Rozrywka magnesem dla klientów centrum handlowego

11/06/2018
dodany przez Admin Admin

Nowoczesne kino, centra fitness oraz strefy co-workingowe – w dobie konkurencyjności deweloperzy chętnie inwestują w ofertę rozrywkową i rekreacyjną. Kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie inwestycji i wysokim wskaźniku odwiedzalności jest dopasowanie oferty do oczekiwań mieszkańców.
>
Według raportu Colliers International nowo powstające inwestycje handlowe przeznaczają około 15-20 proc. swojej oferty na rozrywkę, rekreację i gastronomię. Jeszcze kilka lat temu współczynnik ten wynosił 5-7 proc. Prawie co 10 Polak regularnie z niej korzysta.

Coraz więcej atrakcji w centrach handlowych

Zarządcy centrów handlowych decydują się obecnie na liczne udogodnienia rozrywkowe i rekreacyjne takie jak: wprowadzenie obszarów o funkcji edukacyjnej (przedszkola, świetlice środowiskowe, biblioteki), punktów z instytucji kultury i sztuki (sceny teatralne, oddziały muzeum, przestrzenie wystawiennicze) czy nawet przestrzeni wzbogaconych o technologię VR (Time machine minigolf). Należy jednak pamiętać o tym, że zapotrzebowanie klientów różni się w zależności od wielkości miasta.

– Rozwój oferty rozrywkowej i rekreacyjnej jest przyszłością centrów handlowych. Już niemal 40 proc. klientów przybywa do galerii nie tylko po to, aby skorzystać z oferty handlowej, ale również po to, aby spotkać się ze znajomymi i ciekawie spędzić czas. Podczas jej planowania priorytetem jest jednak szczegółowa analiza rynku, która pozwoli poznać oczekiwania mieszkańców danego miasta. Może okazać się bowiem, że koncept rozrywkowy, który jest atrakcyjny dla klientów większego miasta nie sprawdzi się w innej lokalizacji. Warto szukać elementów, które będą wyróżniały centrum handlowe wśród konkurencji i jednocześnie odpowiadały na potrzeby klientów – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Unikatowa oferta

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia, którego otwarcie nastąpi już w I połowie 2019 dopełni proces rewitalizacji historycznej zabudowy miasta. Pabianice to miasto od wieków kojarzone z przemysłem. Za sprawą inwestycji spółki A&A stare zabudowania zakładów bawełnianych Krusche&Ender zyskają nowy blask i znowu będą służyć mieszkańcom – tym razem jako nowe miejsce spotkań.

– Lokalna społeczność jest dla nas najważniejsza – już od etapu projektowania obiektu wychodziliśmy naprzeciw ich oczekiwaniom konsultując zarówno preferencje odnośnie nazwy centrum handlowego jak i zapotrzebowania na ofertę handlową. Tkalnia będzie bez wątpienia wyróżniała się na mapie handlowo-rozrywkowej Pabianic. Zaoferujemy mieszkańcom pierwszy multipleks w mieście, planujemy również cykliczne eventy, które będą odbywały się w specjalnie wydzielonej strefie. Dodatkowo, Tkalnia będzie połączona z polem golfowym A&A, na terenie którego znajdują się zwierzęta: konie, pawie, daniele, kury i owce. Obecnie w budowie mamy kolejne atrakcje – całoroczne Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią z solanką oraz strzelnicę sportowo-rekreacyjną. Jestem pewien, że pabianiczanie nie będą mogli narzekać na nudę – podsumowuje Adrian Majsterek.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia będzie częścią miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Powierzchnia najmu w obiekcie wyniesie około 14 tys. mkw. GLA. na których zlokalizowanych będzie około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Wśród grona najemców znajdą się m.in. salon Empik, sklep odzieżowo-przemysłowy Pepco, czy elektromarket Media Expert. Ofertę handlową wzbogaci również sieć sklepów z artykułami dziecięcymi Smyk, sklep z ofertą sportową Martes Sport, drogeria Hebe, sklep obuwniczy CCC, punkt sieci KiK oraz pierwszy multipleks w mieście pod szyldem Helios. Za wynajem powierzchni handlowej odpowiada firma The Blue Ocean Investment Group.

4F wchodzi do Silesia Outlet

10/06/2018
dodany przez Admin Admin

Centrum wyprzedażowe Silesia Outlet w Gliwicach poszerza swoją ofertę o kolejną popularną markę sportową. 4F otworzy salon o powierzchni ponad 300 mkw. Inwestorem projektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Powstające centrum wyprzedażowe Silesia Outlet to największy obiekt tego typu na Górnym Śląsku. Salon 4F, który będziemy tam otwierać, uzupełni jego sportową ofertę. Inwestycje oceniamy bardzo dobrze z uwagi na jej lokalizację oraz propozycję zakupową dopasowaną do potrzeb mieszkańców tego regionu. Liczymy zatem na to, że ta siła nabywcza zapewni nam odwiedzalność, która przełoży się na obroty sklepu – mówi Małgorzata Gabryś, Dyrektor ds. Inwestycji i Rozwoju.

Oferta sportowa w Silesia Outlet

W gliwickim outlecie oprócz 4F znajdą się takie marki sportowe jak m. in.: Puma, Adidas, Reebok, New Balance, Martes Sport, Trespass czy Umbro – brytyjska marka znana z wysokiej jakości ubrań sportowych przeznaczonych dla klubów i drużyn piłkarskich. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

62 proc. Polaków jest aktywnych fizycznie, a 48 proc. uprawia sport przynajmniej raz w tygodniu. Największy odsetek osób uprawiających sport co najmniej raz w tygodniu zamieszkuje województwo lubuskie (57 proc.), śląskie (56 proc.) i mazowieckie (54 proc.) [wg Multisport Index 2018, Benefit Systems i Kantar TNS].

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Centrum Handlowe Auchan Gliwice i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Otwarcie Silesia Outlet wiosną 2019 roku

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Działalność 6B47 Poland obejmuje nabywanie nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, projektowanie i planowanie inwestycji, rozwoju technicznego i biznesowego projektów, jak również wynajem i sprzedaż zrealizowanych przedsięwzięć.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Jest miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla Cracovia Outlet

04/06/2018
dodany przez Admin Admin

Rada Miejska w Krakowie uchwaliła Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego umożliwiający budowę centrum wyprzedażowego Cracovia Outlet. Budowa zrealizowana zostanie w dwóch fazach. Otwarcie fazy pierwszej o powierzchni niemal 12 tys. mkw. GLA, z 80 sklepami najpopularniejszych i najbardziej pożądanych marek zaplanowano na początku 2020 roku. W II etapie outlet zostanie rozbudowany o kolejne 9 tys. mkw. GLA i powstanie około 70 nowych sklepów.

Cracovia Outlet powstanie w kompleksie handlowym przy ul. Nowohuckiej w ramach konceptu handlowego typu mixed-use. Wraz z retail parkiem, wielkopowierzchniowym sklepem z wyposażeniem wnętrz, marketem spożywczym oraz kompleksem wyposażeniowo-wykończeniowym, inwestycja liczyć będzie 60 tys. mkw. GLA (blisko 200 sklepów) i będzie największym obiektem kompleksowo łączącym tego typu funkcje w Krakowie.

– Cieszymy się, że uchwalono plan zagospodarowania przestrzennego. Umożliwia nam to wystąpienie o pozwolenie na budowę i zintensyfikowanie prac projektowych. Obecnie trwa już dynamiczna komercjalizacja obiektu – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group. – Zaakceptowany plan dotyczy nie tylko centrum wyprzedażowego, ale całego kompleksu liczącego 60 tys. mkw. GLA. Synergia oferty retailowej i outletowej będzie jednym z silniejszych czynników oddziaływania obiektu, a dodatkowa oferta poza outletowa wpłynie na większą częstotliwość odwiedzin w stosunku do typowych centrów wyprzedażowych – dodaje Krzysztof Gaczorek.

Mocną stroną całego projektu jest lokalizacja. Obiekt powstanie przy ul. Nowohuckiej (DW 776), jednej z głównych arterii komunikacyjnych miasta, pomiędzy dwiema dzielnicami: Czyżyny i Podgórze. Dodatkową zaletą projektu jest jego położenie w strefie znanej mieszkańcom jako miejsce handlu – w pobliżu funkcjonuje już M1, Selgros, Centrum Handlowe Czyżyny, Krokus czy otwarta niedawno Serenada. W bezpośrednim sąsiedztwie obiektu znajduje się również Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO. Wygodne połączenie z autostradą A4 pozwoli klientom na sprawny dojazd zarówno od strony Rzeszowa, Tarnowa, Katowic, jak i Nowego Sącza czy Zakopanego. W strefie zasięgu obiektu do 90 min jazdy samochodem znajduje się blisko 4,3 mln osób.

Na klientów odwiedzających centrum czekać będzie około 2,2 tys. miejsc parkingowych. Otwarcie Atut Kraków wraz z centrum Cracovia Outlet zaplanowano na początek 2020 roku.

KG Group to holding spółek, których głównym celem jest ogólnopolska działalność deweloperska w zakresie budownictwa mieszkaniowego oraz komercyjnego. Grupa zrealizowała dotychczas projekty lokalnych centrów handlowych Atut – sześć obiektów pod wspólnym szyldem działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj – aktualnie w budowie I etap, II planowany na I połowę 2020, Atut Złocień, którego otwarcie planowane jest na grudzień 2018 roku, Atut Bielany, a także obiekt w Suchej Beskidzkiej. Za komercjalizację wszystkich obiektów Atut oraz Cracovia Outlet odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Kolejne postępy w budowie i komercjalizacji Vis à Vis Warszawa

02/06/2018
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców Vis à Vis Warszawa, inwestycji realizowanej przez Capital Park i Real Management na warszawskim Wilanowie, dołączyli dwaj nowi najemcy: salon prasowy GLM oraz pralnia Lemon Fresh. Na budowie prace postępują zgodnie z harmonogramem, a oficjalne otwarcie centrum zaplanowane jest na 5 października b.r.

Firma Capital park jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Nowi najemcy wzmocnią znacząco ofertę segmentu usługowego. Salon prasowy GLM oraz pralnia Lemon Fresh zajmą dwa lokale o łącznej powierzchni ok. 100 mkw. W chwili obecnej na budowie trwają zaawansowane prace zgodnie z założonym harmonogramem. Już na początku lipca ukończony zostanie etap zewnętrzny, a najemcy odbiorą swoje lokale i rozpoczną ich aranżację.

– Przed nami ostatnich kilka najintensywniejszych miesięcy pracy, które zwieńczy otwarcie centrum już na początku października tego roku. W chwili obecnej negocjujemy umowy najmu ostatnich wolnych lokali handlowo-usługowych w Vis à Vis Warszawa. Jesteśmy przekonani, że zróżnicowana oferta, nad którą nieustannie pracujemy, składająca się zarówno ze znanych marek handlowych, jak i gastronomii oraz punktów usługowych, odpowie na potrzeby przyszłych klientów, dzięki czemu centrum stanie się dla mieszkańców Wilanowa nie tylko miejscem zakupów, ale także przestrzenią do załatwienia wszystkich swoich codziennych spraw w komfortowej atmosferze – mówi Anna Kotyńska, Head of Retail Leasing Department, Grupa Capital Park.

Inwestycja w Wilanowie

Vis à Vis docelowo ma stać się dla mieszkańców Wilanowa oraz pobliskich podwarszawskich miejscowości nie tylko miejscem codziennych zakupów, ale też rozrywki i relaksu. Część terenów zewnętrznych centrum zostanie zaaranżowana na cele rekreacyjne. Do tej pory powierzchnia centrum wynajęta jest w ponad 80 proc. – trwają też zaawansowane negocjacje z kolejnymi, zainteresowanymi wynajmem lokali markami. Do tej pory w gronie najemców centrum znalazły się m.in. pierwsza w Warszawie restauracja Max Burgers, klinika stomatologiczna Villa Nova Dental Clinic, drogeria Hebe, elektromarket RTV Euro AGD, restauracja indyjska, delikatesy Dębowy Dym oraz sklep Owoce i Warzywa Świata. Za komercjalizację Vis à Vis Warszawa odpowiedzialny jest dział najmu Grupy Capital Park i oraz BOIG Property Consulting.

Vis à Vis Warszawa to czwarty obiekt sieci, funkcjonującej z sukcesem pod tym szyldem (pozostałe zlokalizowane są w Toruniu, Radomiu i Łodzi). Warszawskie Vis à Vis powstaje na Wilanowie i będzie zlokalizowane przy ul. Przyczółkowej 219/223. Położenie inwestycji bezpośrednio przy powstającym Węźle Przyczółkowa oraz Południowej Obwodnicy Warszawy umożliwi łatwy dojazd mieszkańcom Wilanowa, Ursynowa oraz Konstancina-Jeziorny, a także Wawra, Józefowa i Otwocka. Powierzchnia centrum liczyć będzie 4 300 mkw., na której funkcjonować będzie od 22 do 25 lokali handlowo-usługowych. Dodatkowym komfortem dla klientów będzie parking mieszczący 104 pojazdy oraz bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez 7 linii komunikacji miejskiej. Generalnym wykonawcą projektu jest firma ERBUD S.A.

Street Mall „Vis à Vis” to sieć kameralnych centrów handlowych typu convenience zlokalizowanych przy głównych ulicach miast. Formuła obiektów jest oparta na idei dostępności i otwarciu handlu na zewnątrz. Wejścia do lokali dostępne są bezpośrednio z ulicy i parkingu, a powierzchnie wspólne zostały ograniczone do minimum. Projekty Street Mall „Vis à Vis” funkcjonują w Łodzi, Radomiu oraz Toruniu. Ich łączna powierzchnia wynosi ponad 12 tys. mkw. Obecnie realizowany jest czwarty obiekt zlokalizowany w południowej części Warszawy. Jego otwarcie jest planowane w III kwartale 2018 r. Inwestorami projektu są Grupa Capital Park oraz Real Management S.A.

Inwestorzy obietku

Capital Park jest doświadczoną i uznaną firmą inwestycyjną na rynku nieruchomości w Polsce, od blisko 5 lat notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Grupa stworzyła wysokiej jakości portfel nieruchomości składający się z nowoczesnej powierzchni biurowej i handlowej klasy A, obejmujący przede wszystkim takie aktywa jak Eurocentrum Office Complex czy Royal Wilanów oraz jest w trakcie budowy flagowego projektu rewitalizacyjnego – ArtN w centrum Warszawy. Grupa zarządza portfelem nieruchomości o łącznej powierzchni 304 tys. mkw. i wartości rynkowej 2,4 mld zł, z czego 77 proc. stanowią nieruchomości zlokalizowane w Warszawie – najbardziej perspektywicznym rynku nieruchomości komercyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej.

Real Management S.A. jest firmą funkcjonującą od ponad 15 lat na polskim rynku nieruchomości. Przedmiotem jej aktywności jest działalność deweloperska i inwestycyjna na rynku Real Estate oraz zarządzanie nieruchomościami komercyjnymi i mieszkaniowymi. Wartość rynkowa dotychczas zrealizowanych inwestycji wynosi ponad 500 mln. zł. Dynamiczny rozwój firmy i dobry standing finansowy pozwala na planowanie i wdrażanie kolejnych inwestycji na rynku nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych oraz ekspansję w sektorze zarządzania nieruchomościami.

Apart otworzy salon w Silesia Outlet

27/05/2018
dodany przez Admin Admin

Apart, największa sieć salonów jubilerskich w Polsce podpisała umowę najmu z centrum wyprzedażowym Silesia Outlet w Gliwicach. Salon marki zajmie lokal o powierzchni ponad 120 mkw.

Otwarcie największego centrum wyprzedażowego na Górnym Śląsku zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Rynek dóbr luksusowych rozwija się bardzo dobrze, a ekskluzywne zegarki i biżuteria cieszą się rosnącą popularnością. Podążając za potrzebami naszych klientów, otwieramy salony Apart w najlepszych lokalizacjach w całej Polsce, szukamy nowych ciekawych możliwości sprzedaży. Silesia Outlet w Gliwicach to obiekt, w którym znajdą się znane i lubiane marki, których sąsiedztwo będzie dla nas z pewnością korzystne – mówi Helena Palej, PR Manager Apart.

Sektor luksusowej biżuterii i zegarków jest jednym z najdynamiczniej rosnących segmentów rynku dóbr luksusowych w Polsce. Po blisko 10-procentowym wzroście w stosunku do 2016, szacuje się, że w 2021 roku wartość całego segmentu może osiągnąć niemal 1 mld zł, a więc wzrośnie o prawie 50 proc. w stosunku do 2017 roku [ wg raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce. Edycja 2017”.

120 sklepów w ofercie Silesia Outlet

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Centrum Handlowe Auchan Gliwice i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Diverse, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano, Symbiosis i Molton. Sektor usługowy reprezentowany będzie m.in. przez restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumerię Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. Działalność 6B47 Poland obejmuje nabywanie nieruchomości komercyjnych i mieszkaniowych, projektowanie i planowanie inwestycji, rozwoju technicznego i biznesowego projektów, jak również wynajem i sprzedaż zrealizowanych przedsięwzięć.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Wszystkie projekty spółki zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference

Dekada Olsztyn z lepszym dojazdem

23/05/2018
dodany przez Admin Admin

Dojazd do olsztyńskiej Dekady będzie łatwiejszy. Wykonawca prac remontowych przy ulicy Partyzantów zapowiada na czerwiec zamknięcie etapu prac, dzięki któremu nie tylko zmotoryzowani klienci Dekady znacznie wygodniej i szybciej dotrą do celu.

Na rozpoczęty w drugim półroczu 2017 roku remont ulicy Partyzantów czekali nie tylko mieszkańcy miasta, ale także okolicznych miejscowości, przede wszystkim ci korzystający z usług dworców PKP i PKS, znajdujących się w pobliżu centrum. Dzięki trwającej przebudowie układu ulicznego ulica Partyzantów zyska dwa pasy ruchu w każdym kierunku, bezzatokowe przystanki dla autobusów oraz ścieżki rowerowe. W ramach inwestycji zostanie przebudowany również obszar skrzyżowania ulic Partyzantów i 1-go Maja oraz przejście pod torami kolejowymi. Ulica otrzyma alejowy charakter z zadbaną miejską zielenią i dodatkowymi miejscami postojowymi. Olsztyńska Dekada dysponuje własnym parkingiem na 60 aut jednak dodatkowe miejsca postojowe i poprawa płynności ruchu w okolicy centrum, czyli dwóch kluczowych elementów dla centrum szybkich zakupów, będą olbrzymim udogodnieniem dla klientów. Dzięki przebudowie Dekada Olsztyn będzie znacznie lepiej skomunikowana, a tym samym zyska dogodniejszy dostęp dla mieszkańców Olsztyna, okolicznych miejscowości oraz podróżnych korzystających z pobliskich dworców.

Centrum handlowe Dekada Olsztyn to obiekt w formacie convenience shopping center, oparty na idei dostępności, z wejściami bezpośrednio z parkingu. Tym co decyduje o jego sukcesie to w głównej mierze połączenie trzech czynników: dostosowany do potrzeb klientów nowoczesny i funkcjonalny format pozwalający na zaspokojenie codziennych potrzeb zakupowych, lokalizacja w ścisłym centrum miasta naprzeciwko dworców PKP i PKS oraz precyzyjnie zaplanowany tenant mix. Na 3,8 tys. mkw. olsztyńskiej Dekady znajduje się 12 salonów, min. Biedronka, Rossmann, Empik, CCC, Textil Market, Pepco, Apteka, kiosk Ruchu.

- Dekada to jedyne tego typu centrum handlowe w stolicy województwa. W czerwcu minie 6 lat odkąd nasza galeria pojawiła się w Olsztynie, a każdy kolejny rok przynosi rosnące obroty najemców i wzrost odwiedzalności. Wszyscy kluczowi najemcy przedłużają umowy najmu na kolejne lata, a klienci doceniają obecność renomowanych marek i to, że w Dekadzie mogą zrobić zakupy wygodnie i szybko. Lokalizacja świetnie się sprawdza, a poprawa infrastruktury drogowej z pewnością zachęci do wizyt w centrum kolejnych konsumentów, którzy zostaną z nami na dłużej – mówi Tomasz Boenke, dyrektor centrum handlowego Dekada Olsztyn.

W obszarze bezpośredniego pieszego dostępu do centrum Dekada znajduje się 54 tys. mieszkańców, a do 30 minut jazdy samochodem liczba ta rośnie już do 230 tys. Rynek handlowy administracyjnej stolicy województwa warmińsko – mazurskiego ma wpływ na cały region i jest zasobny pod względem siły nabywczej, która stanowi ponad 115 proc. średniej krajowej. Zarówno Olsztyn jak i całe województwo warmińsko-mazurskie notują sukcesywny wzrost zatrudnienia i wynagrodzeń przy jednoczesnym spadku liczby bezrobotnych.

Atut podsumowuje pierwsze półrocze działalności

22/05/2018
dodany przez Admin Admin

Mija pierwsze półrocze działalności centrum handlowego Atut przy ul. Grażyny w Krakowie. Najnowszy obiekt inwestora i dewelopera KG Group otwarty pod koniec listopada 2017 roku został świetnie przyjęty przez mieszkańców dzielnicy Prądnik Biały, którzy chwalą go za bardzo dobrze skonstruowaną ofertę handlową i układ wejść bezpośrednio z ulicy. – Jest idealny na wygodne i szybkie zakupy – podkreślają.

Wszystkie obiekty Atut zostaną zaprezentowane podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018

Dla mieszkańców miast, których największą bolączką jest deficyt czasu, osiedlowe centrum handlowe jest rozwiązaniem idealnym. Nowoczesne centrum handlowe typu convenience przy ul. Grażyny w Krakowie zapewnia dostęp nie tylko do podstawowego asortymentu i usług, ale także produktów wyposażenia domu, mody i gastronomii. Zarówno oferta jak i format obiektu gwarantują wysoki standard zakupów i dostępność w równym stopniu dla klientów poruszających się pieszo, transportem publicznym czy własnym samochodem. Dodatkową zaletą jest położenie centrum przy jednej z głównych arterii miasta, będącej trasą wylotową w kierunku Warszawy, Katowic i Sandomierza, doskonała komunikacja miejska z dzielnicą Nowa Huta i ścisłym centrum miasta oraz sąsiedztwo jednego z największych krakowskich targowisk o wieloletniej tradycji kupieckiej – Placu Imbramowskiego.

– Niewielkie formaty osiedlowych centrów handlowych to formuła, która cieszy się dużą popularnością wśród klientów, ale jest też atrakcyjną lokalizacją dla najemców, którzy doceniają szeroki podstawowy zasięg oddziaływania i perspektywiczne lokalizacje – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.

Dzielnica Prądnik Biały, w której znajduje się Atut zajmuje pierwsze miejsce pod względem liczby ludności w Krakowie – mieszka tu ponad 72 tys. potencjalnych klientów znajdujących się w bezpośrednim zasięgu pieszym. Jednocześnie obszar wciąż nie jest gęsto zaludnioną dzielnicą miasta i nadal stanowi bardzo atrakcyjną lokalizację mieszkaniową – obok istniejących już kilkunastu dużych osiedli mieszkaniowych powstawać tu będą kolejne inwestycje deweloperskie, a tym samym wzrośnie liczba osób znajdujących się w zasięgu CH Atut – ocenia Krzysztof Gaczorek.

Obok lokalizacji, dogodnego układu przestrzennego i rozmieszczenia sklepów jako jeden z najważniejszych czynników decydujących o wyborze centrum handlowego Polacy wymieniają dostępność ulubionych marek. Na 3,5 tys. mkw. GLA dwupoziomowego CH Atut przy ul. Grażyny klienci mają do dyspozycji sklep sieci Rossmann, Biedronka , oraz aptekę Ziko. Ofertę uzupełnią sieci dyskontowe KiK oraz Pepco. Nie zabrakło tu także punktów sieci Tabak i 4Tel oraz piekarni Buczek.

– Jest idealny na wygodne i szybkie zakupy. W jednym miejscu znajduje się właściwie wszystko, czego potrzebuję. Nie muszę już chodzić po całym osiedlu i zaglądać czy jechać do galerii. Wszystko mam w pobliżu w jednym miejscu – mówi Anna Banachowicz, mieszkanka dzielnicy Prądnik Biały.

Sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców. Za komercjalizację obiektów odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Molton otworzy salon w Silesia Outlet

21/05/2018
dodany przez Admin Admin

Polska marka Molton wzmocni segment modowy w centrum wyprzedażowym Silesia Outlet. Salon oferujący nowoczesną i elegancką modę premium dla Pań zajmie w gliwickim outlecie powierzchnię ponad 100 mkw.

Silesia Outlet w Gliwicach na Górnym Śląsku realizuje firma 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a komercjalizuje BOIG Property Consulting. Otwarcie obiektu nastąpi wiosną 2019 roku.

Obecna na rynku od prawie 30 lat rodzima marka Molton tworzy ponadczasowe kolekcje ubrań i dodatków dla wymagających kobiet. Pierwszy sklep marki powstał w 1989 roku, obecnie posiada ponad 30 salonów w największych miastach i prestiżowych centrach handlowych.

– Bardzo dbamy o spójność naszego wizerunku i usytuowanie salonów w najlepszych lokalizacjach w otoczeniu marek modowych klasy premium. Największe centrum wyprzedażowe na Górnym Śląsku to doskonała lokalizacja i ogromny potencjał sprzedażowy, jesteśmy przekonani, że nasza oferta spotka się z dużym zainteresowaniem klientek, dla których otworzymy tu nasz salon. Wystrój salonu utrzymany zostanie w charakterze marki Molton – jasne, kobiece i przestronne wnętrza pozwolą łatwo odnaleźć się w kolekcji i dokonać zakupów w przyjaznej atmosferze – mówi Marta Sinior, Koordynator ds. Marketingu i PR.

Marka Molton dołączyła do tenant mixu tworzącego pierwszy etap projektu z około 70 sklepami o powierzchni najmu 12 tys. mkw. W drugiej fazie powstanie kolejnych ponad 50 sklepów o powierzchni 8 tys. mkw., a łączna powierzchnia Silesia Outlet wyniesie blisko 20 tys. mkw. GLA z ponad 120 salonami znanych i cenionych marek. Swoje sklepy otworzą tu m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Diverse, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano i Symbiosis. Sektor usługowy reprezentowany będzie m.in. przez restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumerię Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Budowa obiektu ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalny wykonawca, firma Erbud SA. zapewnia, że najpóźniej w lipcu br. pierwsza faza obiektu znajdzie się pod dachem, a jego otwarcie zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Za proces komercjalizacji odpowiada BOIG Property Consulting.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od ponad 15 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

PKO BP wzmocni segment usług w Galerii Zaspa

16/05/2018
dodany przez Admin Admin

Galeria Zaspa w Gdańsku poszerza swoją ofertę usługową. Do grona najemców centrum dołączy bank PKO BP, który otworzy swoją placówkę na początku czerwca b.r.

PKO BP zajmie lokal o powierzchni 222 mkw., zlokalizowany na parterze obiektu, z bezpośrednim wejściem wprost z parkingu. Otwarcie zaplanowane jest na początek czerwca b.r. Placówka zaoferuje swoim klientom bogaty zakres produktów bankowych i finansowych, w tym między innymi profesjonalne doradztwo kredytowe, inwestycyjne oraz ubezpieczeniowe.

Tenant mix Galerii Zaspa

– Pozyskując nowych najemców do Galerii Zaspa dbamy nie tylko o rozwijanie ciekawej oferty handlowej, która zaspokaja codzienne, najważniejsze potrzeby, ale systematycznie rozwijamy też segment usług, kierując się komfortem i wygodą naszych klientów. Dążymy do tego, by odwiedzający nas mogli załatwić możliwie jak najwięcej spraw podczas jednej wizyty. Mamy nadzieję, że obecność banku PKO BP, który jest pierwszym najemcą z tego segmentu w naszym centrum, jeszcze bardziej ułatwi naszym klientom codzienne zakupy podczas wizyt w Galerii Zaspa. Cieszymy się też, że zaufała nam kolejna marka, będąca uznanym i doskonale rozpoznawalnym podmiotem na polskim rynku – komentuje Michał Najgrodzki, Head of Asset Management Grupy Capital Park, zarządcy i właściciela Galerii Zaspa.

Obecność PKO BP, będącego pierwszym bankiem w ofercie Galerii Zaspa, znacząco wzmocni segment usługowy centrum. Współtworzą go m.in. kantor wymiany walut, salon fryzjerski Akcja Cięcie, kwiaciarnia Kfiaciarnia, punkt Foto Bravo, Laboratorium Diagnostyczne Synevo, beauty bar Nails Art, Perfekt GSM, oraz punkt drobnych napraw i dorabiania kluczy Wal-Tom.

8,7 tys. mkw. GLA w Galerii Zaspa

Galeria Zaspa oferuje 8,7 tys. mkw. powierzchni, na której działają 34 sklepy oraz punkty usługowe i gastronomiczne, prowadzone zarówno przez znane sieciowe marki: supermarket Intermarche, drogeria Rossmann, salon Euro RTV ADG, restauracja Domino’s Pizza, dyskonty Textil Market oraz Pepco, cukiernia Sowa, salon prasowy Inmedio oraz przez lokalnych najemców: piekarnię Szydłowski, butik modowy Exxelent, sklep zoologiczny ZOO Karina czy sklep kolonialny Camellia.

Galeria Zaspa (dawniej: ETC Gdańsk) to centrum handlowe, które dzięki współpracy Capital Park oraz Akron Group zostało gruntownie zmodernizowane w latach 2015/16. Zakres prac, które zakończyły się 22 kwietnia 2016 r. obejmował m.in. stworzenie nowej elewacji, zmianę układu komunikacyjnego, wzmocnienie konstrukcji budynku, przystosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz rodzin z dziećmi. Wydobyte zostały także akcenty architektoniczne, nawiązujące do dawnego przeznaczenia budynku galerii – hangaru lotniczego.

Galeria Zaspa (dawne ETC Gdańsk) to centrum handlowe zlokalizowane w gdańskiej dzielnicy Zaspa.

Wmurowanie kamienia węgielnego pod budowę Silesia Outlet w Gliwicach

15/05/2018
dodany przez Admin Admin

W Gliwicach powstaje największe centrum wyprzedażowe na Górnym Śląsku – Silesia Outlet. Na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych marek odzieżowych oraz obuwniczych. Obiekt będzie realizowany w dwóch fazach. Otwarcie fazy pierwszej o powierzchni 12 tys. mkw. GLA zaplanowano na wiosnę 2019 roku. 16 maja br. wmurowany zostanie symboliczny kamień węgielny.

Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Generalnym wykonawcą obiektu jest firma Erbud SA. Projekt przygotowało biuro architektoniczne IMB Asymetria. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.