Kolejne marki wzmacniają ofertę ETC Swarzędz

21/12/2017
dodany przez Admin Admin

Od otwarcia ETC Swarzędz po trwającej ponad rok modernizacji minęły już ponad 2 miesiące. Przez ten czas do grona najemców obiektu cały czas dołączają nowe marki. Już w najbliższym czasie pojawią się kolejne sklepy i restauracje – umowy najmu z ETC Swarzędz podpisały Pizza Hut, restauracja sushi oraz butik obuwniczy Via Promoda.

Strefa gastronomiczna centrum wzbogaci się o dwie nowe restauracje. Jedną z nich będzie znana sieciowa pizzeria – Pizza Hut, która w ETC Swarzędz zostanie otwarta w formacie Express. Należąca do koncernu AmRest sieć zajmie powierzchnię 64 mkw. i zlokalizowana będzie w strefie food court. Klienci będą mogli zarówno spożywać posiłki na miejscu, jak również wziąć je na wynos. Sieć zaoferuje wybrany asortyment najbardziej popularnych pizz oraz przekąsek z regularnej oferty Pizza Hut. Do dyspozycji klientów ETC Swarzędz oddana zostanie także restauracja, proponująca różnorodne przysmaki kuchni japońskiej, w tym przede wszystkim sushi. Zajmie ona powierzchnię 74 mkw. i tak jak Pizza Hut Express, zlokalizowana będzie w strefie gastronomicznej centrum.

Wzmocniony zostanie także segment obuwniczy. Swój lokal o powierzchni 90 mkw. otworzy sieć Via Promoda. Butik oferować będzie multibrandowy asortyment obuwia oraz akcesoriów włoskich marek, dedykowany dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ta popularna w Wielkopolsce sieć posiada już cztery lokale stacjonarne w Poznaniu oraz prężnie funkcjonujący sklep internetowy. W Swarzędzu butik Via Promoda pojawi się po raz pierwszy.

– Tak jak deklarowaliśmy podczas otwarcia – nieustająco pracujemy nad tym, by wzbogacać ofertę ETC Swarzędz o nowe, ciekawe marki. Analizujemy lokalny rynek, poszukujemy oryginalnych i unikatowych konceptów, ale przede wszystkim wsłuchujemy się w głosy mieszkańców i staramy się tak dobierać najemców, by oferta ETC kompleksowo odpowiadała na najważniejsze potrzeby, bez konieczności wyjazdów na zakupy do Poznania. Trwają kolejne, zaawansowane negocjacje dotyczące obecności kolejnych sklepów w ETC Swarzędz i już w najbliższym czasie będziemy mogli informować o następnych najemcach, którzy zdecydują się z nami współpracować – komentuje Marcin Juszczyk, członek zarządu Grupy Capital Park.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy do grona najemców ETC Swarzędz dołączyło wiele nowych marek. Swoje salony otworzyły m.in. marki Pepco, Reserved, Vistula, Wólczanka oraz Medicine. Działalność rozpoczęły też dwie nowe restauracje – Olimp oraz SaporIta (kuchnia włoska).

Przypomnijmy, ETC Swarzędz to jedno z najstarszych centrów handlowych w Wielkopolsce, które przeszło gruntowną modernizację pomiędzy lipcem 2016 a październikiem 2017 r. W tym momencie jest to pierwszy i jedyny tego typu nowoczesny obiekt handlowy na terenie Swarzędza i okolic. Centrum zajmuje 20 tys. mkw., na których mieści się 80 lokali handlowo-usługowych. Najemcami obiektu są zarówno znane, sieciowe marki takie jak Intermarche, Pepco, Rossmann, Drogeria Natura Reserved, Vistula i Wólczanka, Medicine, Top Secret, Diverse, Marters Sport, Smyk, 5-10-15, KiK, Deichmann, CCC, restauracja Olimp, KFC, ale też lokalni przedsiębiorcy, m.in. Piekarnia Natura, kwiaciarnia Artis Flower, sklep zabawkowy Kids OK, sklep winiarski Mine Wine, MB Bielizna i wiele innych. Komercjalizację obiektu prowadzi grupa BOIG. Inwestorami i właścicielami projektu są Grupa Capital Park oraz Akron Group.

Komercjalizacja Dekady nabiera rozpędu.

20/12/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców galerii handlowej Dekada w Nysie dołącza RTV Euro AGD. Sklep zajmie lokal o powierzchni 660 mkw. Otwarcie Dekady Nysa planowane jest w połowie 2019 roku.

RTV Euro AGD jest polską firmą działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego oraz sprzętu gospodarstwa domowego. Sieć handlu detalicznego oferuje telewizory i sprzęt RTV, duże i małe AGD, komputery, tablety, telefony, sprzęt fotograficzny, gry i konsole oraz akcesoria.

– Z Dekadą współpracujemy od dawna. Sklepy naszej sieci mieszczą się w wielu projektach tej grupy. Wierzę, że również w Dekadzie Nysa, podobnie jak w innych przypadkach, RTV Euro AGD będzie stanowić doskonałe uzupełnienie oferty jaką proponują centra handlowe Dekady – komentuje Tomasz Siedlecki, dyrektor ds. marketingu w RTV Euro AGD.

– Pracujemy nad kolejnymi umowami najmu, tak by stworzyć dostosowane do potrzeb rynku i tym samym atrakcyjne dla klientów miejsce handlowe w Nysie. RTV Euro AGD to nie tylko duża, znana marka, ale również nasz sprawdzony partner. Jestem pewien, że tak ceniony najemca przyczyni się do zadowolenia konsumentów oczekujących szerokiej oferty produktów i wysokiej jakości usług – mówi Wojciech Nowakowski, dyrektor ds. rozwoju i komercjalizacji w spółce Dekada.

Galeria Dekada Nysa posiadać będzie dwie kondygnacje handlowe o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na których zlokalizowanych zostanie około 80 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc. Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy. Otwarcie planowane jest w połowie 2019 roku.

Tenant mix Dekady w Nysie stworzą takie marki jak m. in.: Rossmann, Empik, CCC, Martes Sport, Swiss, Briju, Yes, Quiosque, 4F, Grycan, So Coffee oraz Sphinx. Znajdą się tu także 4-salowe kino oraz optyk, apteka, pralnia, salon prasowy, piekarnia i biuro podróży. Za proces komercjalizacji odpowiada BOIG Property Consulting.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Grójcu, Krakowie, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach, Żyrardowie, Malborku i Ciechanowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce.

Modernizacja ETC Swarzędz przynosi efekty

19/12/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców ETC Swarzędz dołączają nowe marki, a w najbliższym czasie pojawią się kolejne sklepy i restauracje. Umowy najmu z podpisały Pizza Hut, restauracja sushi oraz butik obuwniczy Via Promoda.

Strefa gastronomiczna centrum wzbogaci się o dwie nowe restauracje. Jedną z nich będzie znana sieciowa pizzeria – Pizza Hut, która w ETC Swarzędz zostanie otwarta w formacie Express. Należąca do koncernu AmRest sieć zajmie powierzchnię 64 mkw. i zlokalizowana będzie w strefie food court.

Do dyspozycji klientów ETC Swarzędz oddana zostanie także restauracja, proponująca różnorodne przysmaki kuchni japońskiej, w tym przede wszystkim sushi. Zajmie ona powierzchnię 74 mkw. i tak jak Pizza Hut Express, zlokalizowana będzie w strefie gastronomicznej centrum. Wzmocniony zostanie także segment obuwniczy. Swój lokal o powierzchni 90 mkw. otworzy sieć Via Promoda. Butik oferować będzie multibrandowy asortyment obuwia oraz akcesoriów włoskich marek, dedykowany dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Ta popularna w Wielkopolsce sieć posiada już cztery lokale stacjonarne w Poznaniu oraz prężnie funkcjonujący sklep internetowy. W Swarzędzu butik Via Promoda pojawi się po raz pierwszy.

– Tak jak deklarowaliśmy podczas otwarcia – nieustająco pracujemy nad tym, by wzbogacać ofertę ETC Swarzędz o nowe, ciekawe marki. Analizujemy lokalny rynek, poszukujemy oryginalnych i unikatowych konceptów, ale przede wszystkim wsłuchujemy się w głosy mieszkańców i staramy się tak dobierać najemców, by oferta ETC kompleksowo odpowiadała na najważniejsze potrzeby, bez konieczności wyjazdów na zakupy do Poznania. Trwają kolejne, zaawansowane negocjacje dotyczące obecności kolejnych sklepów w ETC Swarzędz i już w najbliższym czasie będziemy mogli informować o następnych najemcach, którzy zdecydują się z nami współpracować – komentuje Marcin Juszczyk, członek zarządu grupy Capital Park.

W ciągu ostatnich dwóch miesięcy do grona najemców ETC Swarzędz dołączyło wiele nowych marek. Swoje salony otworzyły m.in. marki Pepco, Reserved, Vistula, Wólczanka oraz Medicine. Działalność rozpoczęły też dwie nowe restauracje – Olimp oraz SaporIta (kuchnia włoska).

Erbud startuje z budową centrum handlowego w Gliwicach

14/12/2017
dodany przez Admin Admin

Spółka Erbud podpisała umowę na generalne wykonawstwo centrum handlowo-usługowego Silesia Outlet przy ul. Rybnickiej w Gliwicach. Wartość umowy wynosi 57,6 mln zł. Właśnie rozpoczynają się roboty budowlane.

Gliwicki obiekt handlowy powstanie w dwóch etapach. Zgodnie z umową podpisaną ze spółką Silesia Outlet Sp. z o.o., Erbud będzie odpowiadał za wykonanie robót budowlanych w ramach pierwszej fazy realizacji. Kontrakt zostanie zrealizowany do 29 marca 2019 roku.

Prace budowlane, oprócz budynku centrum handlowo-usługowego, obejmą również układ drogowy, parking oraz towarzyszącą infrastrukturę, mury oporowe, studnię wodomierzową, pompownię i zbiorniki przeciwpożarowe, a także pylon i totem reklamowy.

Silesia Outlet to kolejny realizowany obecnie obiekt handlowy w portfelu Erbudu. Wśród pozostałych są m.in.: Galeria Młociny oraz Street Mall „Vis à Vis” w Warszawie, a także Galeria Libero w Katowicach. W ubiegłych latach Erbud wybudowała m.in. Halę Koszyki w Warszawie oraz galerie handlowe w Opolu, Szczecinie i Zamościu.

Capital Park ma generalnego wykonawcę ArtN

13/12/2017
dodany przez Admin Admin

Grupa Capital Park podpisała z firmą Soletanche Polska umowę na realizację specjalistycznych prac fundamentowych w projekcie rewitalizacji wielofunkcyjnego projektu usługowo-handlowo-biurowo-kulturalnego ArtN. Rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina w Warszawie ruszyła w połowie listopada i zakończy się w IV kw. 2020 roku.

Grupa Capital Park podpisała z firmą Soletanche Polska umowę na realizację specjalistycznych prac fundamentowych w projekcie rewitalizacji wielofunkcyjnego projektu usługowo-handlowo-biurowo-kulturalnego ArtN. Rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina w Warszawie ruszyła w połowie listopada i zakończy się w IV kw. 2020 roku.

– Historyczna zabudowa, głębokie fundamentowanie oraz realizacja ścian szczelinowych w bliskim sąsiedztwie metra, to wyzwania na miarę naszych ambicji. Poza tym cieszy nas fakt, że możemy być częścią tak prestiżowego projektu i to w samym centrum Warszawy. To nasz pierwszy kontrakt dla Grupy Capital Park i mamy wysoko postawioną poprzeczkę, ze względu na napięty harmonogram prac wykonawczych. Jestem natomiast przekonana, że nie będzie to przeszkodą do osiągnięcia wspólnego sukcesu – mówi Emilia Błach, Kierownik Działu Ofertowego, Soletanche Polska.

ArtN będzie obejmował 9 poziomów nadziemnych i 4 podziemne. W ramach projektu powstanie ponad 64 tys. mkw. powierzchni użytkowej, w tym 40 tys. mkw. powierzchni biurowej klasy A i 24 tys. mkw. powierzchni rozrywkowo-usługowo-handlowo-kulturalnej (poziomy od -1 do +2). Projekt zakłada wkomponowanie 9 zabytkowych budynków i 2 historycznych oraz 44 maszyn i urządzeń. Parking zlokalizowany na trzech kondygnacjach podziemnych zaoferuje 750 miejsc parkingowych (400 miejsc dla pracowników biur i 490 dla handlu i usług, w tym 140 rotacyjnych). Absolutną nowością będzie pierwszy w Polsce w pełni automatyczny, podziemny parking na 200 rowerów. ArtN będzie dodatkowo otwartą przestrzenią dostępną przez całą dobę, wkomponowaną w tkankę miasta, stanowiącą jej przedłużenie.

ArtN posiada finansowanie z wkładu własnego inwestora na pierwsze 10 miesięcy budowy oraz z kredytu bankowego Pekao S.A. na kwotę około 160 mln euro.

Grupa Capital Park jest aktywnym inwestorem, doświadczonym deweloperem i zarządcą nieruchomości działającym na polskim rynku od ponad 14 lat. Od momentu powstania w 2003 roku Grupa przeprowadziła ponad 100 transakcji inwestycyjnych. Zarządza obecnie portfelem 68 projektów nieruchomościowych o łącznej powierzchni ok. 271 tys. mkw. w 34 miastach, którego bieżąca wartość wynosi 2,1 mld zł.

Flagowymi inwestycjami Grupy Capital Park są trzy warszawskie projekty: największy ekologiczny biurowiec z certyfikatem LEED Platinum – Eurocentrum Office Complex (85 tys. mkw. powierzchni biurowo-handlowej), wielofunkcyjny budynek Royal Wilanów (36 tys. mkw. powierzchni biurowo-handlowej) oraz rewitalizacja dawnej Fabryki Norblina – ArtN (65 tys. mkw.). Od grudnia 2013 r. spółka Capital Park S.A. jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

KG Group zapowiada kolejne inwestycje na rynku krakowskim

12/12/2017
dodany przez Admin Admin

Mijający rok był dla nas czasem intensywnej pracy. Główny nacisk położyliśmy na pozyskanie nowych najemców. W tym roku otworzyliśmy centrum handlowe Atut przy ul. Grażyny w Krakowie, a w 2018 planujemy kolejne otwarcia – mówi Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.

– W listopadzie otworzyliśmy kolejne centrum handlowe należące do sieci Atut zlokalizowane w Krakowie, przy ul. Grażyny. Obiekt o powierzchni 3,5 tys. mkw. GLA położony jest w doskonałej lokalizacji, w dzielnicy Prądnik Biały, przy jednym z największych krakowskich targów, Placu Imbramowskim – podsumowuje osiągnięcia w mijającym roku prezes spółki.

Projekt przy ul. Grażyny powiększył sieć Atut, w której znajdują się już dobrze prosperujące obiekty w Sosnowcu, Jaworzu, Łodzi, Pruszkowie oraz Węgrzcach.

– Obecnie skupiamy się głównie na krakowskim rynku i to tam planujemy w najbliższym czasie zrealizować kolejne obiekty handlowe w formacie convenience. Ostatnie lata dowiodły, że centra handlowe tego typu są bardzo pożądane. W II połowie 2018 roku zamierzamy zaprosić klientów do centrum handlowego Atut Ruczaj oraz do obiektu znajdującego się na krakowskim osiedlu Złocień. Budowa Atut Złocień przebiega w dwóch etapach. Na ten moment zakończyliśmy komercjalizację I etapu. W II połowie 2018 rozpoczniemy także budowę centrum handlowego Atut w prestiżowej okolicy Bielany – podkreśla prezes KG Group.

– Najważniejsze plany spółki KG Group na przyszły rok to umacnianie i pozycjonowanie naszych obiektów jako convenience shopping center. Obecnie w Polsce cieszą się one rosnącą popularnością zarówno wśród deweloperów, jak i najemców. Planujemy również jak najszybciej zakończyć przygotowania oraz uzyskać pozwolenie i rozpocząć budowę naszych najnowszych inwestycji w Krakowie i równocześnie prowadzić ich intensywną komercjalizację przy udziale firmy BOIG. Wszystkie nasze projekty są silne pod względem lokalizacji, dojazdu oraz koncepcji i wzbudzają zainteresowanie potencjalnych najemców – podsumowuje Krzysztof Gaczorek, Prezes Zarządu KG Group.

Przypomnijmy, sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj, Atut Złocień, Atut Bielany oraz Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.

Komercjalizacją obiektów sieci Atut zajmuje się BOIG Property Consulting.

Dekada zapowiada 4 nowe projekty

11/12/2017
dodany przez Admin Admin

Dekada przedstawia szczegółowy plan na 2018 rok. – W Dekadzie konsekwentnie realizujemy projekty obiektów wpisujących się w styl i rytm życia konsumentów i tworzących nowy wymiar przestrzeni miejskiej – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

W 2017 roku w Polsce pojawiło się kolejne centrum handlowe funkcjonujące pod szyldem Dekada – w Ciechanowie. Deweloper zrealizował już 11 centrów handlowych w całym kraj i obecnie pracuje nad kolejnymi projektami. W 2018 roku ruszy budowa Dekady w Nysie, Koninie i Mińsku Mazowieckim, a także zakończy się rozbudowa obiektu w Grójcu.

W marcu 2017 roku pierwszych klientów powitała Dekada Ciechanów – nowoczesne centrum, integrujące handel i transport. Na powierzchni 2,2 tys. mkw. GLA mieści się 7 lokali handlowo-usługowych, w części dworcowej natomiast 5 stanowisk autobusowych. Do każdego ze sklepów w jednopoziomowym budynku typu strip mall klienci wejdą bezpośrednio z parkingu. Ciechanowska Dekada, umiejscowiona przy ul. Sienkiewicza, obejmuje swoim zasięgiem do 20 minut jazdy samochodem ponad 90 tys. mieszkańców.

W planach Dekady na 2018 rok jest budowa śródmiejskiej galerii handlowej Dekada w Nysie. Będzie to dwupoziomowy budynek o powierzchni najmu 19 tys. mkw., na której zlokalizowanych zostanie ok. 80 sklepów, liczne restauracje i kawiarnie, a także strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Na początku 2018 roku Dekada wystąpi o pozwolenie na budowę. Budowa będzie trwała około półtora roku.

W połowie 2018 roku inwestor zakończy także rozbudowę centrum handlowego w Grójcu. Zlokalizowana przy ul. Armii Krajowej Dekada Grójec to obiekt typu convenience shopping centre, przeznaczony do szybkich, wygodnych zakupów. Prace ruszyły we wrześniu br. Centrum zostanie rozbudowane o prawie 3 tys. mkw. GLA, dzięki czemu jego łączna powierzchnia najmu będzie wynosić 8,7 tys. mkw. GLA. Planowane otwarcie nastąpi w połowie 2018 roku.

Jesienią 2018 roku rozpocznie się także rozbudowa Dekady w Skierniewicach. Projekt zakłada znaczące powiększenie istniejącego budynku. Dobudowane zostaną 4 kondygnacje o całkowitej powierzchni 20 250 mkw., z czego dwa piętra podziemne przeznaczone zostaną na parking dla zmotoryzowanych klientów, liczący około 280 miejsc postojowych. Piętra nadziemne zapewnią z kolei ok. 8250 mkw. powierzchni komercyjnej, które przeznaczone zostanie na kilkanaście nowych lokali handlowych, dedykowanych nowym najemcom z sektora modowego, gastronomicznego i usługowego.

Grupa Dekada od 2011 roku zrealizowała już jedenaście obiektów handlowych typu convenience. Wśród nich są galerie, strip malle czy zintegrowane centra handlowo-komunikacyjne. W planach spółki jest powiększenie sieci o kolejne centra handlowo-komunikacyjne, m. in. w Mińsku Mazowieckim i Koninie. Projekty będą realizowane we współpracy z PKP SA i jej spółką zależną XCity Investment. Budowa Dekady Konin ruszy wiosną 2018 roku, a Dekady w Mińsku Mazowieckim – jesienią.

Mińska Dekada będzie budynkiem typu strip mall, w ścisłym centrum miasta. W ramach inwestycji powstaną nowe dworce: kolejowy i autobusowy – łącznie obsłużą rocznie około 2 mln pasażerów. Obiekt tego samego typu będzie również w centrum Konina. Powstaną także nowe dworce: kolejowy i autobusowy, w których rocznie pojawi się około 1 mln pasażerów. W pobliżu są duże osiedla mieszkaniowe, a rozwinięta sieć komunikacji miejskiej oraz wygodna infrastruktura drogowa zapewnią doskonały dostęp do zintegrowanego centrum handlowo-komunikacyjnego.

– W Dekadzie konsekwentnie realizujemy projekty obiektów wpisujących się w styl i rytm życia konsumentów i tworzących nowy wymiar przestrzeni miejskiej. Stąd nasze projekty rewitalizacji dworców autobusowych i kolejowych, które realizujemy obecnie razem z PKP w Koninie i Mińsku Mazowieckim, oraz lokalizowanie dominujących dla danych rynków projektów w centrach miast, jak ma to miejsce w przypadku Galerii Dekada w Nysie, która wpisana zostanie w historyczny charakter okolicy. Dekada Nysa zgodnie z oczekiwaniami konsumentów będzie posiadała większy zakres usług, w tym gastronomicznych oraz 4-salowy multiplex kinowy – mówi Aleksander Walczak, Prezes Zarządu Dekada SA.

Jedenaście obiektów sieci pod wspólną nazwą Dekada działa już w Brodnicy, Ciechanowie, Grójcu, Krakowie, Malborku, Myślenicach, Nowym Targu, Olsztynie, Sieradzu, Skierniewicach i Żyrardowie. Planowane są także inwestycje w Nysie oraz we współpracy z PKP, centra handlowo-komunikacyjne w Koninie i Mińsku Mazowieckim. Docelowo sieć ma liczyć co najmniej 20 obiektów w całej Polsce. Głównymi najemcami galerii i centrów handlowych Dekada są największe sieci sklepów w Polsce. Za komercjalizację obiektów Dekada odpowiada firma BOIG Property Consulting.

Najemcy wchodzą do Dekady Nysa

07/12/2017
dodany przez Admin Admin

Wkrótce ruszy budowa Dekady Nysa – śródmiejskiej galerii handlowej. Aktualnie trwa komercjalizacja obiektu. Umowy najmu w obiekcie podpisały w ostatnim czasie sieć lodziarni Grycan – lody od pokoleń oraz Swiss.

Lodziarnio-kawiarnie są niezwykle ważną częścią naszego biznesu, którą stale rozwijamy. W tym celu nieustannie szukamy najlepszych, najbardziej atrakcyjnych dla potencjalnych klientów lokalizacji, takich jak Dekada Nysa, w której otworzymy nasz nowy punkt. Jesteśmy przekonani, że bogata oferta lodów, deserów lodowych, kaw i domowych ciast trafi w gusta mieszkańców Nysy i okolic. Wierzymy, że nasza nowa lodziarnio-kawiarnia stanie się lubianym, chętnie odwiedzanym miejscem – mówi Wojciech Biśta, dyrektor ds. zarządzania siecią lodziarni Grycan – lody od pokoleń.

– Swiss otwiera w Dekadzie Nysa swój kolejny butik. Liczymy na to, że siła nabywcza w regionie przełoży się na wysoką odwiedzalność naszego butiku oraz, co za tym idzie, wysokie obroty. Wierzymy, że lokalizacja obiektu w centrum miasta będzie bardzo atrakcyjna dla klientów. Jesteśmy przekonani, że nasze markowe zegarki przypadną do gustu mieszkańcom Nysy, co pozwoli nam zyskać grono lojalnych i zadowolonych klientów – mówi Iwona Przybylska, Development Manager butików Swiss.

Dekada SA, inwestor i deweloper, planuje otwarcie obiektu w połowie 2019 roku. Dwukondygnacyjna Galeria Dekada Nysa będzie miała ok. 25 tys. mkw. powierzchni w tym 19 tys. powierzchni najmu, na których zlokalizowanych zostanie około 80 sklepów, restauracje i kawiarnie oraz strefa rozrywki z 4-salowym kinem. Dla wygody klientów powstanie podziemny parking na ponad 400 miejsc.

Obiekt usytuowany będzie w ścisłym centrum Nysy, pomiędzy Rynkiem a dworcami: autobusowym i kolejowym, tuż przy głównej arterii komunikacyjnej miasta, ul. Bema. Budowa będzie trwała około półtora roku, otwarcie Dekady Nysa planowane jest w połowie 2019 roku.

Oferta Dekady Nysa dostosowana będzie do potrzeb rynku i tym samym atrakcyjna dla konsumentów. Obecnie trwa komercjalizacja obiektu. Umowy najmu podpisały już takie marki jak: Rossmann, Empik, CCC, Martes Sport, Swiss, Briju, Yes, Quiosque, 4F, Grycan, So Coffee oraz Sphinx. Znajdą się tu także 4-salowe kino oraz optyk, apteka, pralnia, salon prasowy, piekarnia i biuro podróży. Część tych sklepów i punktów usługowych będą prowadzić nyscy przedsiębiorcy. Aktualnie trwają negocjacje z kolejnymi markami, w tym ze sklepem spożywczym, kolejnymi sieciami odzieżowymi i obuwniczymi.

Nowi najemcy wzmocnią ofertę Vis à Vis Warszawa

05/12/2017
dodany przez Admin Admin

Do grona najemców powstającego na warszawskim Wilanowie centrum handlowego Vis à Vis, którego inwestorami są firmy Capital Park oraz Real Management, dołączają nowi najemcy, którzy zajmą łącznie powierzchnię ok. 225 mkw. Ofertę obiektu wzmocnią restauracja indyjska oraz sklep Owoce i Warzywa Świata. Centrum jest już w trakcie budowy, która rozpoczęła się z początkiem września b.r., a zakończy już w III kw. 2018 r.

Kolejni najemcy uzupełnią ofertę gastronomiczno-spożywczą nowopowstającego obiektu. Jednym z najemców będzie restauracja, oferująca kuchnię indyjską o pow. 130 mkw. Świeżo przygotowywane dania będzie można zarówno spożywać na miejscu, jak i zabierać na wynos. Dodatkowo, przy lokalu pojawi się ogródek, z którego będzie można korzystać w sezonie wiosenno-letnim. Ofertę Vis à Vis Warszawa wzmocni także sklep Owoce i Warzywa Świata, który zajmie powierzchnię ok. 95 mkw. i będzie posiadał niezwykle bogatą i starannie wyselekcjonowaną ofertę warzyw, owoców i ziół zarówno sezonowych, jak i importowanych.

– Chcemy stworzyć miejsce służące wygodnym, kompleksowym zakupom, ale jednocześnie odpowiadające stylowi życia okolicznych mieszkańców. Dlatego też staramy się tak dobierać najemców, by oferta obiektu była oryginalna, zróżnicowana, ale i odpowiadała na najważniejsze codzienne potrzeby naszych klientów. Naszym zamysłem jest stworzenie przestrzeni, gdzie w komfortowej, kameralnej atmosferze będzie można skorzystać z ciekawej oferty handlowej, a także z punktów usługowych i gastronomicznych oraz zrelaksować się na specjalnie przygotowanym w tym celu terenie rekreacyjnym, który będzie znajdował się wokół budynków Vis à Vis Warszawa – mówi Anna Kotyńska, Head of Retail Leasing Department, Grupa Capital Park.

Do tej pory do grona najemców centrum dołączyły już takie marki, jak RTV Euro AGD, Apteka Cosmedica i renomowana klinika dentystyczna. Cały czas trwają zaawansowane rozmowy dotyczące kolejnych lokali i ciekawych konceptów handlowych, które się w nich znajdą. Kolejne umowy zostaną zamknięte do końca roku. Wszystko wskazuje na to, że w obiekcie znajdą się unikalne, nowatorskie rozwiązania, które sprawią, że projekt stanie się ciekawą destynacją. Komercjalizację obiektu prowadzą wspólnie grupa Capital Park oraz firma BOIG.

To już czwarty obiekt, powstający pod wspólnym szyldem Vis à Vis (pozostałe 3 funkcjonują już z sukcesem w Łodzi, Radomiu i Toruniu). Centrum zostanie otwarte już w III kwartale 2018 r. Zlokalizowane na warszawskim Wilanowie, przy skrzyżowaniu ulic Przyczółkowej i Pałacowej, zajmie powierzchnię 4 300 mkw. powierzchni handlowej, na której znajdzie się od 22 do 25 lokali handlowo-usługowych. Vis a Vis położone będzie w południowej części Warszawy przy ulicy Przyczółkowej, w bardzo bliskiej przyszłości bezpośrednio przy planowanym Węźle Przyczółkowa, który połączy Ursynów z Wawrem i umożliwi łatwy dojazd mieszkańcom Wilanowa, Ursynowa oraz Konstancina-Jeziornej. Dodatkowym komfortem dla klientów będzie parking mieszczący 104 pojazdy oraz bliskość przystanku autobusowego, obsługiwanego przez 7 linii komunikacji miejskiej.

Szachownica wybiera Dekadę

03/12/2017
dodany przez Admin Admin

Polska marka odzieżowa Szachownica dołącza do grona najemców centrum handlowego Dekada w Grójcu. Nowy salon zajmie ponad 400 mkw. GLA powierzchni. Za komercjalizację Dekady Grójec odpowiada firma BOIG Property Consulting.

W ofercie Szachownicy klienci Dekady znajdą zarówno odzież damską, męską, jak i dziecięcą wraz z dodatkami i akcesoriami. Chcąc docierać ze swoją ofertą do coraz szerszej grupy odbiorców, sieć otwiera sklepy nie tylko w dużych, ale też w małych miastach.

– Wybraliśmy centrum handlowe Dekada Grójec ze względu na dużą popularność obiektu. Szukając nowych lokalizacji dla naszych salonów zwracamy również uwagę na marki, które razem z nami stanowić będą tenant mix obiektu. Również w tym aspekcie, jesteśmy zadowoleni i wierzymy, że razem z innymi najemcami Dekady Grójec stworzymy atrakcyjną ofertę handlową – mówi Katarzyna Biała, Marketing Manager, Joart S.A. Szachownica.

– Sieci handlowe dostrzegają potencjał grójeckiej Dekady – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA. – Obiekt na dobre wpisał się w mapę lokalnego handlu, o czym świadczą dobre wyniki odwiedzalności i stale rosnącą popularność obiektu. Nasi obecni najemcy osiągają bardzo dobre wyniki sprzedaży. Odpowiadając na potrzebę rynku, zdecydowaliśmy się na rozbudowę obiektu. Oprócz Szachownicy w Dekadzie Grójec pojawią się również m.in. Takko Fashion, Jysk oraz powiększony sklep Martes Sport. Rozmowy z kolejnymi brandami trwają – dodaje W. Nowakowski.

Zlokalizowana przy ul. Armii Krajowej Dekada Grójec to nowoczesne centrum handlowe typu convenience shopping centre, przeznaczone do szybkich i wygodnych zakupów. Obecnie liczy 5,7 tys. mkw. powierzchni GLA, na której usytuowanych jest 17 lokali handlowo-usługowych. Niebawem obiekt zostanie rozbudowany o prawie 3 tys. mkw. GLA, dzięki czemu jego łączna powierzchnia najmu będzie wynosić 8,7 tys. mkw. GLA., a liczba lokali wzrośnie do 23. Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting.