Handy Bolesławiec

Bolesławiec
Kościuszki/Cieszkowskiego
2000
1
W trakcie komercjalizacji

HANDY BOLESŁAWIEC 2000m2 powierzchni najmu

  • Zintegrowane jednopoziomowe centrum handlowe typu convenience w bardzo dobrze skomunikowanej lokalizacji w centralnej części Bolesławca
  • znane sieci handlowe z branż: farmaceutycznej, drogeryjnej, RTV, modowej, sportowej, dzielące parking z restauracją globalnej sieci fast food
  • pierwsza restauracja fast food i drugie centrum handlowe w mieście Handy jest siecią centrów handlowych, stworzoną przez Grupę REDMOND, gdzie powierzchnia najmu wynosi 2000-3000m2 i jest perfekcyjna dla średniej wielkości supermarketu. HANDY oferuje klientom bardziej wygodną formę zakupów z szybkim i łatwym dostępem do szerokiego wyboru dóbr w konkurencyjnych cenach

MIASTO Bolesławiec jest 40-tysięcznym miastem na Dolnym Śląsku, położonym na DK94, łączącej Śląsk z Niemcami, jako alternatywa do autostrady A4. W powiecie mieszka 90.000 osób. Miasto posiada silną ekonomię opartą na ważnych przedsiębiorstwach eksportowych, takich jak: Zakłady Ceramiczne „Bolesławiec” – znany w Europie producent tradycyjnej ceramiki, Bader Polska - zakład wyrobów skórzanych dla przemysłu motoryzacyjnego, Gerresheimer Bolesławiec - fabryka materiałów medycznych oraz Zehnder Group - producent grzejników oraz systemów ogrzewania i chłodzenia. Miasto jest jednym z najprężniej rozwijających się ośrodków w regionie.

HANDY HANDY to sieć lokalnych centrów handlowych, tworzona przez Grupę REDMOND. Przy powierzchni najmu pomiędzy 2.000, a 3.000m2, stanowi doskonałą alternatywę dla dużych galerii handlowych. HANDY jest odpowiedzią na potrzeby klientów szukających dogodnej formy robienia zakupów w centrach typu convenience, które oferują szybki i łatwy dostęp do szerokiego asortymentu towarów w konkurencyjnych cenach. Grupa REDMOND jest obecna na polskim rynku nieruchomości od 2004 roku. Dzięki wsparciu inwestorów ze Szwajcarii i Australii, nabywała nieruchomości handlowe zlokalizowane przy głównych ulicach handlowych na terenie całej Polski. REDMOND i jego inwestorzy dostrzegli, że zwyczaje konsumenckie polskich klientów zmieniają się - maleje zainteresowanie dużymi hipermarketami, a coraz większą popularnością cieszą się centra handlowe typu convenience. Grupa REDMOND podjęła więc decyzję o stworzeniu własnej sieci centrów handlowych, które wychodzą naprzeciw oczekiwaniom klientów. Inwestorzy związani z Grupą REDMOND zainteresowani są długoterminowymi inwestycjami, ( 20-letnimi i dłuższymi), więc ich trwałość jest istotnym czynnikiem w selekcji potencjalnych lokalizacji centrów handlowych HANDY.

W sprawie projektu należy kontaktować się z:

Agent prowadzący: Dział handlowy

Telefon kontaktowy: +48 22 653 46 20

E-mail: handlowy@boig.pl

Prezentacja Handy Bolesławiec (Broszura_Handy_Bolesławiec_29.03.2017.pdf, 3,594 Kb) [Pobierz]