08/03/2018
dodany przez Admin Admin

Współpraca KG Group, inwestora i dewelopera centrów handlowych Atut z siecią Pepco przynosi efekty. Popularna sieć dyskontowa otworzy swoje salony w powstających w Krakowie obiektach Atut Ruczaj i Atut Bielany. Firma podpisała także w ostatnim czasie umowę najmu około 450 mkw. powierzchni w centrum Atut Złocień, którego otwarcie planowane jest w II połowie 2018 roku.

Marka Pepco funkcjonuje już w otwartym od listopada 2017 roku centrum handlowym Atut przy ul. Grażyny w Krakowie, a także w pozostałych obiektach Atut, m. in. w Węgrzcach koło Krakowa czy w podwarszawskiej miejscowości Pruszków. W przyszłym roku otworzy swój salon także w łódzkim Atucie. Centra Atut to obiekty typu convenience, przeznaczone na szybkie i komfortowe zakupy. Za ich komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

– Konsekwentnie realizujemy strategię rozwoju marki PEPCO w całej Polsce. Centra handlowe Atut doskonale wpisują się w nasze oczekiwania dzięki bardzo dobrej lokalizacji i formacie convenience, umożliwiającym codzienne, szybkie i wygodne zakupy. Klientom nowych obiektów handlowych zaoferujemy szeroki wybór odzieży dla całej rodziny i produkty dla domu w najniższych cenach. Wierzymy, że wraz z innymi najemcami stworzymy we wszystkich krakowskich Atutach kompleksową ofertę handlową – mówi Katarzyna Wilczewska, Kierownik ds. komunikacji korporacyjnej PEPCO.

– KG Group to dla nas ważny partner biznesowy, jesteśmy bardzo zadowoleni ze tej współpracy. Funkcjonujące już w centrach handlowych Atut sklepy Pepco, m. in. w Pruszkowie i Węgrzcach koło Krakowa cieszą się dużą odwiedzalnością. Jesteśmy przekonani, że w przypadku nowych lokalizacji będzie tak samo – dodaje K. Wilczewska.

– Obiekty handlowe typu convenience to idealne miejsca dla sieci stawiających na rozwój, takich właśnie jak Pepco. Bardzo dobra lokalizacja, dostępność komunikacyjna oraz kompleksowa oferta handlowa dopasowana do lokalnego klienta to gwarancja sukcesu centrów handlowych Atut i funkcjonujących w nich najemców. Polacy chcą kupować blisko i szybko, oczekują też dobrej jakości i ceny, dlatego sektor convenience będzie się nadal rozwijał, a dyskonty takie jak Pepco cieszyć się będą dużą popularnością – komentuje Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

W II połowie 2018 roku KG Group zaprosi klientów do centrum handlowego Atut Ruczaj oraz do obiektu znajdującego się na krakowskim osiedlu Złocień. Budowa Atut Złocień przebiega w dwóch etapach. Na ten moment zakończono komercjalizację I etapu. W II połowie br. rozpoczyna się także budowa centrum handlowego Atut w prestiżowej okolicy Bielany.

Sześć obiektów pod wspólną nazwą Atut działa już w Sosnowcu, Łodzi, Jaworzu, Węgrzcach k/Krakowa, Pruszkowie i w Krakowie przy ul. Grażyny. Planowane są także kolejne inwestycje na terenie Krakowa: Atut Ruczaj – aktualnie w przygotowaniu, Atut Złocień, Atut Bielany oraz obiekt w Suchej Beskidzkiej. Zaletą wszystkich obiektów jest lokalizacja – centra handlowe Atut powstają na terenie gęsto zaludnionych osiedli, w zamożnych strefach czy przy głównych szlakach komunikacyjnych miast. Format każdego obiektu dostosowany jest do potrzeb zakupowych okolicznych mieszkańców.