Handy Bolesławiec przyciąga znane marki

08/03/2018
dodany przez Admin Admin

RTV Euro AGD dołączyło do grona najemców centrum handlowego typu convenience pod nazwą Handy w Bolesławcu, realizowanego przez Redmond Development.

Za komercjalizację inwestycji odpowiada BOIG, Blue Ocean Investment Group. RTV Euro AGD zajmie lokal o powierzchni ok. 500 mkw. - Miło nam powitać RTV Euro AGD w naszej inwestycji. Wierzymy, że sąsiedztwo restauracji McDonalds przyciągnie klientów mieszkających w promieniu 20 min jazdy samochodem, oraz obecność tak silnej marki jak RTV Euro AGD dodatkowo zwiększy atrakcyjność lokalizacji - mówi Justin Pearce, prezes Redmond Development.

- Położenie centrum handlowego Handy w strefie wzmożonego ruchu samochodowego i w uznanej okolicy handlowej pozwala nam oczekiwać dużego przepływu klientów naszym sklepie. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Redmond Development oraz BOIG podczas realizacji tego projektu – mówi Tomasz Siedlecki, dyrektor marketingu, RTV Euro AGD.

- BOIG widzi wielki potencjał w połączeniu silnej lokalizacji przy najważniejszym rondzie w centrum miasta i ciekawym miksem najemców. McDonald's generuje świetny ruch jako operator gastronomiczny, EURO to silny gracz na rynku pod kątem sprzedaży. Obecnie finalizujemy umowy z operatorami, którzy jeszcze bardziej zaskoczą klientów swoją ofertą, a którzy nie są obecni na tym rynku – dodaje Radosław Gadomski, Commercial Director firmy BOIG, odpowiedzialnej za proces komercjalizacji obiektu Handy w Bolesławcu.

Metropolitan Outlet Bydgoszcz zmienia właściciela

07/03/2018
dodany przez Admin Admin

Metropolitan Investment podpisała umowę przedwstępną na zakup realizowanej przez Carrefour Polska inwestycji - Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Nowy inwestor będzie odpowiadał za dalszą realizację, w tym budowę oraz zarządzanie projektem.

Metropolitan Outlet Bydgoszcz to nowoczesny kompleks handlowo-usługowy, łączący w sobie przestrzeń outletu z hipermarketem Carrefour. Obiekt wpisuje się w zapotrzebowanie lokalnego rynku oraz preferencje zakupowe mieszkańców województwa kujawsko-pomorskiego.

Dotychczas za realizację inwestycji odpowiadała firma Carrefour Polska. W związku z podpisaniem umowy przedwstępnej, Metropolitan Investment będzie kontynuował realizację inwestycji, w tym budowę oraz zarządzanie obiektem. Za komercjalizację i najem powierzchni obiektu odpowiadać będzie The Blue Ocean Investment Group (BOIG).

- Doskonała analiza specyfiki danego miasta, potencjału zakupowego jego mieszkańców i ich zachowań konsumenckich sprawia, że obiekty Metropolitan Investment spełniają oczekiwania najemców oraz społeczności lokalnej. Centra wyprzedażowe to naturalna odpowiedź na zmieniające się potrzeby klientów. Dostrzegamy potencjał tego typu obiektów, dlatego zdecydowaliśmy się na zainwestowanie w rozwój bydgoskiego projektu – mówi Łukasz Włodarczyk, prezes zarządu Metropolitan Investment.

Rozpoczęcie budowy Metropolitan Outlet Bydgoszcz zaplanowane jest na II kwartał 2018 roku.

Multibrandowy najemca w Silesia Outlet

05/03/2018
dodany przez Admin Admin

Wzbogaca się grono najemców powstającego w Gliwicach centrum wyprzedażowego Silesia Outlet. Lokal o powierzchni 200 mkw. zajmie multibrandowy koncept Symbiosis.

Właścicielem salonów Symbiosis jest Marketing Investment Group.

– Silesia Outlet to odpowiednie miejsce dla marek z segmentu premium fashion, dlatego zdecydowaliśmy się otworzyć salon obuwniczy Symbiosis właśnie w tym obiekcie. Usytuowanie Silesia Outlet tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław w okolicy ruchliwego węzła Gliwice-Bojków z pewnością zapewni obiektowi niesłabnący footfall, a szeroka, atrakcyjna cenowo oferta marek i sklepów lojalnych klientów – mówi Dariusz Kozorowski, Leasing & Franchising Manager w Marketing Investment Group. – W multibrandowym sklepie Symbiosis klienci Silesia Outlet znajdą szeroki wybór obuwia topowych marek, takich jak Lacoste, Timberland, Tommy Hilifiger, Guess czy Ecco. W salonach Symbiosis sprzedajemy najwyższej jakości obuwie dedykowane kobietom, mężczyznom oraz dzieciom – dodaje Dariusz Kozorowski.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano oraz Only. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumeria Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

Dekada dostrzega przestrzeń dla nowych projektów

01/03/2018
dodany przez Admin Admin

Z najnowszego raportu Colliers International wynika, że na koniec 2017 roku poziom nasycenia nowoczesną powierzchnią centrów handlowych wyniósł 301 mkw. na tysiąc mieszkańców. Największy wskaźnik zanotowano w aglomeracjach i dużych miastach. Jak zaznacza Aleksander Walczak, prezes zarządu Dekada SA., zagęszczenie powierzchnią handlową w Polsce rośnie z roku na rok i wkrótce może dotyczyć także średnich i małych miast.

– Duże nasycenie w aglomeracjach i dużych miastach spowodowało kilka lat temu zainteresowanie deweloperów miastami od 100 do 200 tys. mieszkańców. Z tego powodu, obecnie w wielu z tych lokalizacji rynki handlowe również są już nasycone. Nadal mamy jednak kilkudziesięciotysięczne miejscowości, gdzie istnieje obszar do działania. Oceniam, że jest to praca i inwestycje na najbliższe 2-3 lata. W takich miejscowościach powstają także najnowsze projekty Dekady – komentuje Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

W sercu 50-tysięcznej Nysy powstanie nowoczesna dwupoziomowa galeria handlowa. W obiekcie znajdzie się ok. 80 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie, a także strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dekada Nysa powstanie w ramach projektu rewitalizacyjnego. W elewację budynku wkomponowane zostanie historyczne ogrodzenie XIX-wiecznej Gazowni Miejskiej. Rozpoczęcie budowy planowane jest na wiosnę 2018 roku.

Dekada wybuduje także obiekty w Mińsku Mazowieckim i Koninie. Powstaną tam zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne. Projekty realizowane są we współpracy z PKP SA i jej spółką zależną XCity Investment. Budowa Dekady Konin ruszy wiosną, a Dekady w Mińsku Mazowieckim jesienią br.

– Polski rynek nowoczesnych powierzchni handlowych zdominowany jest przez tradycyjne centra handlowe. W 2017 roku stanowiły one ponad 80 proc. całkowitej podaży. Nie przeszkadza to jednak w rozwoju mniejszych formatów. Odpowiedzią na aktualne oczekiwania klientów są projekty wielofunkcyjne, łączące handel z komunikacją. Zakupy przy okazji pobytu na dworcu, powrotu z pracy, szkoły czy podróży turystycznej są bardzo wygodne i oszczędzają czas. W Europie Zachodniej właściwie przy każdym dworcu istnieje dużo możliwości robienia zakupów czy skorzystania z usług, w Polsce ten rynek także bardzo dobrze się rozwija – mówi A. Walczak.

W ramach Dekady w Mińsku Mazowieckim powstanie obiekt handlowy typu strip mall połączony z nowymi dworcami: kolejowym i autobusowym, które łącznie obsłużą rocznie około 2 mln pasażerów. Galeria handlowa w Koninie także będzie połączona z dworcami kolejowym i autobusowym, które obsługiwać będą 1 mln pasażerów rocznie.

Jak wynika z opinii ekspertów rynku handlowego, rosnące nasycenie sprawia, że równocześnie spada podaż nowej powierzchni handlowej. W minionym roku dostarczono na rynek o ok. 15 proc. mniej niż w roku 2016 nowoczesnej powierzchni centrów handlowych, na znaczeniu zyskują za to rozbudowy istniejących projektów, które stanowiły ok. 16 proc. nowo dostarczonej powierzchni w 2017 roku.

– Wysokie nasycenie galeriami handlowymi sprawia, że inwestowanie w modernizacje i rozbudowy stało się dużo korzystniejsze niż budowanie nowych obiektów. My również stawiamy na rozbudowy i poszerzanie oferty handlowo-usługowej już istniejących galerii handlowych. Obecnie trwają prace przy centrum Dekada w Grójcu, które jeszcze w tym roku powiększy się o 3 tys. mkw. Planujemy również rozbudowy galerii w Skierniewicach, Sieradzu, Żyrardowie i Olsztynie – podsumowuje Aleksander Walczak.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Za komercjalizację obiektów Dekada odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Rusza kolejny etap budowy Tkalni

28/02/2018
dodany przez Admin Admin

Inwestor centrum handlowo – rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach podpisał ze spółką Awbud list intencyjny dotyczący generalnego wykonawstwa obiektu.

Awbud jako generalny wykonawca zrealizuje centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia w Pabianicach. Prace będą prowadzone w systemie design and build (zaprojektuj i wybuduj). Firmie został przekazany plac budowy i może ona przystąpić do realizacji prac projektowych, robót fundamentowych, ziemnych i odwodnieniowych.

– Cieszymy się z zaufania jakim obdarzył nas inwestor centrum handlowego Tkalnia w Pabianicach. To wyjątkowy projekt wiążący się z rewitalizacją historycznych budynków, który odmieni miasto, dlatego tym bardziej jesteśmy zadowoleni, że możemy być jego częścią – mówi Michał Wuczyński, prezes Awbud S.A.

Centrum handlowo – rozrywkowe Tkalnia powstaje na terenie dawnej fabryki włókienniczej Krusche & Ender przy ulicy Grobelnej 8. Obiekt stanie w bezpośrednim sąsiedztwie zrewitalizowanych budynków pofabrycznych. Tkalnia, położona w centrum miasta, między starym a nowym rynkiem będzie nie tylko głównym punktem na handlowej mapie miasta, ale także pozwoli mieszkańcom Pabianic na ciekawe spędzenie czasu dzięki urozmaiconej ofercie handlowo-rozrywkowej.

– Jestem zadowolony, że doszliśmy do porozumienia i to właśnie Awbud będzie odpowiadał za prace budowlane w Tkalni. Budowa jest zaplanowana na około dwanaście miesięcy. Równolegle prowadzimy rozmowy z kolejnymi najemcami zainteresowanymi ulokowaniem się w Tkalni, pracujemy także nad dodatkowymi atrakcjami, z których będą mogli korzystać klienci po otwarciu centrum – mówi Adrian Majsterek, inwestor centrum handlowego Tkalnia w Pabianicach.

Powierzchnia najmu w obiekcie wyniesie około 14 tys. mkw. GLA. Wśród planowanych 40 sklepów znajdą się m.in. salony Smyk, Empik, CCC, Hebe, Pepco, Kik, Martes Sport, Media Expert a także Helios, który otworzy pierwszy w mieście multipleks. Dla wygody klientów inwestor zaplanował także 230 miejsc parkingowych. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Luksusowe marki w Silesia Outlet

22/02/2018
dodany przez Admin Admin

Oferta modowa Silesia Outlet sukcesywnie się powiększa. W gronie najemców znalazło się już wiele atrakcyjnych marek z segmentu fashion, m. in. Guess, Umbro, Pierre Cardin, Vistula i Wólczanka, Lavard, Lancerto, Kazar, Venezia i Unisono.

Silesia Outlet w Gliwicach to największy obiekt wyprzedażowy powstający na Górnym Śląsku. Inwestorem jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku. – Jak potwierdzają raporty, z roku na rok rośnie liczba zamożnych Polaków, których siła nabywcza napędza rynek dóbr luksusowych. Segment luksusowej odzieży, obuwia i akcesoriów stanowi drugą największą część tego rynku w Polsce. Jesteśmy przekonani, że obecność ekskluzywnych brandów w gronie najemców Silesia Outlet sprawi, że tenant mix obiektu będzie bardzo interesujący dla mieszkańców Gliwic i okolic oraz przyciągnie grono lojalnych klientów. Negocjujemy kolejne, atrakcyjne marki dla centrum – mówi Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass, Volcano oraz Only. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. restauracje Olimp i Mia Pizza, Lodowa Manufaktura Lovit, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumeria Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie Silesia Outlet zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

Dekada umacnia pozycję. Nowe inwestycje w Koninie i Mińsku Mazowieckim

20/02/2018
dodany przez Admin Admin

Najnowsze inwestycje spółki Dekada są kontynuacją strategii, którą spółka realizuje od rozpoczęcia działalności na polskim rynku nieruchomości w 2011 roku. W ciągu 7 lat otwartych zostało 11 obiektów pod wspólną marką Dekada, a spółka efektywnie buduje pozycję lidera budowy centrów handlowych typu convenience i rozwija portfolio obiektów. W planach Dekady na 2018 rok jest budowa 3 nowoczesnych obiektów handlowych w Nysie, Koninie i Mińsku Mazowieckim.

Budowa wpisanej w historyczny charakter okolicy, dwupoziomowej śródmiejskiej galerii handlowej Dekada w Nysie ruszy już w I połowie tego roku, a jej otwarcie planowane jest w 2019 roku. W obiekcie o powierzchni najmu 19 tys. mkw., zlokalizowanych zostanie ok. 80 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie, a także strefa rozrywki z 4-salowym multiplexem kinowym.

Wielobryłowa nowoczesna konstrukcja budynku galerii połączona zostanie z historycznym ogrodzeniem XIX-wiecznej Gazowni Miejskiej. Powstanie także szklany pasaż z zachowaną przedwojenną kostką granitową, a nowoczesne rozwiązania architektoniczne z zastosowaniem stali patynowanej i „zielonych ścian” dodadzą obiektowi awangardowego charakteru.

Nowo powstające obiekty w Koninie i Mińsku Mazowieckim połączą funkcje komunikacyjne i handlowe. Układ funkcjonalny obiektu strip mall zintegrowany zostanie z powstającymi w ramach inwestycji dworcami kolejowymi i autobusowymi. Mińska Dekada zlokalizowana zostanie w ścisłym centrum miasta, a nowe dworce obsłużą rocznie ok. 2 mln pasażerów. Z kolei dworce PKP i PKS powstające w centrum Konina mają obsłużyć ponad 1 mln pasażerów. Oba projekty będą realizowane we współpracy z PKP SA i jej spółką zależną XCity Investment.

Inwestycje komercyjne zintegrowane z dworcami zapewniają wysoki footfall i współczynnik konwersji, a tym samym wyższe wyniki sprzedaży najemcom. Wytrwale realizowana idea promocji nowoczesnego handlu w centrach miast, wysokiej jakości powierzchnia handlowa i funkcjonalność obiektów umacniają pozycję Dekady i procentują rosnącym zainteresowaniem najemców. Nowe obiekty są już dziś skomercjalizowane na poziomie 60-80 proc. a do grona najemców dołączają kolejne znane i mocne marki. Tylko w pierwszej połowie stycznia 2018 roku spółka podpisała umowy najmu na ponad 2100 mkw. GLA, min. z liderem rynku księgarskiego, siecią Empik, która pojawi się w 3 nowopowstających obiektach oraz rozbudowywanej Dekadzie w Ciechanowie, siecią RTV Euro AGD z salonem o pow. 660 mkw. w Dekadzie Nysa czy Deichmann z lokalem o powierzchni ponad 400 mkw. w Mińsku Mazowieckim. To kolejne umowy na duży metraż w najnowszych inwestycjach spółki, lokale o powierzchni 200 mkw. -1 tys. mkw. zajmą w nich m.in. sieci CCC, Martes Sport, 4F i Rossmann.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Ciechanowie, Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Za proces komercjalizacji obiektów Dekada odpowiada BOIG Property Consulting.

Silesia Outlet rozbudowuje strefę usług

15/02/2018
dodany przez Admin Admin

Obok szerokiej oferty modowej w centrum wyprzedażowym Silesia Outlet powstanie także bogata strefa usług. Silesia Outlet w Gliwicach to największy obiekt wyprzedażowy powstający na Górnym Śląsku. Inwestorem jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

W strefie usług gliwickiego Silesia Outlet znajdą się m. in.: restauracje Olimp i Mia Pizza, biuro podróży Sun-Way Travel, salon prasowy Tabak, punkt serwisujący telefony komórkowe 4Tel, salonik Lotto, perfumeria Amora oraz salon optyczny Soczekwki24.

– W centrach wyprzedażowych ofertę uzupełniającą zapewniają coraz częściej pojawiające się restauracje i kawiarnie, kioski i usługi. Marki gastronomiczne i usługowe zwiększają atrakcyjność obiektu i podnoszą komfort zakupów. Najemcy z tych segmentów zazwyczaj nie mogą pozwolić sobie na tak dużą obniżkę cen jak w przypadku sklepów modowych, natomiast stanowią atrakcyjne dla klienta dopełnienie oferty obiektu outletowego i również osiągają satysfakcjonujące wyniki finansowe. W Silesia Outlet systematycznie budujemy funkcjonalną i zróżnicowaną strefę usług, która odpowie na wszystkie potrzeby klientów – komentuje Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Pepco powiększa lokal i przedłuża umowę z Dekadą Kraków

13/02/2018
dodany przez Admin Admin

Pepco, europejska sieć dyskontowa, przedłużyła umowę najmu w centrum handlowym Dekada w Krakowie. Dodatkowo lokal Pepco zostanie powiększony o ponad 140 mkw. Za komercjalizację Dekady Kraków odpowiada BOIG Property Consulting.

– Od początku funkcjonowania Pepco w Dekadzie Kraków, nasz sklep cieszy się dużą popularnością i jest odwiedzany przez coraz większą liczbę lojalnych klientów. Stąd decyzja o prolongacji na kolejnych 5 lat i powiększeniu salonu Pepco o ponad 140 mkw. Cieszymy się, że szeroka oferta Pepco będzie nadal dostępna w centrum handlowym odznaczającym się zaufaniem klientów i mocną pozycją na lokalnym rynku – mówi Katarzyna Wilczewska, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Pepco.

Pepco to samoobsługowe sklepy dyskontowe oferujące odzież dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. Obecna powierzchnia sklepu Pepco w Dekadzie Kraków to 335 mkw., po powiększeniu lokal zajmie ponad 475 mkw. Powiększony sklep zostanie otwarty w maju br. Dekada Kraków to centrum handlowe w formacie convenience, przeznaczone do wygodnych, codziennych zakupów. Doskonała lokalizacja przy ul. Stojałowskiego 6, wśród dużych osiedli mieszkaniowych i domów jednorodzinnym czyni obiekt przyjaznym okolicznym mieszkańcom. Na powierzchni najmu 3,4 tys. mkw. znajduje się 15 lokali, galeria dysponuje także parkingiem na 100 miejsc.

Wśród najemców Dekady Kraków oprócz sklepu Pepco znajduje się m. in. supermarket Carrefour, Empik, Rossmann, Apteka Dbam o Zdrowie, Dominos Pizza, Kärcher, Pralnia Laguna, optyk Contempo, eSmoking, Wakacje.pl, PKO BP, Diagnostyka oraz przedszkole Happy Kids. Krakowska Dekada to obiekt typu strip mall – jednopoziomowe centrum podzielone na moduły, z wejściami bezpośrednio z parkingu, co dodatkowo usprawnia robienie zakupów. Odpowiednio dobrany mix najemców, dobra lokalizacja i duży potencjał okolicznych osiedli to czynniki decydujące o powodzeniu tej inwestycji.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce.

Gniezno z nowym projektem handlowym

12/02/2018
dodany przez Admin Admin

Postępuje budowa i komercjalizacja nowego obiektu handlowego w Gnieźnie. Na powierzchni blisko 2 tys. mkw. Pasażu Gniezno znajdzie miejsce m.in. pierwszy w mieście salon Smyk oraz jeden z pierwszych sklepów sieci Dealz w Polsce.

Inwestor obiektu, N Group Development Sp. z o.o. planuje otwarcie obiektu już jesienią tego roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Pasaż Gniezno zlokalizowany zostanie przy ul. Gdańskiej w bezpośrednim sąsiedztwie Galerii Gniezno oraz sklepu Castorama. To ważne punkty handlowe na mapie miasta, a nowy obiekt uzupełni ich ofertę o nowe sklepy, które staną się dodatkowym magnesem dla klientów. Tenant mix Pasażu Gniezno stworzą salony liderów rynku w swoich kategoriach, wśród nich m.in. sieć specjalistycznych sklepów dla dzieci Smyk z salonem o powierzchni 500 mkw. Będzie to pierwszy sklep marki w Gnieźnie.

– Obecność naszego sklepu w Pasażu Gniezno to kolejny krok Grupy Smyk, który zbliża nas do klientów w mniejszych miastach i jest elementem szerszej strategii rozwoju Firmy. Mieszkańcy Gniezna już wkrótce będą mogli cieszyć się z szerokiej oferty dostępnej dla naszych klientów – mówi Marek Janeczko, Członek Zarządu Grupy Smyk.

Na lokalizację swojego sklepu w gnieźnieńskim obiekcie zdecydowała się także wchodząca na polski rynek sieć Dealz. Marka z sukcesem działa w Irlandii, Francji i Hiszpanii oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland i oferuje szeroki asortyment produktów przemysłowych, akcesoriów domowych i dekoracyjnych, artykuły drogeryjno-kosmetyczne oraz spożywcze w bardzo konkurencyjnych cenach. W Pasażu Gniezno otworzy salon o powierzchni 607 mkw.

Kolejny swój salon w mieście otworzy także polska sieć RTV Euro AGD działająca na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego, gospodarstwa domowego i RTV, która w Pasażu Gniezno zajmie lokal o powierzchni 510 mkw.

Zainteresowanie najemców nowym projektem nie słabnie, obecnie trwają rozmowy z najemcami zainteresowanymi zajęciem ostatniego wolnego lokalu o powierzchni ponad 200 mkw., który wpisze się w strukturę tworzonego tenant mixu i stworzy kompleksową ofertę handlową Pasażu Gniezno, zapewniając klientom możliwość zrobienia wygodnych zakupów w jednym miejscu. Dogodne usytuowanie obiektu i przepływ konsumentów zapewniający wysoką odwiedzalność to doskonałe rozwiązanie dla najemców poszukujących atrakcyjnych lokalizacji z dużym potencjałem.

– Niewielkie formaty handlowe cieszą się dużą popularnością zarówno wśród konsumentów jak i najemców. Przy odpowiednio skonstruowanym tenant mixie optymalnie dopełniają ofertę funkcjonujących w okolicy obiektów handlowych i pozwalają szybko i wygodnie zaspokoić potrzeby zakupowe klientów. Poprzez dobór najemców w Pasażu Gniezno chcemy wypełnić niszę istniejącą na lokalnym rynku, a jednocześnie umożliwić najemcom zaistnienie w atrakcyjnej i dynamicznie rozwijającej się przestrzeni rynku obiektów handlowych w mniejszych miastach – mówi Jan Wciślak, Associate Director BOIG.

Pasaż Gniezno to najnowsza inwestycja spółki N Group Development Sp. z o.o. Oferuje blisko 2 tys. mkw. powierzchni handlowej mieszczącej się w centrum Gniezna. Otwarcie Pasażu Gniezno planowane jest w III kwartale 2018 roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada Blue Ocean Investment Group.