich zakupów, będą olbrzymim udogodnieniem dla klientów. Dzięki przebudowie Dekada Olsztyn będzie znacznie lepiej skomunikowana, a tym samym zyska dogodniejszy dostęp dla mieszkańców Olsztyna, okolicznych miejscowości oraz podróżnych korzystających z pobliskich dworców.

Centrum handlowe Dekada Olsztyn to obiekt w formacie convenience shopping center, oparty na idei dostępności, z wejściami bezpośrednio z parkingu. Tym co decyduje o jego sukcesie to w głównej mierze połączenie trzech czynników: dostosowany do potrzeb klientów nowoczesny i funkcjonalny format pozwalający na zaspokojenie codziennych potrzeb zakupowych, lokalizacja w ścisłym centrum miasta naprzeciwko dworców PKP i PKS oraz precyzyjnie zaplanowany tenant mix. Na 3,8 tys. mkw. olsztyńskiej Dekady znajduje się 12 salonów, min. Biedronka, Rossmann, Empik, CCC, Textil Market, Pepco, Apteka, kiosk Ruchu.

- Dekada to jedyne tego typu centrum handlowe w stolicy województwa. W czerwcu minie 6 lat odkąd nasza galeria pojawiła się w Olsztynie, a każdy kolejny rok przynosi rosnące obroty najemców i wzrost odwiedzalności. Wszyscy kluczowi najemcy przedłużają umowy najmu na kolejne lata, a klienci doceniają obecność renomowanych marek i to, że w Dekadzie mogą zrobić zakupy wygodnie i szybko. Lokalizacja świetnie się sprawdza, a poprawa infrastruktury drogowej z pewnością zachęci do wizyt w centrum kolejnych konsumentów, którzy zostaną z nami na dłużej – mówi Tomasz Boenke, dyrektor centrum handlowego Dekada Olsztyn.

W obszarze bezpośredniego pieszego dostępu do centrum Dekada znajduje się 54 tys. mieszkańców, a do 30 minut jazdy samochodem liczba ta rośnie już do 230 tys. Rynek handlowy administracyjnej stolicy województwa warmińsko – mazurskiego ma wpływ na cały region i jest zasobny pod względem siły nabywczej, która stanowi ponad 115 proc. średniej krajowej. Zarówno Olsztyn jak i całe województwo warmińsko-mazurskie notują sukcesywny wzrost zatrudnienia i wynagrodzeń przy jednoczesnym spadku liczby bezrobotnych.

Atut podsumowuje pierwsze półrocze działalności

23/05/2018
dodany przez Admin Admin

Mija pierwsze półrocze działalności centrum handlowego Atut przy ul. Grażyny w Krakowie. Najnowszy obiekt inwestora i dewelopera KG Group otwarty pod koniec listopada 2017 roku został świetnie przyjęty przez mieszkańców dzielnicy Prądnik Biały, którzy chwalą go za bardzo dobrze skonstruowaną ofertę handlową i układ wejść bezpośrednio z ulicy. – Jest idealny na wygodne i szybkie zakupy – podkreślają.

Wszystkie obiekty Atut zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018

Dla mieszkańców miast, których największą bolączką jest deficyt czasu, osiedlowe centrum handlowe jest rozwiązaniem idealnym. Nowoczesne centrum handlowe typu convenience przy ul. Grażyny w Krakowie zapewnia dostęp nie tylko do podstawowego asortymentu i usług, ale także produktów wyposażenia domu, mody i gastronomii. Zarówno oferta jak i format obiektu gwarantują wysoki standard zakupów i dostępność w równym stopniu dla klientów poruszających się pieszo, transportem publicznym czy własnym samochodem. Dodatkową zaletą jest położenie centrum przy jednej z głównych arterii miasta, będącej trasą wylotową w kierunku Warszawy, Katowic i Sandomierza, doskonała komunikacja miejska z dzielnicą Nowa Huta i ścisłym centrum miasta oraz sąsiedztwo jednego z największych krakowskich targowisk o wieloletniej tradycji kupieckiej – Placu Imbramowskiego.

– Niewielkie formaty osiedlowych centrów handlowych to formuła, która cieszy się dużą popularnością wśród klientów, ale jest też atrakcyjną lokalizacją dla najemców, którzy doceniają szeroki podstawowy zasięg oddziaływania i perspektywiczne lokalizacje – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.

Dzielnica Prądnik Biały, w której znajduje się Atut zajmuje pierwsze miejsce pod względem liczby ludności w Krakowie – mieszka tu ponad 72 tys. potencjalnych klientów znajdujących się w bezpośrednim zasięgu pieszym. Jednocześnie obszar wciąż nie jest gęsto zaludnioną dzielnicą miasta i nadal stanowi bardzo atrakcyjną lokalizację mieszkaniową – obok istniejących już kilkunastu dużych osiedli mieszkaniowych powstawać tu będą kolejne inwestycje deweloperskie, a tym samym wzrośnie liczba osób znajdujących się w zasięgu CH Atut – ocenia Krzysztof Gaczorek.

Obok lokalizacji, dogodnego układu przestrzennego i rozmieszczenia sklepów jako jeden z najważniejszych czynników decydujących o wyborze centrum handlowego Polacy wymieniają dostępność ulubionych marek. Na 3,5 tys. mkw. GLA dwupoziomowego CH Atut przy ul. Grażyny klienci mają do dyspozycji sklep sieci Rossmann, Biedronka , oraz aptekę Ziko. Ofertę uzupełnią sieci dyskontowe KiK oraz Pepco. Nie zabrakło tu także punktów sieci Tabak i 4Tel oraz piekarni Buczek.

– Jest idealny na wygodne i szybkie zakupy. W jednym miejscu znajduje się właściwie wszystko, czego potrzebuję. Nie muszę już chodzić po całym osiedlu i zaglądać czy jechać do galerii. Wszystko mam w pobliżu w jednym miejscu – mówi Anna Banachowicz, mieszkanka dzielnicy Prądnik Biały.

Sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców. Za komercjalizację obiektów odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Molton otworzy salon w Silesia Outlet

22/05/2018
dodany przez Admin Admin

Polska marka Molton wzmocni segment modowy w centrum wyprzedażowym Silesia Outlet. Salon oferujący nowoczesną i elegancką modę premium dla Pań zajmie w gliwickim outlecie powierzchnię ponad 100 mkw.

Silesia Outlet w Gliwicach na Górnym Śląsku realizuje firma 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a komercjalizuje BOIG Property Consulting. Otwarcie obiektu nastąpi wiosną 2019 roku.

Obecna na rynku od prawie 30 lat rodzima marka Molton tworzy ponadczasowe kolekcje ubrań i dodatków dla wymagających kobiet. Pierwszy sklep marki powstał w 1989 roku, obecnie posiada ponad 30 salonów w największych miastach i prestiżowych centrach handlowych.

– Bardzo dbamy o spójność naszego wizerunku i usytuowanie salonów w najlepszych lokalizacjach w otoczeniu marek modowych klasy premium. Największe centrum wyprzedażowe na Górnym Śląsku to doskonała lokalizacja i ogromny potencjał sprzedażowy, jesteśmy przekonani, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem klientek, dla których otworzymy tu nasz salon. Wystrój salonu utrzymany zostanie w charakterze marki Molton – jasne, kobiece i przestronne wnętrza pozwolą łatwo odnaleźć się w kolekcji i dokonać zakupów w przyjaznej atmosferze – mówi Marta Sinior, Koordynator ds. Marketingu i PR.

Marka Molton dołączyła do tenant mixu tworzącego pierwszy etap projektu z około 70 sklepami o powierzchni najmu 12 tys. mkw. W drugiej fazie powstanie kolejnych ponad 50 sklepów o powierzchni 8 tys. mkw., a łączna powierzchnia Silesia Outlet wyniesie blisko 20 tys. mkw. GLA z ponad 120 salonami znanych i cenionych marek. Swoje sklepy otworzą tu m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Diverse, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano i Symbiosis. Sektor usługowy reprezentowany będzie m.in. przez restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumerię Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Budowa obiektu ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalny wykonawca, firma Erbud SA. zapewnia, że najpóźniej w lipcu br. pierwsza faza obiektu znajdzie się pod dachem, a jego otwarcie zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Za proces komercjalizacji odpowiada BOIG Property Consulting.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

PKO BP wzmocni segment usług w Galerii Zaspa

17/05/2018
dodany przez Admin Admin

Galeria Zaspa w Gdańsku poszerza swoją ofertę usługową. Do grona najemców centrum dołączy bank PKO BP, który otworzy swoją placówkę na początku czerwca b.r.

PKO BP zajmie lokal o powierzchni 222 mkw., zlokalizowany na parterze obiektu, z bezpośrednim wejściem wprost z parkingu. Otwarcie zaplanowane jest na początek czerwca b.r. Placówka zaoferuje swoim klientom bogaty zakres produktów bankowych i finansowych, w tym między innymi profesjonalne doradztwo kredytowe, inwestycyjne oraz ubezpieczeniowe.

Tenant mix Galerii Zaspa

– Pozyskując nowych najemców do Galerii Zaspa dbamy nie tylko o rozwijanie ciekawej oferty handlowej, która zaspokaja codzienne, najważniejsze potrzeby, ale systematycznie rozwijamy też segment usług, kierując się komfortem i wygodą naszych klientów. Dążymy do tego, by odwiedzający nas mogli załatwić możliwie jak najwięcej spraw podczas jednej wizyty. Mamy nadzieję, że obecność banku PKO BP, który jest pierwszym najemcą z tego segmentu w naszym centrum, jeszcze bardziej ułatwi naszym klientom codzienne zakupy podczas wizyt w Galerii Zaspa. Cieszymy się też, że zaufała nam kolejna marka, będąca uznanym i doskonale rozpoznawalnym podmiotem na polskim rynku – komentuje Michał Najgrodzki, Head of Asset Management Grupy Capital Park, zarządcy i właściciela Galerii Zaspa.

Obecność PKO BP, będącego pierwszym bankiem w ofercie Galerii Zaspa, znacząco wzmocni segment usługowy centrum. Współtworzą go m.in. kantor wymiany walut, salon fryzjerski Akcja Cięcie, kwiaciarnia Kfiaciarnia, punkt Foto Bravo, Laboratorium Diagnostyczne Synevo, beauty bar Nails Art, Perfekt GSM, oraz punkt drobnych napraw i dorabiania kluczy Wal-Tom.

8,7 tys. mkw. GLA w Galerii Zaspa

Galeria Zaspa oferuje 8,7 tys. mkw. powierzchni, na której działają 34 sklepy oraz punkty usługowe i gastronomiczne, prowadzone zarówno przez znane sieciowe marki: supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, salon Euro RTV ADG, restauracja Domino’s Pizza, dyskonty Textil Market oraz Pepco, cukiernia Sowa, salon prasowy Inmedio oraz przez lokalnych najemców: piekarnię Szydłowski, butik modowy Exxelent, sklep zoologiczny ZOO Karina czy sklep kolonialny Camellia.

Galeria Zaspa (dawniej: ETC Gdańsk) to centrum handlowe, które dzięki współpracy Capital Park oraz Akron Group zostało gruntownie zmodernizowane w latach 2015/16. Zakres prac, które zakończyły się 22 kwietnia 2016 r. obejmował m.in. stworzenie nowej elewacji, zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji budynku, przystosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Wydobyte zostały także akcenty architektoniczne, nawiązujące do dawnego przeznaczenia budynku galerii – hangaru lotniczego.

Galeria Zaspa (dawne ETC Gdańsk) to centrum handlowe zlokalizowane w gdańskiej dzielnicy Zaspa.

Wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę Silesia Outlet w Gliwicach

16/05/2018
dodany przez Admin Admin

W Gliwicach powstaje największe centrum wyprzedażowe na Górnym Śląsku – Silesia Outlet. Na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych marek odzieżowych oraz obuwniczych. Obiekt będzie realizowany w dwóch fazach. Otwarcie fazy pierwszej o powierzchni 12 tys. mkw. GLA zaplanowano na wiosnę 2019 roku. 16 maja br. wmurowany zostanie symboliczny kamień węgielny.

Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Generalnym wykonawcą obiektu jest firma Erbud SA. Projekt przygotowało biuro architektoniczne IMB Asymetria. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

Rozbudowana Dekada Grójec skomercjalizowana w 100 proc.

11/05/2018
dodany przez Admin Admin

Spółka Dekada SA realizuje rozbudowę centrum handlowego w Grójcu. W nowej części Dekady Grójec pojawią się m. in. Jysk, Szachownica, Takko Fashion oraz powiększony sklep Martes Sport.

Ostatni wolny lokal na dobudowanej powierzchni zajął sklep marki Smyk, oferujący szeroki wybór zabawek, akcesoriów oraz ubranek dla dzieci. Za komercjalizację obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Otwarcie rozbudowanej Dekady Grójec w połowie roku

Zlokalizowana przy ul. Armii Krajowej Dekada Grójec to nowoczesne centrum handlowe przystosowane do szybkich i wygodnych zakupów, liczące obecnie 5,7 tys. mkw. GLA. Po rozbudowie obiekt osiągnie łączną powierzchnię najmu 8,7 tys. mkw., a ilość dostępnych lokali wzrośnie z 17 do 23. Otwarcie powiększonego obiektu zaplanowano w połowie 2018 roku.

– Sieci, których sklepy dołączyły do grójeckiego obiektu reprezentują najbardziej rozpoznawalne marki w swoich segmentach, a coraz bardziej zasobne portfele Polaków sprawiają, że są oni skłonni do większych wydatków na tego typu asortyment. Jesteśmy przekonani, że obecność nowych marek zapewni klientom Dekady Grójec jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę, a najemcom miejsce handlu o wysokim potencjale sprzedażowym – komentuje Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Oferta handlowa Dekady Grójec

W powiększonej Dekadzie Grójec oprócz marki Smyk, która zajęła lokal o powierzchni 260 mkw. pojawi się również Jysk – międzynarodowa sieć handlowa, proponująca klientom bogaty asortyment z segmentu wyposażenia domu (1180 mkw.), niemiecka sieć dyskontowa Takko Fashion (ponad 460 mkw.) oraz popularna polska marka odzieżowa Szachownica (ponad 400 mkw.). Na zmianę lokalu zdecydowała się marka Martes Sport, oferująca szeroką paletę produktów sportowych, która przeniesie się do salonu większego niż dotychczas przez nią zajmowany, o metrażu wynoszącym 650 mkw. Nowi najemcy dołączają do takich brandów jak m. in.: Biedronka, Rossmann, Pepco, Empik, Diverse, 50 Style, KiK, Quiosque, CCC czy Media Expert.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Wszystkie obiekty działające pod szyldem Dekada zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum na stoisku BOIG.

Martes, Jysk, Smyk i inne marki zapełniły nową część Dekady Grójec

10/05/2018
dodany przez Admin Admin

Dekada realizuje rozbudowę centrum handlowego w Grójcu. W nowej części Dekady Grójec pojawią się m. in. Jysk, Szachownica, Takko Fashion oraz powiększony sklep Martes Sport. Ostatni wolny lokal na dobudowanej powierzchni zajął sklep marki Smyk.

Zlokalizowana przy ul. Armii Krajowej Dekada Grójec to nowoczesne centrum przystosowane do szybkich i wygodnych zakupów, liczące obecnie 5,7 tys. mkw. GLA. Po rozbudowie obiekt osiągnie łączną powierzchnię najmu 8,7 tys. mkw., a ilość dostępnych lokali wzrośnie z 17 do 23. Otwarcie powiększonego obiektu zaplanowano w połowie 2018 roku.

– Sieci, których sklepy dołączyły do grójeckiego obiektu reprezentują najbardziej rozpoznawalne marki w swoich segmentach, a coraz bardziej zasobne portfele Polaków sprawiają, że są oni skłonni do większych wydatków na tego typu asortyment. Jesteśmy przekonani, że obecność nowych marek zapewni klientom Dekady Grójec jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę, a najemcom miejsce handlu o wysokim potencjale sprzedażowym – komentuje Wojciech Nowakowski, dyrektor ds. rozwoju i komercjalizacji w spółce Dekada.

W powiększonej Dekadzie Grójec oprócz marki Smyk, która zajęła lokal o powierzchni 260 mkw. pojawi się również Jysk - międzynarodowa sieć handlowa, proponująca klientom bogaty asortyment z segmentu wyposażenia domu (1180 mkw.), niemiecka sieć dyskontowa Takko Fashion (ponad 460 mkw.) oraz popularna polska marka odzieżowa Szachownica (ponad 400 mkw.). Na zmianę lokalu zdecydowała się marka Martes Sport, oferująca szeroką paletę produktów sportowych, która przeniesie się do salonu większego niż dotychczas przez nią zajmowany, o metrażu wynoszącym 650 mkw. Nowi najemcy dołączają do takich brandów jak m. in.: Biedronka, Rossmann, Pepco, Empik, Diverse, 50 Style, KiK, Quiosque, CCC czy Media Expert. Za komercjalizację obiektu odpowiadał BOIG.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Popularne marki sportowe w Silesia Outlet

25/04/2018
dodany przez Admin Admin

Silesia Outlet wzbogaca tenant mix i zaprasza do współpracy nowe marki. Miłośnicy sportu z Gliwic i okolic będą mogli skorzystać z szerokiej oferty odzieży i sprzętu sportowego. W gliwickim outlecie znajdą się m. in.: Puma, Adidas, Reebok, New Balance, Martes Sport, Trespass czy Umbro – brytyjska marka znana z wysokiej jakości ubrań sportowych przeznaczonych dla klubów i drużyn piłkarskich. Silesia Outlet w Gliwicach na Górnym Śląsku realizuje firma 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a komercjalizuje BOIG Property Consulting. Otwarcie obiektu nastąpi wiosną 2019 roku.

– Sytuacja na rynku artykułów sportowych jest bardzo dobra. Dobrze radzą sobie przede wszystkim sieci dysponujące szerokim asortymentem w niskich cenach, idealne dla osób amatorsko uprawiających sport oraz sklepy specjalistyczne, kierujące swoją ofertę do świadomych konsumentów. Tenant mix Silesia Outlet zakłada obecność szeregu marek sportowych, oferujących nie tylko sportową odzież i obuwie, ale również markowy sprzęt i akcesoria – komentuje Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

20 tys. mkw. GLA w Silesia Outlet

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Diverse, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano i Symbiosis. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumeria Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

Silesię Outlet zaprojektowało doświadczone w inwestycjach komercyjnych, biuro architektoniczne IMB Asymetria, które zrealizowało wiele udanych obiektów, m.in.: krakowski outlet Factory czy centrum handlowe Wroclavia. Projekt wyróżnia się prostą, jasną, geometryczną i maksymalnie funkcjonalną bryłą. Silesia Outlet będzie nowoczesną przestrzenią handlową z licznymi udogodnieniami dla klientów, a jej znakiem rozpoznawczym stanie się motyw szachownicy na elewacji.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

Inwestor i komercjalizacja

6B47 Poland koncentruje się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Dekada Nowy Targ podsumowuje działania

16/04/2018
dodany przez Admin Admin

Dekada Nowy Targ, zintegrowane centrum handlowo-komunikacyjne należące do spółki Dekada, pod koniec marca br. obchodziła 4 lata swojego funkcjonowania na rynku.

Kolejne powstaną w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Otwarcie planowane jest na 2019 rok.

Dekada Nowy Targ jest obiektem o powierzchni 3,3 tys. mkw. GLA, na której znajduje się 15 lokali handlowo – usługowych oraz nowoczesny dworzec autobusowy, obsługujący miejskich, regionalnych i ogólnopolskich przewoźników. Rocznie z dworca korzysta około 400 tys. pasażerów.

– Dekada Nowy Targ od samego początku cieszy się dużą popularnością wśród mieszkańców miasta i regionu, która przekłada się na dobrą odwiedzalność i wysokie wyniki sprzedażowe najemców. Dworzec autobusowy wraz z centrum handlowym na stałe wpisał się w krajobraz handlowo - komunikacyjny powiatu nowotarskiego. Zarówno mieszkańcy jak i przyjezdni, a także przewoźnicy bardzo ciepło i miło wypowiadają się o naszym obiekcie – mówi Bartosz Soból, dyrektor Centrum Handlowego Dekada w Nowy Targu.

Na wysokie wskaźniki footfallu Dekady w Nowym Targu wpływa dogodna lokalizacja obiektu – bezpośrednio przy drodze krajowej nr 47, czyli popularnej „Zakopiance”, a także połączenie z nowoczesnym dworcem autobusowym, co zapewnia dogodny dojazd dla mieszkańców miasta, całego regionu Podhala, jak i licznie podróżujących w tamten rejon turystów.

Za wynajem powierzchni centrum odpowiada firma BOIG Property Consulting. Ofertę tworzy m. in.: Tesco, Rossmann, Pepco, Martes Sport, salon obuwnicy CCC oraz Szpila, salon odzieżowy marki Butik, Apteka Ziko, kawiarnia Green Lemon, sieć telefonii komórkowej Play oraz Orange, a także liczne punkty usługowe. Do dyspozycji klientów centrum jest 150 miejsc parkingowych.

W Polsce działają już cztery zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne Dekady - w Myślenicach, Nowym Targu, Brodnicy i Ciechanowie. Powstały na terenie dawnych dworców autobusowych, które Dekada zrewitalizowała. W planach są kolejne dwa obiekty, połączone z dworcami kolejowymi i autobusowym jednocześnie. Takie inwestycje zrealizowane zostaną w Koninie i Mińsku Mazowieckim, we współpracy z PKP i jej spółką zależną Xcity Investment.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Jeszcze więcej centrów handlowych Atut

12/04/2018
dodany przez Admin Admin

W minionym roku dostarczono na polski rynek ponad 380 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni centrów handlowych. Zgodnie z prognozami ekspertów, w 2018 roku deweloperzy mogą zrealizować jeszcze więcej powierzchni niż w zeszłym roku. Rosnące nasycenie rynku sprawia, że szukają oni alternatywnych inwestycji i lokalizacji – oczekuje się dalszego rozwoju projektów typu mixed-use oraz convenience.

– Poziom nasycenia nowoczesną powierzchnią centrów handlowych w Polsce wciąż rośnie. Rynek ten jest jednak nadal mało zróżnicowany pod względem występujących formatów i zdominowany przez tradycyjne centra handlowe. Ciekawą alternatywą są inwestycje typu mixed-use, wielofunkcyjne projekty z kompleksową ofertą wynikającą z charakteru lokalizacji – komentuje Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group, inwestora i dewelopera centrów handlowych Atut.

Największy projekt KG Group w Krakowie

Największy z planowanych przez KG Group projektów, to Atut Kraków, przy ul. Nowohuckiej – obiekt typu mixed-use o powierzchni blisko 60 tys. mkw. GLA., w skład którego wejdzie retail park, wielkopowierzchniowy sklep z wyposażeniem wnętrz, hipermarket spożywczy, a także centrum restauracyjne i wyprzedażowe Cracovia Outlet.



Cracovia Outlet to obiekt o powierzchni niemal 21 tys. mkw. GLA, którego budowa zrealizowana zostanie w dwóch fazach. Dogodne położenie obiektu, przy głównych arteriach i ważnych drogach komunikacyjnych zapewniają zasięg blisko 4,3 mln osób w strefie dojazdu do 90 minut samochodem.



Mocną stroną całego projektu Atut Kraków jest lokalizacja. Obiekt powstanie przy ul. Nowohuckiej (DW 776), jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta, pomiędzy dwiema dzielnicami: Czyżyny i Podgórze. Dodatkową zaletą projektu jest jego położenie w strefie znanej mieszkańcom jako miejsce handlu – w pobliżu funkcjonuje już M1, Selgros, Centrum Handlowe Czyżyny, Krokus, Galeria Plaza czy otwarta niedawno Serenada. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się również Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO. Wygodne połączenie z autostradą A4 pozwoli klientom na sprawny dojazd zarówno od strony Rzeszowa, Tarnowa, Katowic, jak i Nowego Sącza czy Zakopanego.



Na klientów odwiedzających centrum czekać będzie około 2,2 tys. miejsc parkingowych. Otwarcie Atut Kraków zaplanowano na przełomie 2019 i 2020 roku.

Nowe inwestycje KG Group

– Wśród realizowanych przez nas inwestycji są także mniejsze centra handlowe pozycjonowane jako convenience shopping center. Obecnie skupiamy się głównie na krakowskim rynku i to tam planujemy w najbliższym czasie zrealizować kolejne obiekty w tym formacie. Projekty te powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli lub przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców. Centra handlowe Atut są odpowiedzią na rosnące wymagania klientów, dla których czas zakupów i lokalizacja mają coraz większe znaczenie – podsumowuje Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.

W II połowie 2018 roku KG Group zaprosi klientów do I etapu centrum handlowego Atut przy ul. Bunscha w Krakowie, zlokalizowanego w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic stolicy Małopolski – Ruczaj. W tym samym czasie otwarty zostanie również obiekt na krakowskim osiedlu Złocień. Budowa Atut Złocień przebiega w dwóch etapach. Na ten moment zakończono komercjalizację I etapu. W II połowie br. rozpoczyna się także budowa centrum handlowego Atut w prestiżowej dzielnicy Bielany.

Sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane inwestycje na terenie Krakowa to Atut Ruczaj – aktualnie w budowie I etap, II planowany na I połowę 2020, Atut Złocień oraz Atut Bielany, a także obiekt w Suchej Beskidzkiej. Komercjalizacją obiektów sieci Atut zajmuje się BOIG Property Consulting.