12/04/2017
dodany przez Admin Admin

Polska marka odzieżowa Szachownica dołącza do grona najemców centrum handlowego Dekada w Grójcu. Nowy salon zajmie ponad 400 mkw. GLA powierzchni. Za komercjalizację Dekady Grójec odpowiada firma BOIG Property Consulting.

W ofercie Szachownicy klienci Dekady znajdą zarówno odzież damską, męską, jak i dziecięcą wraz z dodatkami i akcesoriami. Chcąc docierać ze swoją ofertą do coraz szerszej grupy odbiorców, sieć otwiera sklepy nie tylko w dużych, ale też w małych miastach.

– Wybraliśmy centrum handlowe Dekada Grójec ze względu na dużą popularność obiektu. Szukając nowych lokalizacji dla naszych salonów zwracamy również uwagę na marki, które razem z nami stanowić będą tenant mix obiektu. Również w tym aspekcie, jesteśmy zadowoleni i wierzymy, że razem z innymi najemcami Dekady Grójec stworzymy atrakcyjną ofertę handlową – mówi Katarzyna Biała, Marketing Manager, Joart S.A. Szachownica.

– Sieci handlowe dostrzegają potencjał grójeckiej Dekady – mówi Wojciech Nowakowski, Dyrektor ds. Rozwoju i Komercjalizacji w spółce Dekada SA. – Obiekt na dobre wpisał się w mapę lokalnego handlu, o czym świadczą dobre wyniki odwiedzalności i stale rosnącą popularność obiektu. Nasi obecni najemcy osiągają bardzo dobre wyniki sprzedaży. Odpowiadając na potrzebę rynku, zdecydowaliśmy się na rozbudowę obiektu. Oprócz Szachownicy w Dekadzie Grójec pojawią się również m.in. Takko Fashion, Jysk oraz powiększony sklep Martes Sport. Rozmowy z kolejnymi brandami trwają – dodaje W. Nowakowski.

Zlokalizowana przy ul. Armii Krajowej Dekada Grójec to nowoczesne centrum handlowe typu convenience shopping centre, przeznaczone do szybkich i wygodnych zakupów. Obecnie liczy 5,7 tys. mkw. powierzchni GLA, na której usytuowanych jest 17 lokali handlowo-usługowych. Niebawem obiekt zostanie rozbudowany o prawie 3 tys. mkw. GLA, dzięki czemu jego łączna powierzchnia najmu będzie wynosić 8,7 tys. mkw. GLA., a liczba lokali wzrośnie do 23. Za proces komercjalizacji obiektu odpowiada firma BOIG Property Consulting.