Marki modowe wybierają Dekadę Nysa

24/01/2018
dodany przez Admin Admin

Diverse, Vistula i Wólczanka dołączają do grona najemców śródmiejskiej galerii handlowej Dekada w Nysie. Otwarcie obiektu planowane jest w połowie 2019 roku. Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Obserwując poszerzające się grono najemców galerii handlowej Dekada w Nysie oraz biorąc pod uwagę potencjał obiektu, usytuowanego w centrum miasta, zdecydowałem się na aż dwa lokale w obiekcie – marki Diverse oraz wspólny dla Vistuli i Wólczanki – mówi Daniel Paradowski, franczyzobiorca marki Diverse oraz Vistula i Wólczanka.

– Liczę na bardzo dobry poziom odwiedzalności tak centrum, jak i moich salonów. Jestem przekonamy, że popularne i cenione marki modowe przyciągną tłumy klientów do Dekady w Nysie – dodaje D. Paradowski.

– Kompletując tenant mix Dekady Nysa stawiamy na różnorodność oferty. Także wśród najemców z branży modowej staramy się zachować zróżnicowanie. Będą zatem sklepy z odzieżą sportową, z propozycjami casualowymi, z wyjątkową ofertą tylko dla pań, a także z elegancką modą męską. Obecność znanych i cenionych marek modowych z pewnością przyciągnie do Dekady w Nysie kolejne popularne brandy z tego segmentu – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Tenant mix Dekady w Nysie stworzą takie marki jak m. in.: RTV Euro AGD, Rossmann, Empik, CCC, Martes Sport, 4F, Quiosque, Swiss, Briju, Yes, Grycan, So Coffee oraz Sphinx. Znajdą się tu także 4-salowe kino oraz optyk, apteka, pralnia, salon prasowy, piekarnia i biuro podróży.

Galeria Dekada Nysa posiadać będzie dwie kondygnacje handlowe o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na których zlokalizowanych zostanie około 80 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy. Otwarcie planowane jest w połowie 2019 roku.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Przybywa najemców modowych w Silesia Outlet

23/01/2018
dodany przez Admin Admin

Silesia Outlet – centrum wyprzedażowe powstające na Górnym Śląsku buduje silną ofertę modową. Tenant mix poszerzy europejska, jeansowa marka Cross Jeans, zajmując lokal o powierzchni prawie 200 mkw. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Przy wyborze miejsc dla naszych nowych salonów, zwracamy uwagę na lokalizację obiektu handlowego i jego potencjał. Silesia Outlet umiejscowiona została bardzo dobrze – w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4, obok supermarketu Auchan i sklepu Leroy Merlin. Dla nas, jako najemcy oznacza to dużą odwiedzalność, a co za tym idzie, możliwość dotarcia do szerokiego grona klientów. Marka Cross Jeans w Silesia Outlet zaoferuje wyjątkowe ubrania z najwyższej próby denimu w kategorii lifestyle. Cały asortyment będzie w wyjątkowych, wyprzedażowych cenach – mówi Cagatay Isik, Retail Sales and Marketing Director, Cross Jeans.

Firma Cross Jeans została założona w 1939 roku. Dostarcza swoje produkty do wielu europejskich krajów. Od ponad 25 lat marka Cross Jeans na stałe zagościła w szafach najbardziej wymagających klientów w Polsce. Swoje produkty ofertuje w około 20 firmowych salonach na terenie całego kraju. Cross Jeans rocznie produkuje ponad 15 milionów par dżinsów.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia, Unisono, Trespass i Volcano oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

Inwestorem obiektu jest 6B47 Poland – firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

Vision Express po raz pierwszy w Nysie

21/01/2018
dodany przez Admin Admin

Sieć Vision Express zadebiutuje w Nysie. Lider w branży optycznej otworzy salon w śródmiejskiej galerii handlowej Dekada Nysa, poszerzając ofertę usługową obiektu. Otwarcie Dekady Nysa planowane jest w połowie 2019 roku. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Coraz częściej punkty usługowe przenoszone są z ulic do centrów handlowych. W obiekcie takim jak Dekada Nysa – w mniejszej miejscowości – zdecydowanie nie może zabraknąć usług podstawowych, związanych z codziennym życiem. Będzie m.in. apteka, drogeria, pralnia, salon prasowy, biuro podróży oraz optyk. Vision Express to sieć wyczekiwana przez mieszkańców Nysy i okolic. W salonie klienci znajdą nie tylko szeroki asortyment okularów i soczewek kontaktowych, ale także będą mogli skorzystać z profesjonalnych usług medycznych – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Vision Express realizuje koncept salonów, łączących świadczenie najwyższej jakości usług optycznych z kompleksową formułą sprzedaży opraw okularowych, okularów korekcyjnych i przeciwsłonecznych oraz soczewek kontaktowych. Oferta firmy obejmuje ponad 2,5 tys. modeli opraw, okularów przeciwsłonecznych.

Galeria Dekada Nysa posiadać będzie dwie kondygnacje handlowe o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na których zlokalizowanych zostanie około 80 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy. Otwarcie planowane jest w połowie 2019 roku.

Tenant mix Dekady w Nysie stworzą takie marki jak m. in.: RTV Euro AGD, Rossmann, Empik, CCC, Martes Sport, 4F, Quiosque, Swiss, Briju, Yes, Grycan, So Coffee oraz Sphinx. Znajdą się tu także 4-salowe kino oraz optyk, apteka, pralnia, salon prasowy, piekarnia i biuro podróży.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Silesia Outlet kompletuje najemców

16/01/2018
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego powstającego na Górnym Śląsku, dołączyła marka Volcano, oferująca odzież sportową i casualową. Sklep zajmie lokal o powierzchni prawie 200 mkw. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Z przyjemnością dołączamy do najemców powstającego w Gliwicach centrum wyprzedażowego Silesia Outlet. Obiekt z całą pewnością ma szansę stać się najpopularniejszym centrum wyprzedażowym na Górnym Śląsku. Warunki jakie nam zaproponowano, a także tenant mix, który zwiększa szanse sukcesu Silesia Outlet przekonały nas, że to idealne miejsce dla sklepu Volcano – mówi Aleksandra Dąbrowska, Specjalista ds. Marketingu, Volcano.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia i Unisono oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

6B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro.

The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 14 lat świadczy kompleksowe usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Postępuje proces komercjalizacji centrum handlowego Atut Bielany

14/01/2018
dodany przez Admin Admin

Centrum handlowe Atut w okolicy Bielany w Krakowie, kompletuje grono najemców. Salon o powierzchni 500 mkw. otworzy europejska sieć dyskontowa Pepco. Otwarcie Atut Bielany zaplanowano na I połowę 2019 roku. Inwestorem i deweloperem jest KG Group.

– Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju marki Pepco w całej Polsce. Centrum handlowe Atut Bielany doskonale wpisują się w nasze oczekiwania dzięki bardzo dobrej lokalizacji i formacie convenience, umożliwiającym codzienne, szybkie i wygodne zakupy. Klientom nowego obiektu handlowego zaoferujemy szeroki wybór odzieży dla całej rodziny oraz produkty dla domu w najniższych cenach. Wierzymy, że wraz z innymi najemcami Atut Bielany stworzymy kompleksową ofertę handlową – mówi Katarzyna Wilczewska, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej Pepco.

Wśród najemców centrum Atut Bielany znajdują się również m.in. cukiernio-piekarnia Buczek oraz Biedronka – jeden z najbardziej popularnych operatorów spożywczych w kraju. Za komercjalizację obiektu odpowiada BOIG Property Consulting.

– Atut Bielany będzie pierwszym centrum handlowym w zachodniej części miasta zaspokajającym codzienne potrzeby zakupowe mieszkańców rejonów takich jak Wola Justowska, Piekary, Bielany, Salwator, Przegorzały, Dębniki czy Liszki. Najemcy dobierani są w sposób zapewniający kompleksową ofertę klientom, zarówno z branży spożywczej, modowej jak i kosmetycznej, farmaceutycznej oraz usługowej – dodaje Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.

Atut Bielany usytuowany będzie przy jednej z głównych arterii zachodniej części miasta, ul. Księcia Józefa (DW 780), prowadzącej do autostrady A4 oraz na podkrakowskie lotnisko w Balicach, gdzie tylko w godzinach szczytu przejeżdża blisko 8 tys. pojazdów. Obiekt powstanie w dwóch fazach. Zwieńczeniem pierwszego etapu budowy będzie otwarcie 7 lokali handlowo-usługowych, drugiego – oddanie do użytku dodatkowych 1 640 mkw. powierzchni GLA. Finalnie metraż obiektu convenience będzie liczył blisko 5,3 tys. mkw. GLA. Projekt inwestycji zakłada stworzenie 150 miejsc parkingowych.

Tkalnia bliżej realizacji. Wkrótce rusza budowa

11/01/2018
dodany przez Admin Admin

Prawomocne pozwolenie na budowę, która rozpocznie się w najbliższym czasie oraz duże postępy w komercjalizacji – tak nowo powstające centrum handlowo rozrywkowe Tkalnia podsumowuje miniony rok. W 2018 również nie zamierza zwalniać tempa.

– Rok 2017 był dla nas bardzo intensywny, a to dopiero początek prac nad centrum handlowym Tkalnia. Obecnie na ukończeniu są prace rozbiórkowe i otrzymaliśmy prawomocne pozwolenie na budowę, którą planujemy rozpocząć w najbliższym czasie. Nadchodzący okres będzie upływał nam przede wszystkim na dalszej komercjalizacji, postępach w budowie, a druga połowa roku na przygotowaniach do otwarcia obiektu – komentuje Adrian Majsterek, inwestor i współwłaściciel spółki A&A.

Nowo powstające centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia o łącznej powierzchni około 14 tys. mkw. GLA będzie częścią miejskiego pasażu łączącego park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Kompleks, w którym zlokalizowanych będzie około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych powstanie w centrum Pabianic, w bezpośrednim sąsiedztwie zrewitalizowanych budynków pofabrycznych. Za wynajem powierzchni handlowej odpowiada firma The Blue Ocean Investment Group. Wśród grona najemców znajdą się m.in. salon Empik, sklep odzieżowo-przemysłowy Pepco, czy elektromarket Media Expert. Ofertę handlową wzbogaci również sieć sklepów z artykułami dziecięcymi SMYK, sklep z ofertą sportową Martes Sport, drogeria Hebe, sklep obuwniczy CCC oraz punkt sieci KiK. Ważnym miejscem – nie tylko w Tkalni, ale na mapie rozrywkowej w Pabianicach będzie pierwszy multipleks w mieście pod szyldem Helios.

– Pracujemy nad doborem odpowiedniego grona najemców, które pozwoli zrealizować przyjęte przez nas założenie zbudowania oferty wychodzącej naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Pabianic. Jesteśmy zadowoleni, że w obiekcie powstanie pierwszy w mieście multipleks, który świetnie wpisuje się w naszą strategię stworzenia przyjaznej przestrzeni miejskiej będącej miejscem zarówno zakupów jak i spotkań. Zgodnie z założeniami programu rewitalizacji miasta Pabianice, Tkalnia przyjmie funkcję rynku miejskiego. Umowy najmu zawarte w 2017 roku potwierdzają słuszność przyjętego przez nas planu komercjalizacji. Obecnie finalizujemy transakcje obejmujące ponad 70 proc. powierzchni obiektu handlowego i w kontekście rozmów rozpoczętych z kolejnymi najemcami z optymizmem patrzymy na 2018 rok – mamy nadzieje, że nasze działania w tym roku będą równie owocne – komentuje Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

Postępy w procesie komercjalizacji Silesia Outlet

10/01/2018
dodany przez Admin Admin

Trwa komercjalizacja Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego powstające na Górnym Śląsku. Ofertę centrum uzupełni jedna z najpopularniejszych szkockich marek produkujących odzież sportową, outdoorową i akcesoria – Trespass. Sklep zajmie lokal o powierzchni niemal 300 mkw. Inwestorem Silesia Outlet jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Powstająca w Gliwicach Silesia Outlet to z całą pewnością dobre miejsce na rozwój naszej marki. Wygodny dojazd samochodem, bliskość autostrady A4 oraz zlokalizowanie centrum w strefie zasięgu, którą zamieszkuje ok. 6,5 mln klientów ma szanse zapewnić obiektowi, a tym samym marce Trespass popularność i wysoką odwiedzalność – mówi Paweł Kaczmarek, Area Manager Poland, Trespass. – W Silesia Outlet zaoferujemy produkty dla osób aktywnie spędzających czas, od strojów kąpielowych i fitness, po wysokiej jakości techniczne produkty dla entuzjastów outdooru, puchu i śnieżnego szaleństwa. Jestem przekonany, że nasza szeroka oferta, dostępna zawsze w wyjątkowych, wyprzedażowych cenach spotka się z dużym zainteresowaniem mieszkańców całego regionu – dodaje P. Kaczmarek.

Tenant mix Silesia Outlet zakłada obecność szeregu marek sportowych. Umowy najmu podpisali już dystrybutorzy wiodących na świecie brandów, m.in. Puma, Adidas, New Balance, Reebok i Martes Sport.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób. Budowa Silesia Outlet ruszyła w grudniu 2017 roku. Generalnym wykonawcą jest firma Erbud SA, finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA. Otwarcie centrum zaplanowano na wiosnę 2019 roku.

W Silesia Outlet swoje salony otworzą m.in.: Vistula i Wólczanka, Kubenz, Bruno Zinger, Lavard, Lancerto, Lee Cooper, Lee Wrangler, Bagatelle, Martes Sport, Puma, Reebok, Adidas i New Balance, Guess, Kazar, Umbro i Pierre Cardin wraz z ofertą Bugatti i Milestone, Venezia i Unisono oraz restauracja Olimp i Mia Pizza.

B47 Poland to firma koncentrująca się na projektach w głównych miastach i aglomeracjach Polski. Należy do grupy 6B47 Real Estate Investors AG, aktualnie rozwijającej i realizującej projekty w sektorze nieruchomości o łącznej wartości inwestycji przekraczającej miliard euro. The Blue Ocean Investment Group (BOIG) od blisko 14 lat świadczy kompleksowe i innowacyjne usługi polskim i zagranicznym klientom na rynku nieruchomości komercyjnych, począwszy od wstępnych badań rynkowych, poprzez doradztwo projektowe, pomoc w pozyskiwaniu finansowania, budowę, komercjalizację, kreowanie marki, aż do sprzedaży nieruchomości jako inwestycji. Grupa BOIG to spółki, które świadczą wyspecjalizowane usługi w zakresie property consulting, project management, tenants coordination, investment consulting, asset management i marketing.

Deichmann otworzy sklep w Dekadzie Mińsk Mazowiecki

09/01/2018
dodany przez Admin Admin

Deichmann otworzy swój sklep w zintegrowanym centrum handlowo-komunikacyjnym Dekada w Mińsku Mazowieckim. Marka zajmie lokal o powierzchni ponad 400 mkw. Otwarcie mińskiej Dekady zaplanowano na 2019 rok. Inwestycja realizowana jest we współpracy z Xcity Investment Sp. z o.o., spółką należącą do Grupy PKP.

– Centrum handlowo-komunikacyjne Dekada w Mińsku Mazowieckim to projekt z dużymi możliwościami. Jestem przekonany, że synergia obiektu handlowego wraz z dworcami PKP i PKS zapewni wysoką odwiedzalność Dekadzie, a tym samym naszemu salonowi. Dodatkowo, nowoczesna powierzchnia jaką zapewni nam nowy projekt spółki Dekada pozwoli na odpowiednie wyeksponowanie naszego asortymentu. Deichmann w mińskiej Dekadzie zajmie lokal o powierzchni ponad 400 mkw. i tym samym zaoferuje szeroki wybór obuwia i akcesoriów modowych – mówi Marcin Detko, Senior Manager w Deichmann.

Dekada w Mińsku Mazowieckim to inwestycja realizowana przez grupę Dekada SA we współpracy z PKP SA oraz ich spółką zależną, Xcity Investment. Centrum handlowe położone będzie w sercu 40-tysięcznego miasta, przy ulicach 1-go Maja i Kościuszki, jednej z głównych ulic handlowych oraz przy głównej krajowej linii kolejowej E20. Mińska Dekada będzie budynkiem typu strip mall. W ramach inwestycji powstaną nowe dworce: kolejowy i autobusowy, które łącznie obsłużą rocznie około 2 mln pasażerów. W strefie oddziaływania do 20 min. jazdy samochodem znajdzie się 95 tys. mieszkańców.

Na powierzchni 4,8 tys. mkw. GLA znajdzie się 9 lokali zajmowanych przez znane i popularne marki. Na zmotoryzowanych klientów czekać będzie 380 miejsc parkingowych.

– Komercjalizacja Dekady w Mińsku Mazowieckim przebiega pomyślnie. Grono najemców stale powiększa się o znane marki. Deichmann to jeden z najbardziej rozpoznawalnych brandów w segmencie obuwniczym w naszym kraju, ceniony przez klientów. Tenant mix mińskiej Dekady to także m.in. RTV Euro AGD, Pepco, CCC i Hebe. Stworzymy nie tylko nowe dworce i powierzchnie handlowo-usługową, ale mamy ambicje by to miejsce stało się miejscem docelowym dla wielu mieszkańców Mińska i jego okolic – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Centra handlowe Dekada z salonami Empik

07/01/2018
dodany przez Admin Admin

Spółka Dekada podpisała umowy z największą na polskim rynku siecią dystrybucji dóbr kultury, wiedzy i rozrywki. Salony Empik pojawią się w Dekadzie Nysa, Konin i Mińsk Mazowiecki, a także w rozbudowanej Dekadzie Ciechanów. Za komercjalizację obiektów odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Salony Empik w Dekadzie Konin, Mińsk Mazowiecki i Ciechanów zajmą lokale o powierzchni ponad 250 mkw., w Dekadzie Nysa – ponad 350 mkw.

– To już kolejne umowy na duży metraż w naszych nowych obiektach. Lokale o powierzchni między 200 a 1 000 mkw. zajmą takie brandy jak m. in. Deichmann, Martes Sport, 4F, Rossmann czy RTV Euro AGD. Współpraca z marką Empik to istotny krok, dzięki któremu konsumenci zyskają dostęp do szerokiej oferty dóbr kultury i rozrywki. Staramy się zapewnić naszym klientom kompleksową ofertę tak handlowo-usługową, jak i rozrywkową niwelując potrzebę turystyki zakupowej i tworząc w centrach miast docelowe miejsce na spędzanie czasu – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA.

Empik oferuje kilkadziesiąt tysięcy tytułów książek, w tym wydawnictwa polskie i zagraniczne, klasykę i bestsellery. W asortymencie znajduje się również prasa, płyty, filmy, programy multimedialne, gry komputerowe i planszowe, największa oferta art. papierniczych i malarskich oraz bilety na imprezy kulturalne i rozrywkowe.

W planach Dekady na 2018 rok jest budowa śródmiejskiej galerii handlowej Dekada w Nysie. Będzie to dwupoziomowy budynek o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na której zlokalizowanych zostanie ok. 80 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie, a także strefa rozrywki z 4-salowym kinem.

W 2018 roku ruszy także budowa Dekady Konin i Dekady w Mińsku Mazowieckim. Projekty będą realizowane we współpracy z PKP SA i jej spółką zależną XCity Investment.

Mińska Dekada będzie budynkiem typu strip mall, w ścisłym centrum miasta. W ramach inwestycji powstaną nowe dworce: kolejowy i autobusowy – łącznie obsłużą rocznie około 2 mln pasażerów. Obiekt tego samego typu będzie również w centrum Konina. Powstaną także nowe dworce: kolejowy i autobusowy, w których rocznie pojawi się około 1 mln pasażerów.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Silesia Outlet ma generalnego wykonawcę

02/01/2018
dodany przez Admin Admin

Generalnym wykonawcą Silesia Outlet, największego centrum wyprzedażowego powstającego na Górnym Śląsku, została firma Erbud SA. Inwestorem obiektu jest 6B47 Poland, spółka z grupy 6B47 Real Estate Investors AG, a za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting. Finansowanie projektu zapewnił Bank Zachodni WBK SA.

– Wybór firmy Erbud SA na generalnego wykonawcę oraz BZ WBK jako banku finansującego projekt Silesia Outlet to gwarancja realizacji naszej inwestycji na wysokim poziomie i w zakładanym terminie – komentuje Mirosław Januszko, CEO spółki 6B47 Poland, która realizuje projekt.

– Zgodnie z planem, rozpoczynamy właśnie budowę pierwszego etapu naszego centrum outletowego, który zakłada powstanie ponad 12 tys. mkw. powierzchni GLA połączonej z centrum Auchan oraz sieci parkingów. W kolejnym powstanie 8 tys. mkw. dodatkowej powierzchni handlowej. Przekazanie placu budowy wykonawcy nastąpi 20 grudnia br. Otwarcie Silesia Outlet przewidujemy na wiosnę 2019 roku – mówi M. Januszko. – Jesteśmy firmą z dużym doświadczeniem w zakresie budownictwa komercyjnego – mówi Piotr Dobosz, Dyrektora oddziału Erbud z Krakowa.

– Dlatego też jako Generalny Wykonawca centrum outletowego Silesia Outlet, możemy zapewnić o kompleksowej realizacji inwestycji. Jesteśmy gotowi, by wejść na plac budowy. Dołożymy wszelkich starań, by wiosną 2019 roku mieszkańcy Gliwic i okolic mogli odwiedzić nowe centrum wyprzedażowe – dodaje P. Dobosz.

W Silesia Outlet na łącznej powierzchni blisko 20 tys. mkw. GLA znajdzie się ponad 120 salonów znanych i cenionych marek odzieżowych oraz obuwniczych, dostępnych zawsze co najmniej 30 proc. taniej niż w regularnych galeriach handlowych. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja w Gliwicach, tuż przy autostradzie A4 Kraków-Wrocław (węzeł Gliwice-Bojków). W bezpośredniej strefie zasięgu zamieszkuje około 6,5 mln klientów, a istniejące już w sąsiedztwie dwa obiekty retail parku, Auchan i Leroy Merlin, odwiedza rocznie około 4,5 mln osób.

– O udzieleniu przez nas kredytu na finansowanie centrum wyprzedażowego Silesia Outlet zdecydowała wiarygodność inwestora oraz potencjał projektu, wynikający przede wszystkim z bardzo dobrej lokalizacji. Widać również, że najemcy dostrzegają duże możliwości obiektu, co potwierdza wysoki poziom komercjalizacji – mówi Bartłomiej Barej, Menedżer ds. Klientów Korporacyjnych, BZ WBK.

– Wkraczamy w dynamiczną fazę wdrażania projektu Silesia Outlet w życie. Rozpoczęcie budowy z pewnością jeszcze bardziej przyśpieszy proces komercjalizacji obiektu. Już teraz poziom najmu to 70 proc. Obecnie jesteśmy na etapie dopinana kolejnych umów. Oferta outletu dopasowana będzie do potrzeb zakupowych mieszkańców regionu – mówi Wojciech Cieślak, prezes BOIG.