09/29/2017
dodany przez Admin Admin

Nowo powstający obiekt handlowo-rozrywkowy w Pabianicach powiększa się o kolejnych najemców. Na targach Shopping Center Forum zawarto umowy na niemal 2 tys. mkw. powierzchni handlowej w obiekcie.

CCC to największy producent obuwia i jedna z najszybciej rozwijających się sieci obuwniczych w Europie. W swojej ofercie posiada obuwie, torebki oraz akcesoria. Obecnie firma posiada blisko 900 salonów w 16 krajach, a do końca roku ta liczba ma się powiększyć do 1100.

– Salon w CH Tkalnia będzie drugim sklepem CCC w Pabianicach. Uważamy, że przebudowanie starych budynków pofabrycznych i zaaranżowanie tam centrum handlowego jest świetnym pomysłem, a miejsce będzie na tyle atrakcyjne, że przyciągnie mieszkańców miasta nie tylko możliwością zakupów, ale również odpoczynku. Salon CCC będzie otwarty w nowym koncepcie – sekcje produktowe, szerokie wejście, otwarta witryna, a także ekrany LED. Nasi klienci będą mieć zapewniony szeroki wybór marek m.in. Lasocki, Sprandi czy Clara Barson – komentuje Daria Sulgostowska, Kierownik ds. Komunikacji CCC

Martes Sport to sieć wielkopowierzchniowych obiektów sportowych – lider na rynku Europy Środkowej i Wschodniej. W jego ofercie znajdują się markowe artykuły sportowe. Posiada 232 sklepy w Polsce i poza jej granicami i stawia na intensywny rozwój.

– Martes Sport to marka oferująca odzież sportową dla ludzi ceniących komfort, swobodę i wysoką jakość. Nieustannie powiększamy sieć naszych salonów o kolejne lokalizacje z potencjałem. Współpraca z centrum handlowo-rozrywkowym Tkalnia jest kolejnym etapem ekspansji naszej sieci. Mamy nadzieje, że Martes Sport w Pabianicach będzie cieszył się równie dużym zainteresowaniem jak w pozostałych częściach kraju – mówi Katarzyna Puchałka, Martes Sport

Tkalnia dopełni proces rewitalizacji historycznej zabudowy miasta. Kilka tygodni temu na terenie inwestycji rozpoczęły się prace rozbiórkowe, które zgodnie z planem potrwają do końca października. Powierzchnia najmu obiektu wyniesie 14 tys. mkw. GLA. W centrum handlowo-rozrywkowym znajdzie się około 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych. Za komercjalizację obiektu odpowiada The Blue Ocean Investment Group.

Projekt Tkalni powstał w pracowni architektonicznej MAAi, pod kierunkiem Marka Arciszewskiego. Pieczę nad realizacją inwestycji pełni Trebbi Polska. Otwarcie obiektu zaplanowano na przełom 2018/2019 r.