Duńska sieć modowa wchodzi do Silesia Outlet

07/02/2018
dodany przez Admin Admin

Poszerza się grono najemców Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego powstającego na Górnym Śląsku. Tenant mix wzmocni marka odzieżowa Only, należąca do międzynarodowej grupy odzieżowej Bestseller. Salon zajmie lokal o powierzchni ponad 200 mkw. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Widzimy cały czas duży potencjał na Śląsku. Ponadto rynek w Polsce jest jeszcze nienasycony outletami i uważamy, że nowy outlet w tak dużej konurbacji sprawdzi się rewelacyjnie – mówi Agnieszka Ulianiuk, Retail Finance Controller Manager, Bestseller Retail Sp. z o. o. – Mam nadzieję, że powstanie park handlowy, który przyciągnie klientów nie tylko z Gliwic, ale również z okolic. Ludzie poza zakupem żywności w Auchan będą mieli okazję znaleźć bogatą ofertę odzieżową w bardzo konkurencyjnych cenach, dzięki czemu zaoszczędzą czas i pieniądze. Powstanie bardzo korzystna synergia. Warunkiem powodzenia muszą być bardzo dobre akcje promujące centrum i przyciągające klientów, a także ciekawe oferty outletowe u każdego najemcy. W salonie Only poza kolekcją skierowaną do kobiet i nastolatek, mężczyźni i dzieci będą mogli również znaleźć coś dla siebie. Ponadto oferta będzie w bardzo konkurencyjnych cenach i co najważniejsze będzie odzwierciedlała trendy modowe – dodaje A. Ulianiuk.

Marka Only powstała w Danii w 1995 roku. Za rozwój brandu w Polsce odpowiada firma Bestseller Retail Sp. z o. o. Ubrania marki Only adresowane są przede wszystkim do młodych kobiet. W ofercie dostępny jest również asortyment męski oraz dziecięcy.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Cross Jeans, Pepe Jeans, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass i Volcano oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, a za komercjalizację obiektu odpowiada Grupa BOIG.

Postępy w rozbudowie Dekady Grójec

06/02/2018
dodany przez Admin Admin

Spółka Dekada SA realizuje rozbudowę centrum handlowego w Grójcu. Ponad 3 tys. mkw. GLA dobudowanej części zajmie m. in. Jysk, Takko Fashion oraz marka Martes Sport przenosząca się do lokalu o większej powierzchni. Otwarcie rozbudowanego obiektu zaplanowano w połowie 2018 roku.

Dekada Grójec to nowoczesne centrum handlowe przystosowane do szybkich i wygodnych zakupów, liczące obecnie 5,7 tys. mkw. GLA. Po rozbudowie obiekt osiągnie łączną powierzchnię najmu 8,7 tys. mkw., a ilość dostępnych lokali wzrośnie z 17 do 23.

Prace przy rozbudowie rozpoczęły się w sierpniu 2017 roku.

– Firma eRSbet z Nowego Sącza, która jest generalnym wykonawcą rozbudowy, wykonała już najważniejsze elementy konstrukcyjne budynku. Na najbliższy czas zaplanowano m. in. montaż konstrukcji stalowej ścian i dachu oraz pokrycie dachu. W kolejnym etapie będzie zabudowa ścian oraz montaż fasady aluminiowo-szklanej. W późniejszej fazie wykonane zostaną prace związane z układem drogowym i parkingami. Zadbamy również o plac i zieleń wokół obiektu – mówi Michał Belta, Dyrektor Galerii Handlowej Dekada Grójec.

W rozbudowanej części Dekady Grójec pojawią się m.in. Jysk, który otworzy salon o powierzchni 1 180 mkw., niemiecka sieć dyskontowa Takko Fashion, która zajmie lokal o powierzchni ponad 460 mkw. oraz powiększony sklep Martes Sport. Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting.

– Otwarta prawie 5 lat temu Dekada Grójec szybko przyjęła się na lokalnym rynku, stając się obiektem bardzo dobrze prosperującym, chętnie i często odwiedzanym przez mieszkańców miasta i okolic. Obroty najemców rosną z roku na rok – w 2017 roku wzrosły o ponad 11 proc. w porównaniu z 2016 – mówi Aleksander Walczak, prezes spółki Dekada SA. – Ponieważ chcemy zaproponować mieszkańcom jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę, a najemcom miejsce handlu o wysokim potencjale sprzedażowym, podjęliśmy decyzję o rozbudowie grójeckiej Dekady – dodaje A. Walczak.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Dealz debiutuje na polskim rynku przy współpracy z BOIG

05/02/2018
dodany przez Admin Admin

The Blue Ocean Investment Group odpowiada za pierwszą na polskim rynku umowę sieci Dealz, działającej w Irlandii, Francji i Hiszpanii, oraz w Wielkiej Brytanii pod marką Poundland. Nowa marka oficjalnie zadebiutuje w naszym kraju już 9 lutego tego roku.

Istniejąca od 2002 roku grupa BOIG w ramach prowadzonej działalności oferuje kompleksowe działania na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od profesjonalnego doradztwa inwestycyjnego, poprzez koordynację prac projektowych i zarządzanie inwestycjami budowlanymi, po usługi komercjalizacji obiektów i zintegrowaną obsługę marketingową. BOIG od lat dynamicznie kształtuje rynek obiektów handlowych w Polsce.

W ciągu 15 lat funkcjonowania na polskim rynku grupa BOIG skomercjalizowała ponad 1 mln mkw. powierzchni handlowych m.in. dla takich obiektów oraz inwestorów jak Capital Park, Gemini Park, Dekada, Focus Mall, centra handlowe Atut, Fashion House Outlets, Ptak Outlet i Silesia Outlet.

Wieloletnia praktyka, mocne zaplecze merytoryczne i wypracowane przez lata relacje pozwalają BOIG tworzyć strategię najmu uwzględniającą potrzeby zarówno najemców jak i właścicieli obiektów. Jako partner BOIG odpowiada za realizację całego procesu komercjalizacji od określenia strategii i konstrukcji tenant mixu obiektu, stawek czynszowych i zwrotu z nieruchomości, przez podpisanie umów najmu, egzekwowanie zobowiązań kontraktowych i aranżację sklepów najemców aż po otwarcie lokalu i dalszą kontynuację strategii rozwoju obiektów wraz z ich zarządcami. Efektywna, zbudowana na doświadczeniu i zaufaniu współpraca znajduje odzwierciedlenie zarówno w dobrych wynikach finansowych obiektów jak i wzrostach obrotów notowanych po stronie najemców. Wynikiem zadowolenia ze strony najemców i wynajmujących są kolejne inwestycje oddawane w ręce zespołu BOIG i kontynuacja współpracy przy kolejnych projektach.

Należące do grupy Capital Park i Akron Group Centrum Handlowe ETC Swarzędz, po zakończonej w IV kwartale 2017 modernizacji, cieszy się wciąż dużym zainteresowaniem najemców, a do ich grona sukcesywnie dołączają nowe marki. Pierwszy sklep Dealz w Polsce, będący jednocześnie pierwszym punktem sieci w Europie Wschodniej, zostanie otwarty w ETC Swarzędz 9 lutego br. W ślad za nim planowane są kolejne otwarcia m.in. w komercjalizowanym również przez BOIG Pasażu Gniezno w Gnieźnie oraz kolejnych miastach regionalnych, m.in. Jarocinie i Kaliszu.

W sklepach Dealz można zakupić m.in. produkty przemysłowe, akcesoria domowe i dekoracyjne, artykuły drogeryjno-kosmetyczne, oraz spożywcze. Polityka marki zakłada oferowanie szerokiego asortymentu w bardzo konkurencyjnych cenach. Wg najnowszych badań Nielsen statystyczny Polak odwiedza dyskonty 13 razy w ciągu miesiąca, podobnie jak małe sklepy spożywcze blisko domu, w których bywamy średnio 12 razy w miesiącu. Robimy zakupy najczęściej w całej Europie, wolimy kupować częściej, polujemy na okazje i chcemy mieć wybór jakościowych produktów w korzystnych cenach. Satysfakcja, że dobrze wydaliśmy nasze pieniądze jest wartością dodaną do koszyka zakupowego.

Silesia Outlet z nowym najemcą modowym

01/02/2018
dodany przez Admin Admin

W Silesia Outlet, centrum wyprzedażowym powstającym na Górnym Śląsku pojawi się popularna marka Pepe Jeans. To obok Cross Jeans, Lee Cooper i Lee Wrangler kolejny salon oferujący w Silesia Outlet odzież jeansową. Inwestorem obiektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Systematycznie poszerzamy ofertę Silesia Outlet o kolejne znane marki, odpowiadając tym samym na potrzeby klientów, oczekujących dostępu do najlepszych sklepów. Tenant mix poszerzamy o brandy, które w tradycyjnych centrach handlowych byłyby poza zasięgiem niektórych Polaków. Jestem przekonany, że szeroka oferta Silesia Outlet, dostępna w wyjątkowych, wyprzedażowych cenach spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców całego Górnego Śląska – mówi Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

Marka Pepe Jeans to niekwestionowany lider zarówno na światowym jak i polskim rynku odzieży denim i casualowej. Propozycja firmy to przede wszystkim odzież jeansowa, spodnie, kurtki, swetry, t-shirty, a także buty, okulary i wiele innych akcesoriów. Nowy sklep w Silesia Outlet zajmie lokal o powierzchni ponad 160 mkw.

Śląsk to region o najwyższym w kraju wskaźniku gęstości zaludnienia wynoszącym 382 osoby/km2. Tak duża koncentracja ludności stwarza ogromny potencjalny rynek zbytu dóbr konsumpcyjnych. Mimo to w regionie brakuje centrum outletowego. Tę lukę doskonale wypełni Silesia Outlet w Gliwicach.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass i Volcano oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Drugi krakowski Atut w budowie

30/01/2018
dodany przez Admin Admin

Postępują prace przy budowie centrum handlowego Atut zlokalizowanego w Krakowie przy ul. Bunscha. Deweloper inwestycji, firma KG Group, planuje otwarcie obiektu w II połowie 2018 roku.

Krakowskie centrum handlowe Atut przy ul. Bunscha zlokalizowane jest w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj, przy osiedlu Europejskim. Klientami centrum będą nie tylko mieszkańcy Ruczaju, usytuowanych jest tu kilka obszarów zabudowań jednorodzinnych: Pychowice, Mochaniec, Skotniki, Kobierzyn. W pobliżu centrum znajduje się także Krakowski Park Technologiczny oraz Kampus Uniwersytetu Jagiellońskiego. Świetna lokalizacja łączy się z dużym catchmentem obiektu. W bezpośrednim pieszym zasięgu obiektu znajduje się 30 tys. osób, ale już do 10 min. jazdy samochodem liczba ta rośnie do 150 tys. potencjalnych klientów.,br>
Koncepcję architektoniczną obiektu opracowało biuro projektowe BRK S.A. z Krakowa, a generalnym wykonawcą jest firma RE-Bau Sp. z o. o.

– Rozpoczęcie robót budowlanych nastąpiło we wrześniu 2017 roku. Wykonano już prace fundamentowe oraz pionowe elementy konstrukcji części dwukondygnacyjnej. Obecnie trwają m. in. prace fundamentowe części jednokondygnacyjnej, rozpoczęto także prace drogowe i sieciowe związane z budową ulicy łączącej ul. Piltza z ul. Czerwone Maki. W najbliższym czasie planujemy m. in. dalsze prace przy części jednokondygnacyjnej – mówi Piotr Wołczański, dyrektor ds. Inwestycji KG Group.

Atut Ruczaj to obiekt handlowy typu convenience, przeznaczony na szybkie i komfortowe zakupy. Na 6,8 tys. mkw. powierzchni najmu zlokalizowanych będzie ok. 13 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 145 pojazdów.

– W bezpośrednim sąsiedztwie Atut Ruczaj nie działa żaden większy obiekt handlowy – budowany Atut będzie pierwszym centrum z kompleksową ofertą handlową, zaspokajającą codzienne potrzeby zakupowe okolicznych mieszkańców. Wśród najemców znajdą się m.in. Lidl, Pepco, Rossmann, apteka Ziko, a także cukiernio-piekarnia Buczek. Tenant mix uzupełni elektromarket oraz sklepy modowe. Aktualnie trwają negocjacje z kolejnymi najemcami – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

Za komercjalizację Atut Ruczaj odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj – aktualnie w przygotowaniu, Atut Złocień, Atut Bielany oraz obiekt Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.

Marki modowe wybierają Dekadę Nysa

25/01/2018
dodany przez Admin Admin

Diverse, Vistula i Wólczanka dołączają do grona najemców śródmiejskiej galerii handlowej Dekada w Nysie. Otwarcie obiektu planowane jest w połowie 2019 roku. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Obserwując poszerzające się grono najemców galerii handlowej Dekada w Nysie oraz biorąc pod uwagę potencjał obiektu, usytuowanego w centrum miasta, zdecydowałem się na aż dwa lokale w obiekcie – marki Diverse oraz wspólny dla Vistuli i Wólczanki – mówi Daniel Paradowski, franczyzobiorca marki Diverse oraz Vistula i Wólczanka.

– Liczę na bardzo dobry poziom odwiedzalności tak centrum, jak i moich salonów. Jestem przekonamy, że popularne i cenione marki modowe przyciągną tłumy klientów do Dekady w Nysie – dodaje D. Paradowski.

– Kompletując tenant mix Dekady Nysa stawiamy na różnorodność oferty. Także wśród najemców z branży modowej staramy się zachować zróżnicowanie. Będą zatem sklepy z odzieżą sportową, z propozycjami casualowymi, z wyjątkową ofertą tylko dla pań, a także z elegancką modą męską. Obecność znanych i cenionych marek modowych z pewnością przyciągnie do Dekady w Nysie kolejne popularne brandy z tego segmentu – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Tenant mix Dekady w Nysie stworzą takie marki jak m. in.: RTV Euro AGD, Rossmann, Empik, CCC, Martes Sport, 4F, Quiosque, Swiss, Briju, Yes, Grycan, So Coffee oraz Sphinx. Znajdą się tu także 4-salowe kino oraz optyk, apteka, pralnia, salon prasowy, piekarnia i biuro podróży.

Galeria Dekada Nysa posiadać będzie dwie kondygnacje handlowe o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na których zlokalizowanych zostanie około 80 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy. Otwarcie planowane jest w połowie 2019 roku.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Przybywa najemców modowych w Silesia Outlet

24/01/2018
dodany przez Admin Admin

Silesia Outlet – centrum wyprzedażowe powstające na Górnym Śląsku buduje silną ofertę modową. Tenant mix poszerzy europejska, jeansowa marka Cross Jeans, zajmując lokal o powierzchni prawie 200 mkw. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Przy wyborze miejsc dla naszych nowych salonów, zwracamy uwagę na lokalizację obiektu handlowego i jego potencjał. Silesia Outlet umiejscowiona została bardzo dobrze – w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, obok supermarketu Auchan i sklepu Leroy Merlin. Dla nas, jako najemcy oznacza to dużą odwiedzalność, a co za tym idzie, możliwość dotarcia do szerokiego grona klientów. Marka Cross Jeans w Silesia Outlet zaoferuje wyjątkowe ubrania z najwyższej próby denimu w kategorii lifestyle. Cały asortyment będzie w wyjątkowych, wyprzedażowych cenach – mówi Cagatay Isik, Retail Sales and Marketing Director, Cross Jeans.

Firma Cross Jeans została założona w 1939 roku. Dostarcza swoje produkty do wielu europejskich krajów. Od ponad 25 lat marka Cross Jeans na stałe zagościła w szafach najbardziej wymagających klientów w Polsce. Swoje produkty ofertuje w około 20 firmowych salonach na terenie całego kraju. Cross Jeans rocznie produkuje ponad 15 milionów par dżinsów.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass i Volcano oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

Inwestorem obiektu jest 6B47 Poland – firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

Vision Express po raz pierwszy w Nysie

22/01/2018
dodany przez Admin Admin

Sieć Vision Express zadebiutuje w Nysie. Lider w branży optycznej otworzy salon w śródmiejskiej galerii handlowej Dekada Nysa, poszerzając ofertę usługową obiektu. Otwarcie Dekady Nysa planowane jest w połowie 2019 roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Coraz częściej punkty usługowe przenoszone są z ulic do centrów handlowych. W obiekcie takim jak Dekada Nysa – w mniejszej miejscowości – zdecydowanie nie może zabraknąć usług podstawowych, związanych z codziennym życiem. Będzie m.in. apteka, drogeria, pralnia, salon prasowy, biuro podróży oraz optyk. Vision Express to sieć wyczekiwana przez mieszkańców Nysy i okolic. W salonie klienci znajdą nie tylko szeroki asortyment okularów i soczewek kontaktowych, ale także będą mogli skorzystać z profesjonalnych usług medycznych – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Vision Express realizuje koncept salonów, łączących świadczenie najwyższej jakości usług optycznych z kompleksową formułą sprzedaży opraw okularowych, okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych oraz soczewek kontaktowych. Oferta firmy obejmuje ponad 2,5 tys. modeli opraw, okularów przeciwsłonecznych.

Galeria Dekada Nysa posiadać będzie dwie kondygnacje handlowe o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na których zlokalizowanych zostanie około 80 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy. Otwarcie planowane jest w połowie 2019 roku.

Tenant mix Dekady w Nysie stworzą takie marki jak m. in.: RTV Euro AGD, Rossmann, Empik, CCC, Martes Sport, 4F, Quiosque, Swiss, Briju, Yes, Grycan, So Coffee oraz Sphinx. Znajdą się tu także 4-salowe kino oraz optyk, apteka, pralnia, salon prasowy, piekarnia i biuro podróży.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Silesia Outlet kompletuje najemców

17/01/2018
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego powstającego na Górnym Śląsku, dołączyła marka Volcano, oferująca odzież sportową i casualową. Sklep zajmie lokal o powierzchni prawie 200 mkw. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Z przyjemnością dołączamy do najemców powstającego w Gliwicach centrum wyprzedażowego Silesia Outlet. Obiekt z całą pewnością ma szansę stać się najpopularniejszym centrum wyprzedażowym na Górnym Śląsku. Warunki jakie nam zaproponowano, a także tenant mix, który zwiększa szanse sukcesu Silesia Outlet przekonały nas, że to idealne miejsce dla sklepu Volcano – mówi Aleksandra Dąbrowska, Specjalista ds. Marketingu, Volcano.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia i Unisono oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 14 lat świadczy kompleksowe usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Postępuje proces komercjalizacji centrum handlowego Atut Bielany

15/01/2018
dodany przez Admin Admin

Centrum handlowe Atut w okolicy Bielany w Krakowie, kompletuje grono najemców. Salon o powierzchni 500 mkw. otworzy europejska sieć dyskontowa Pepco. Otwarcie Atut Bielany zaplanowano na I połowę 2019 roku. Inwestorem i deweloperem jest KG Group.

– Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju marki Pepco w całej Polsce. Centrum handlowe Atut Bielany doskonale wpisują się w nasze oczekiwania dzięki bardzo dobrej lokalizacji i formacie convenience, umożliwiającym codzienne, szybkie i wygodne zakupy. Klientom nowego obiektu handlowego zaoferujemy szeroki wybór odzieży dla całej rodziny oraz produkty dla domu w najniższych cenach. Wierzymy, że wraz z innymi najemcami Atut Bielany stworzymy kompleksową ofertę handlową – mówi Katarzyna Wilczewska, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Pepco.

Wśród najemców centrum Atut Bielany znajdują się również m.in. cukiernio-piekarnia Buczek oraz Biedronka – jeden z najbardziej popularnych operatorów spożywczych w kraju. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Atut Bielany będzie pierwszym centrum handlowym w zachodniej części miasta zaspokajającym codzienne potrzeby zakupowe mieszkańców rejonów takich jak Wola Justowska, Piekary, Bielany, Salwator, Przegorzały, Dębniki czy Liszki. Najemcy dobierani są w sposób zapewniający kompleksową ofertę klientom, zarówno z branży spożywczej, modowej jak i kosmetycznej, farmaceutycznej oraz usługowej – dodaje Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.

Atut Bielany usytuowany będzie przy jednej z głównych arterii zachodniej części miasta, ul. Księcia Józefa (DW 780), prowadzącej do autostrady A4 oraz na podkrakowskie lotnisko w Balicach, gdzie tylko w godzinach szczytu przejeżdża blisko 8 tys. pojazdów. Obiekt powstanie w dwóch fazach. Zwieńczeniem pierwszego etapu budowy będzie otwarcie 7 lokali handlowo-usługowych, drugiego – oddanie do użytku dodatkowych 1 640 mkw. powierzchni GLA. Finalnie metraż obiektu convenience będzie liczył blisko 5,3 tys. mkw. GLA. Projekt inwestycji zakłada stworzenie 150 miejsc parkingowych.