Tkalnia bliżej realizacji. Wkrótce rusza budowa

12/01/2018
dodany przez Admin Admin

Prawomocne pozwolenie na budowę, która rozpocznie się w najbliższym czasie oraz duże postępy w komercjalizacji – tak nowo powstające centrum handlowo rozrywkowe Tkalnia podsumowuje miniony rok. W 2018 również nie zamierza zwalniać tempa.

– Rok 2017 był dla nas bardzo intensywny, a to dopiero początek prac nad centrum handlowym Tkalnia. Obecnie na ukończeniu są prace rozbiórkowe i otrzymaliśmy prawomocne pozwolenie na budowę, którą planujemy rozpocząć w najbliższym czasie. Nadchodzący okres będzie upływał nam przede wszystkim na dalszej komercjalizacji, postępach w budowie, a druga połowa roku na przygotowaniach do otwarcia obiektu – komentuje Adrian Majsterek, inwestor i współwłaściciel spółki A&A.

Nowo powstające centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia o łącznej powierzchni około 14 tys. mkw. GLA będzie częścią miejskiego pasażu łączącego park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Kompleks, w którym zlokalizowanych będzie około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych powstanie w centrum Pabianic, w bezpośrednim sąsiedztwie zrewitalizowanych budynków pofabrycznych. Za wynajem powierzchni handlowej odpowiada firma The Blue Ocean Investment Group. Wśród grona najemców znajdą się m.in. salon Empik, sklep odzieżowo-przemysłowy Pepco, czy elektromarket Media Expert. Ofertę handlową wzbogaci również sieć sklepów z artykułami dziecięcymi SMYK, sklep z ofertą sportową Martes Sport, drogeria Hebe, sklep obuwniczy CCC oraz punkt sieci KiK. Ważnym miejscem – nie tylko w Tkalni, ale na mapie rozrywkowej w Pabianicach będzie pierwszy multipleks w mieście pod szyldem Helios.

– Pracujemy nad doborem odpowiedniego grona najemców, które pozwoli zrealizować przyjęte przez nas założenie zbudowania oferty wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Pabianic. Jesteśmy zadowoleni, że w obiekcie powstanie pierwszy w mieście multipleks, który świetnie wpisuje się w naszą strategię stworzenia przyjaznej przestrzeni miejskiej będącej miejscem zarówno zakupów jak i spotkań. Zgodnie z założeniami programu rewitalizacji miasta Pabianice, Tkalnia przyjmie funkcję rynku miejskiego. Umowy najmu zawarte w 2017 roku potwierdzają słuszność przyjętego przez nas planu komercjalizacji. Obecnie finalizujemy transakcje obejmujące ponad 70 proc. powierzchni obiektu handlowego i w kontekście rozmów rozpoczętych z kolejnymi najemcami z optymizmem patrzymy na 2018 rok – mamy nadzieje, że nasze działania w tym roku będą równie owocne – komentuje Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

Postępy w procesie komercjalizacji Silesia Outlet

11/01/2018
dodany przez Admin Admin

Trwa komercjalizacja Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego powstające na Górnym Śląsku. Ofertę centrum uzupełni jedna z najpopularniejszych szkockich marek produkujących odzież sportową, outdoorową i akcesoria – Trespass. Sklep zajmie lokal o powierzchni niemal 300 mkw. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Powstająca w Gliwicach Silesia Outlet to z całą pewnością dobre miejsce na rozwój naszej marki. Wygodny dojazd samochodem, bliskość autostrady A4 oraz zlokalizowanie centrum w strefie zasięgu, którą zamieszkuje ok. 6,5 mln klientów ma szanse zapewnić obiektowi, a tym samym marce Trespass popularność i wysoką odwiedzalność – mówi Paweł Kaczmarek, Area Manager Poland, Trespass. – W Silesia Outlet zaoferujemy produkty dla osób aktywnie spędzających czas, od strojów kąpielowych i fitness, po wysokiej jakości techniczne produkty dla entuzjastów outdooru, puchu i śnieżnego szaleństwa. Jestem przekonany, że nasza szeroka oferta, dostępna zawsze w wyjątkowych, wyprzedażowych cenach spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców całego regionu – dodaje P. Kaczmarek.

Tenant mix Silesia Outlet zakłada obecność szeregu marek sportowych. Umowy najmu podpisali już dystrybutorzy wiodących na świecie brandów, m.in. Puma, Adidas, New Balance, Reebok i Martes Sport.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia i Unisono oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 14 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Deichmann otworzy sklep w Dekadzie Mińsk Mazowiecki

10/01/2018
dodany przez Admin Admin

Deichmann otworzy swój sklep w zintegrowanym centrum handlowo-komunikacyjnym Dekada w Mińsku Mazowieckim. Marka zajmie lokal o powierzchni ponad 400 mkw. Otwarcie mińskiej Dekady zaplanowano na 2019 rok. Inwestycja realizowana jest we współpracy z Xcity Investment Sp. z o.o., spółką należącą do Grupy PKP.

– Centrum handlowo-komunikacyjne Dekada w Mińsku Mazowieckim to projekt z dużymi możliwościami. Jestem przekonany, że synergia obiektu handlowego wraz z dworcami PKP i PKS zapewni wysoką odwiedzalność Dekadzie, a tym samym naszemu salonowi. Dodatkowo, nowoczesna powierzchnia jaką zapewni nam nowy projekt spółki Dekada pozwoli na odpowiednie wyeksponowanie naszego asortymentu. Deichmann w mińskiej Dekadzie zajmie lokal o powierzchni ponad 400 mkw. i tym samym zaoferuje szeroki wybór obuwia i akcesoriów modowych – mówi Marcin Detko, Senior Manager w Deichmann.

Dekada w Mińsku Mazowieckim to inwestycja realizowana przez grupę Dekada SA we współpracy z PKP SA oraz ich spółką zależną, Xcity Investment. Centrum handlowe położone będzie w sercu 40-tysięcznego miasta, przy ulicach 1-go Maja i Kościuszki, jednej z głównych ulic handlowych oraz przy głównej krajowej linii kolejowej E20. Mińska Dekada będzie budynkiem typu strip mall. W ramach inwestycji powstaną nowe dworce: kolejowy i autobusowy, które łącznie obsłużą rocznie około 2 mln pasażerów. W strefie oddziaływania do 20 min. jazdy samochodem znajdzie się 95 tys. mieszkańców.

Na powierzchni 4,8 tys. mkw. GLA znajdzie się 9 lokali zajmowanych przez znane i popularne marki. Na zmotoryzowanych klientów czekać będzie 380 miejsc parkingowych.

– Komercjalizacja Dekady w Mińsku Mazowieckim przebiega pomyślnie. Grono najemców stale powiększa się o znane marki. Deichmann to jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w segmencie obuwniczym w naszym kraju, ceniony przez klientów. Tenant mix mińskiej Dekady to także m.in. RTV Euro AGD, Pepco, CCC i Hebe. Stworzymy nie tylko nowe dworce i powierzchnie handlowo-usługową, ale mamy ambicje by to miejsce stało się miejscem docelowym dla wielu mieszkańców Mińska i jego okolic – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Centra handlowe Dekada z salonami Empik

08/01/2018
dodany przez Admin Admin

Spółka Dekada podpisała umowy z największą na polskim rynku siecią dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki. Salony Empik pojawią się w Dekadzie Nysa, Konin i Mińsk Mazowiecki, a także w rozbudowanej Dekadzie Ciechanów. Za komercjalizację obiektów odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Salony Empik w Dekadzie Konin, Mińsk Mazowiecki i Ciechanów zajmą lokale o powierzchni ponad 250 mkw., w Dekadzie Nysa – ponad 350 mkw.

– To już kolejne umowy na duży metraż w naszych nowych obiektach. Lokale o powierzchni między 200 a 1 000 mkw. zajmą takie brandy jak m. in. Deichmann, Martes Sport, 4F, Rossmann czy RTV Euro AGD. Współpraca z marką Empik to istotny krok, dzięki któremu konsumenci zyskają dostęp do szerokiej oferty dóbr kultury i rozrywki. Staramy się zapewnić naszym klientom kompleksową ofertę tak handlowo-usługową, jak i rozrywkową niwelując potrzebę turystyki zakupowej i tworząc w centrach miast docelowe miejsce na spędzanie czasu – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Empik oferuje kilkadziesiąt tysięcy tytułów książek, w tym wydawnictwa polskie i zagraniczne, klasykę i bestsellery. W asortymencie znajduje się również prasa, płyty, filmy, programy multimedialne, gry komputerowe i planszowe, największa oferta art. papierniczych i malarskich oraz bilety na imprezy kulturalne i rozrywkowe.

W planach Dekady na 2018 rok jest budowa śródmiejskiej galerii handlowej Dekada w Nysie. Będzie to dwupoziomowy budynek o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na której zlokalizowanych zostanie ok. 80 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie, a także strefa rozrywki z 4-salowym kinem.

W 2018 roku ruszy także budowa Dekady Konin i Dekady w Mińsku Mazowieckim. Projekty będą realizowane we współpracy z PKP SA i jej spółką zależną XCity Investment.

Mińska Dekada będzie budynkiem typu strip mall, w ścisłym centrum miasta. W ramach inwestycji powstaną nowe dworce: kolejowy i autobusowy – łącznie obsłużą rocznie około 2 mln pasażerów. Obiekt tego samego typu będzie również w centrum Konina. Powstaną także nowe dworce: kolejowy i autobusowy, w których rocznie pojawi się około 1 mln pasażerów.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Silesia Outlet ma generalnego wykonawcę

03/01/2018
dodany przez Admin Admin

Generalnym wykonawcą Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego powstającego na Górnym Śląsku, została firma Erbud SA. Inwestorem obiektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting. Finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA.

– Wybór firmy Erbud SA na generalnego wykonawcę oraz BZ WBK jako banku finansującego projekt Silesia Outlet to gwarancja realizacji naszej inwestycji na wysokim poziomie i w zakładanym terminie – komentuje Mirosław Januszko, CEO spółki 6B47 Poland, która realizuje projekt.

– Zgodnie z planem, rozpoczynamy właśnie budowę pierwszego etapu naszego centrum outletowego, który zakłada powstanie ponad 12 tys. mkw. powierzchni GLA połączonej z centrum Auchan oraz sieci parkingów. W kolejnym powstanie 8 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej. Przekazanie placu budowy wykonawcy nastąpi 20 grudnia br. Otwarcie Silesia Outlet przewidujemy na wiosnę 2019 roku – mówi M. Januszko. – Jesteśmy firmą z dużym doświadczeniem w zakresie budownictwa komercyjnego – mówi Piotr Dobosz, Dyrektora oddziału Erbud z Krakowa.

– Dlatego też jako Generalny Wykonawca centrum outletowego Silesia Outlet, możemy zapewnić o kompleksowej realizacji inwestycji. Jesteśmy gotowi, by wejść na plac budowy. Dołożymy wszelkich starań, by wiosną 2019 roku mieszkańcy Gliwic i okolic mogli odwiedzić nowe centrum wyprzedażowe – dodaje P. Dobosz.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

– O udzieleniu przez nas kredytu na finansowanie centrum wyprzedażowego Silesia Outlet zdecydowała wiarygodność inwestora oraz potencjał projektu, wynikający przede wszystkim z bardzo dobrej lokalizacji. Widać również, że najemcy dostrzegają duże możliwości obiektu, co potwierdza wysoki poziom komercjalizacji – mówi Bartłomiej Barej, Menedżer ds. Klientów Korporacyjnych, BZ WBK.

– Wkraczamy w dynamiczną fazę wdrażania projektu Silesia Outlet w życie. Rozpoczęcie budowy z pewnością jeszcze bardziej przyśpieszy proces komercjalizacji obiektu. Już teraz poziom najmu to 70 proc. Obecnie jesteśmy na etapie dopinana kolejnych umów. Oferta outletu dopasowana będzie do potrzeb zakupowych mieszkańców regionu – mówi Wojciech Cieślak, prezes BOIG.

Kolejne marki wzmacniają ofertę ETC Swarzędz

22/12/2017
dodany przez Admin Admin

Od otwarcia ETC Swarzędz po trwającej ponad rok modernizacji minęły już ponad 2 miesiące. Przez ten czas do grona najemców obiektu cały czas dołączają nowe marki. Już w najbliższym czasie pojawią się kolejne sklepy i restauracje – umowy najmu z ETC Swarzędz podpisały Pizza Hut, restauracja sushi oraz butik obuwniczy Via Promoda.

Strefa gastronomiczna centrum wzbogaci się o dwie nowe restauracje. Jedną z nich będzie znana sieciowa pizzeria – Pizza Hut, która w ETC Swarzędz zostanie otwarta w formacie Express. Należąca do koncernu AmRest sieć zajmie powierzchnię 64 mkw. i zlokalizowana będzie w strefie food court. Klienci będą mogli zarówno spożywać posiłki na miejscu, jak również wziąć je na wynos. Sieć zaoferuje wybrany asortyment najbardziej popularnych pizz oraz przekąsek z regularnej oferty Pizza Hut. Do dyspozycji klientów ETC Swarzędz oddana zostanie także restauracja, proponująca różnorodne przysmaki kuchni japońskiej, w tym przede wszystkim sushi. Zajmie ona powierzchnię 74 mkw. i tak jak Pizza Hut Express, zlokalizowana będzie w strefie gastronomicznej centrum.

Wzmocniony zostanie także segment obuwniczy. Swój lokal o powierzchni 90 mkw. otworzy sieć Via Promoda. Butik oferować będzie multibrandowy asortyment obuwia oraz akcesoriów włoskich marek, dedykowany dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ta popularna w Wielkopolsce sieć posiada już cztery lokale stacjonarne w Poznaniu oraz prężnie funkcjonujący sklep internetowy. W Swarzędzu butik Via Promoda pojawi się po raz pierwszy.

– Tak jak deklarowaliśmy podczas otwarcia – nieustająco pracujemy nad tym, by wzbogacać ofertę ETC Swarzędz o nowe, ciekawe marki. Analizujemy lokalny rynek, poszukujemy oryginalnych i unikatowych konceptów, ale przede wszystkim wsłuchujemy się w głosy mieszkańców i staramy się tak dobierać najemców, by oferta ETC kompleksowo odpowiadała na najważniejsze potrzeby, bez konieczności wyjazdów na zakupy do Poznania. Trwają kolejne, zaawansowane negocjacje dotyczące obecności kolejnych sklepów w ETC Swarzędz i już w najbliższym czasie będziemy mogli informować o następnych najemcach, którzy zdecydują się z nami współpracować – komentuje Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy do grona najemców ETC Swarzędz dołączyło wiele nowych marek. Swoje salony otworzyły m.in. marki Pepco, Reserved, Vistula, Wólczanka oraz Medicine. Działalność rozpoczęły też dwie nowe restauracje – Olimp oraz SaporIta (kuchnia włoska).

Przypomnijmy, ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które przeszło gruntowną modernizację pomiędzy lipcem 2016 a październikiem 2017 r. W tym momencie jest to pierwszy i jedyny tego typu nowoczesny obiekt handlowy na terenie Swarzędza i okolic. Centrum zajmuje 20 tys. mkw., na których mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Marters Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep zabawkowy Kids OK, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

Komercjalizacja Dekady nabiera rozpędu.

21/12/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców galerii handlowej Dekada w Nysie dołącza RTV Euro AGD. Sklep zajmie lokal o powierzchni 660 mkw. Otwarcie Dekady Nysa planowane jest w połowie 2019 roku.

RTV Euro AGD jest polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. Sieć handlu detalicznego oferuje telewizory i sprzęt RTV, duże i małe AGD, komputery, tablety, telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria.

– Z Dekadą współpracujemy od dawna. Sklepy naszej sieci mieszczą się w wielu projektach tej grupy. Wierzę, że również w Dekadzie Nysa, podobnie jak w innych przypadkach, RTV Euro AGD będzie stanowić doskonałe uzupełnienie oferty jaką proponują centra handlowe Dekady – komentuje Tomasz Siedlecki, dyrektor ds. marketingu w RTV Euro AGD.

– Pracujemy nad kolejnymi umowami najmu, tak by stworzyć dostosowane do potrzeb rynku i tym samym atrakcyjne dla klientów miejsce handlowe w Nysie. RTV Euro AGD to nie tylko duża, znana marka, ale również nasz sprawdzony partner. Jestem pewien, że tak ceniony najemca przyczyni się do zadowolenia konsumentów oczekujących szerokiej oferty produktów i wysokiej jakości usług – mówi Wojciech Nowakowski, dyrektor ds. rozwoju i komercjalizacji w spółce Dekada.

Galeria Dekada Nysa posiadać będzie dwie kondygnacje handlowe o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na których zlokalizowanych zostanie około 80 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy. Otwarcie planowane jest w połowie 2019 roku.

Tenant mix Dekady w Nysie stworzą takie marki jak m. in.: Rossmann, Empik, CCC, Martes Sport, Swiss, Briju, Yes, Quiosque, 4F, Grycan, So Coffee oraz Sphinx. Znajdą się tu także 4-salowe kino oraz optyk, apteka, pralnia, salon prasowy, piekarnia i biuro podróży. Za proces komercjalizacji odpowiada BOIG Property Consulting.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Modernizacja ETC Swarzędz przynosi efekty

20/12/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączają nowe marki, a w najbliższym czasie pojawią się kolejne sklepy i restauracje. Umowy najmu z podpisały Pizza Hut, restauracja sushi oraz butik obuwniczy Via Promoda.

Strefa gastronomiczna centrum wzbogaci się o dwie nowe restauracje. Jedną z nich będzie znana sieciowa pizzeria – Pizza Hut, która w ETC Swarzędz zostanie otwarta w formacie Express. Należąca do koncernu AmRest sieć zajmie powierzchnię 64 mkw. i zlokalizowana będzie w strefie food court.

Do dyspozycji klientów ETC Swarzędz oddana zostanie także restauracja, proponująca różnorodne przysmaki kuchni japońskiej, w tym przede wszystkim sushi. Zajmie ona powierzchnię 74 mkw. i tak jak Pizza Hut Express, zlokalizowana będzie w strefie gastronomicznej centrum. Wzmocniony zostanie także segment obuwniczy. Swój lokal o powierzchni 90 mkw. otworzy sieć Via Promoda. Butik oferować będzie multibrandowy asortyment obuwia oraz akcesoriów włoskich marek, dedykowany dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ta popularna w Wielkopolsce sieć posiada już cztery lokale stacjonarne w Poznaniu oraz prężnie funkcjonujący sklep internetowy. W Swarzędzu butik Via Promoda pojawi się po raz pierwszy.

– Tak jak deklarowaliśmy podczas otwarcia – nieustająco pracujemy nad tym, by wzbogacać ofertę ETC Swarzędz o nowe, ciekawe marki. Analizujemy lokalny rynek, poszukujemy oryginalnych i unikatowych konceptów, ale przede wszystkim wsłuchujemy się w głosy mieszkańców i staramy się tak dobierać najemców, by oferta ETC kompleksowo odpowiadała na najważniejsze potrzeby, bez konieczności wyjazdów na zakupy do Poznania. Trwają kolejne, zaawansowane negocjacje dotyczące obecności kolejnych sklepów w ETC Swarzędz i już w najbliższym czasie będziemy mogli informować o następnych najemcach, którzy zdecydują się z nami współpracować – komentuje Marcin Juszczyk, członek zarządu grupy Capital Park.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy do grona najemców ETC Swarzędz dołączyło wiele nowych marek. Swoje salony otworzyły m.in. marki Pepco, Reserved, Vistula, Wólczanka oraz Medicine. Działalność rozpoczęły też dwie nowe restauracje – Olimp oraz SaporIta (kuchnia włoska).

Erbud startuje z budową centrum handlowego w Gliwicach

15/12/2017
dodany przez Admin Admin

Spółka Erbud podpisała umowę na generalne wykonawstwo centrum handlowo-usługowego Silesia Outlet przy ul. Rybnickiej w Gliwicach. Wartość umowy wynosi 57,6 mln zł. Właśnie rozpoczynają się roboty budowlane.

Gliwicki obiekt handlowy powstanie w dwóch etapach. Zgodnie z umową podpisaną ze spółką Silesia Outlet Sp. z o.o., Erbud będzie odpowiadał za wykonanie robót budowlanych w ramach pierwszej fazy realizacji. Kontrakt zostanie zrealizowany do 29 marca 2019 roku.

Prace budowlane, oprócz budynku centrum handlowo-usługowego, obejmą również układ drogowy, parking oraz towarzyszącą infrastrukturę, mury oporowe, studnię wodomierzową, pompownię i zbiorniki przeciwpożarowe, a także pylon i totem reklamowy.

Silesia Outlet to kolejny realizowany obecnie obiekt handlowy w portfelu Erbudu. Wśród pozostałych są m.in.: Galeria Młociny oraz Street Mall „Vis à Vis” w Warszawie, a także Galeria Libero w Katowicach. W ubiegłych latach Erbud wybudowała m.in. Halę Koszyki w Warszawie oraz galerie handlowe w Opolu, Szczecinie i Zamościu.

Capital Park ma generalnego wykonawcę ArtN

14/12/2017
dodany przez Admin Admin

Grupa Capital Park podpisała z firmą Soletanche Polska umowę na realizację specjalistycznych prac fundamentowych w projekcie rewitalizacji wielofunkcyjnego projektu usługowo-handlowo-biurowo-kulturalnego ArtN. Rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina w Warszawie ruszyła w połowie listopada i zakończy się w IV kw. 2020 roku.

Grupa Capital Park podpisała z firmą Soletanche Polska umowę na realizację specjalistycznych prac fundamentowych w projekcie rewitalizacji wielofunkcyjnego projektu usługowo-handlowo-biurowo-kulturalnego ArtN. Rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina w Warszawie ruszyła w połowie listopada i zakończy się w IV kw. 2020 roku.

– Historyczna zabudowa, głębokie fundamentowanie oraz realizacja ścian szczelinowych w bliskim sąsiedztwie metra, to wyzwania na miarę naszych ambicji. Poza tym cieszy nas fakt, że możemy być częścią tak prestiżowego projektu i to w samym centrum Warszawy. To nasz pierwszy kontrakt dla Grupy Capital Park i mamy wysoko postawioną poprzeczkę, ze względu na napięty harmonogram prac wykonawczych. Jestem natomiast przekonana, że nie będzie to przeszkodą do osiągnięcia wspólnego sukcesu – mówi Emilia Błach, Kierownik Działu Ofertowego, Soletanche Polska.

ArtN będzie obejmował 9 poziomów nadziemnych i 4 podziemne. W ramach projektu powstanie ponad 64 tys. mkw. powierzchni użytkowej, w tym 40 tys. mkw. powierzchni biurowej klasy A i 24 tys. mkw. powierzchni rozrywkowo-usługowo-handlowo-kulturalnej (poziomy od -1 do +2). Projekt zakłada wkomponowanie 9 zabytkowych budynków i 2 historycznych oraz 44 maszyn i urządzeń. Parking zlokalizowany na trzech kondygnacjach podziemnych zaoferuje 750 miejsc parkingowych (400 miejsc dla pracowników biur i 490 dla handlu i usług, w tym 140 rotacyjnych). Absolutną nowością będzie pierwszy w Polsce w pełni automatyczny, podziemny parking na 200 rowerów. ArtN będzie dodatkowo otwartą przestrzenią dostępną przez całą dobę, wkomponowaną w tkankę miasta, stanowiącą jej przedłużenie.

ArtN posiada finansowanie z wkładu własnego inwestora na pierwsze 10 miesięcy budowy oraz z kredytu bankowego Pekao S.A. na kwotę około 160 mln euro.

Grupa Capital Park jest aktywnym inwestorem, doświadczonym deweloperem i zarządcą nieruchomości działającym na polskim rynku od ponad 14 lat. Od momentu powstania w 2003 roku Grupa przeprowadziła ponad 100 transakcji inwestycyjnych. Zarządza obecnie portfelem 68 projektów nieruchomościowych o łącznej powierzchni ok. 271 tys. mkw. w 34 miastach, którego bieżąca wartość wynosi 2,1 mld zł.

Flagowymi inwestycjami Grupy Capital Park są trzy warszawskie projekty: największy ekologiczny biurowiec z certyfikatem LEED Platinum – Eurocentrum Office Complex (85 tys. mkw. powierzchni biurowo-handlowej), wielofunkcyjny budynek Royal Wilanów (36 tys. mkw. powierzchni biurowo-handlowej) oraz rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina – ArtN (65 tys. mkw.). Od grudnia 2013 r. spółka Capital Park S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.